Dat wordt me een knalpartij tsjonge.quote:Op maandag 7 september 2015 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Thanks, party is om 18:00, iedereen is welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 7 september 2015 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt me een knalpartij tsjonge.
Fuck Danny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat nietquote:Op maandag 7 september 2015 17:19 schreef HPLC het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Moest lachen toen de loting was en de beste 2 doorgingenNu redden ze dat niet eens
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.quote:Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat niet
Maar ja halverwege de tweede helft zet je Promes erinquote:Op maandag 7 september 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.
quote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB SC staat onder streng toezicht heb ik het idee.
quote:
je zult wel moe zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |