idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geestquote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
500 Baht toch?quote:Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geest
Popje tochquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ik dit tikte wist ik dat jij zou reageren
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.
Oplichtersquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inflatie's a bitch. Tegenwoordig zo rond de 650 baht.
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.quote:
M'n buuv' is een vlaamse en is rijker dan ik dus je praat onzin. Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.quote:Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:17 schreef niels0 het volgende:
Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.
quote:
Haha, schatteboutjequote:
Poppetje van mequote:
Oké, Doei.quote:
Ey gianniquote:
Prima hoor. En daar?quote:
Hihiquote:Op maandag 7 september 2015 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stop hou op...
Je maakt me bang
Nee gekquote:Op maandag 7 september 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je op bezoek bij RN, Toto?
Voel je mijn liefde niet?quote:
Don't worry. I left the knifes at home.quote:Op maandag 7 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, daarom ook mijn angstaanval
Waarom zit er nu een in mijn hart dan? ;squote:Op maandag 7 september 2015 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Don't worry. I left the knifes at home.
Bleh, fietsen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Los haar en dan keihard een berg af fietsen![]()
O, die was ik zeker vergeten.quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een in mijn hart dan? ;s
Lijkt me fantastischquote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Los haar en dan keihard een berg af fietsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |