quote:Op maandag 7 september 2015 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb twee situaties meegemaakt waarbij me echt de klomp brak.
1. Meneer belt, want zijn internet werkt niet. Na een kwartier geen reet verder komen kom ik erachter dat de klant in kwestie geen stroom meer had.. Eerste instinct van deze klant was z'n internetprovider bellen.![]()
2. Klant klaagt dat zijn draadloos internet niet werkt, nieuwe klant. Klant snapte geen enkele van mijn vragen, ik zag inderdaad geen modem online, ik had wat vragen over hoe het aangesloten was.
Wederom na een kwartier kloten kom ik erachter dat de klant zijn pakket met modem enzo binnen had gekregen, onuitgepakt op de eetkamertafel had laten staan, en z'n computer heeft aangezet om te gaan internetten. Waarom zou je wat aansluiten, het is toch immer draadloos internet?![]()
quote:Op maandag 7 september 2015 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet hoe hard, heb geen kilometerteller
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.quote:
nee en je grammatica is ook niet erg professioneelquote:Op maandag 7 september 2015 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ben geen professioneel hardloper
Hoe oud is je buuv'quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
moet dat dan?quote:Op maandag 7 september 2015 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee en je grammatica is ook niet erg professioneel
idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geestquote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
500 Baht toch?quote:Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geest
Popje tochquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ik dit tikte wist ik dat jij zou reageren
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.
Oplichtersquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inflatie's a bitch. Tegenwoordig zo rond de 650 baht.
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.quote:
M'n buuv' is een vlaamse en is rijker dan ik dus je praat onzin. Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.quote:Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:17 schreef niels0 het volgende:
Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.
quote:
Haha, schatteboutjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |