Dan vervangt Fylax je positie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zal de straf zijn als je het wel doet?
godverquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan vervangt Fylax je positie.
moest lachenquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan vervangt Fylax je positie.
Ben je er ook geweest?quote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef pinman het volgende:
China
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Doen, ik ben er 8 jaar geleden heen geweest.quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zou er graag een keer naar toe willen
Of het de beste is, ben ik er niet over uit, maar wel erg goed en sfeervol.quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lord Of The Rings is de beste trilogie ooit.
De Hobbit is gewoon vluchtig vermaak, leuk om een keertje te kijken maar blijft totaal niet hangen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het de beste is, ben ik er niet over uit, maar wel erg goed en sfeervol.
Met The Hobbit kwam ik niet verder dan het eerste deel
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De Hobbit is gewoon vluchtig vermaak, leuk om een keertje te kijken maar blijft totaal niet hangen.
The Lord Of The Rings daarentegen is echt
Dat eerste heb ik ook. Star Wars heb ik echter nog nooit allemaal gekeken, dat trekt me echt totaal niet op de een of andere manier.quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.
Maar dat heb ik ook met Star Wars oude trilogie (nerd)
Afgelopen jaar een Star Wars-marathon gehouden en alle vijf (?) delen in chronologische volgorde gekeken. Dus van nieuw naar oud en weer naar nieuw. Na drie films werd het een beetje saai...quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.
Maar dat heb ik ook met Star Wars oude trilogie (nerd)
Star Wars is ook iets waar je van houd of helemaal niets mee hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook. Star Wars heb ik echter nog nooit allemaal gekeken, dat trekt me echt totaal niet op de een of andere manier.
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.quote:Op maandag 7 september 2015 00:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Afgelopen jaar een Star Wars-marathon gehouden en alle vijf (?) delen in chronologische volgorde gekeken. Dus van nieuw naar oud en weer naar nieuw. Na drie films werd het een beetje saai...
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.
The Phantome Manace mag je overslaan, of je moet JarJar leuk vinden
Ik was net een maand 18 toen ik m'n laatste ontmoette (daarvoor 15 en 17) dus ik vind het niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2015 17:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook niet chill. Jij wel? hoef niet meteen zijn fam. te ontmoeten eigenlijk niet meteen interesse in.
Lijkt me ook wel chill als ik op mezelf woon iemand langs te laten komen. Gewoon hoef je het huis niet uit. Alleen ik haat het als ik dan ruzie zou hebben met die persoon op whatsapp of zo. Ze gaan dreigen met voor je deur staan.![]()
En als ze het niet weten kunnen ze hoog of laag springen.![]()
Je weet sws nooit wat voor n creep je aan je hengel hebt zitten.
quote:Op maandag 7 september 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks van
Star Wars is sws onlogisch, omdat er met deel 4 begonnen wordt, in deel 5 komen er onthullingen, dan terugstappen naar de eerdere (later gefilmde) delen want daar worden die onthullingen en voorgeschiedenis verteld, om daarna het laatste deel te zienquote:Op maandag 7 september 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks van
Wat een ingewikkeld gedoe zegquote:Op maandag 7 september 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Star Wars is sws onlogisch, omdat er met deel 4 begonnen wordt, in deel 5 komen er onthullingen, dan terugstappen naar de eerdere (later gefilmde) delen want daar worden die onthullingen en voorgeschiedenis verteld, om daarna het laatste deel te zien
Je bent geen kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Fok! gaat samenwerken met Chinese webshops, komt binnenkort een subforum van als ik het zo begrepen hebquote:Op maandag 7 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
hallo wat is de china shop en waarom mag ik er niet in
oh ja ik had niet goed genoeg gelezen, vanaf morgen pas blijkbaarquote:Op maandag 7 september 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! gaat samenwerken met Chinese webshops, komt binnenkort een subforum van als ik het zo begrepen heb
Het is nog altijd Japan wat het land van de rijzende zon isquote:Op maandag 7 september 2015 00:47 schreef Hoplahopla het volgende:
China: land van de rijzende zon en veel goedkope plastic prulletjes.
Owja.quote:Op maandag 7 september 2015 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is nog altijd Japan wat het land van de rijzende zon is
quote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent geen kenner.
Kort gezegd, de eerste trilogie komt uit de jaren 70 en 80.
De nieuwe trilogie, wat minder gewaardeerd wordt, komt uit de 90's en 00's, maar het is een prequel-trilogie, dus in een tijd wat voor de eerste trilogie afspeelt.Ah zo, maar is het nu niet een beetje verouderd of valt dat mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op GS loopt een lange reeks met Chinese webshopsquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
vraag me af of het nut gaat hebben, hoeveel mensen bestellen er nou shit uit fucking china
ja met een clubje vaste users vooral volgens mijquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
op GS loopt een lange reeks met Chinese webshops
Als het goedkope shit is welquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
vraag me af of het nut gaat hebben, hoeveel mensen bestellen er nou shit uit fucking china
George Lucas heeft het tot de overname van Disney altijd een beetje vernieuwd.quote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ah zo, maar is het nu niet een beetje verouderd of valt dat mee?
Greedo klinkt als een gierige opa in een speedoquote:Op maandag 7 september 2015 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
George Lucas heeft het tot de overname van Disney altijd een beetje vernieuwd.
Wie schoot er eerst, Greedo of Han Solo?
helemaal niet, ik hoop srs dat het helpt, maar heb er enkel m'n twijfels bij of dit iets op gaat leverenquote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Deadprez moet altijd iets hebben om af te zeiken.
Achja. Ik heb in de afgelopen tien jaar al tig subfora zien komen en gaan. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 7 september 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet, ik hoop srs dat het helpt, maar heb er enkel m'n twijfels bij of dit iets op gaat leveren
dagelijksquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
dat sowieso en zoals ik al zei hoop ik ook dat het helpt, zou niet weten wat ik moet als FOK! verdwijntquote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Achja. Ik heb in de afgelopen tien jaar al tig subfora zien komen en gaan. Proberen kan altijd.
Heb je geen verlangen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik bestel sowieso wel eens iets in China. Maar niet heel vaak, want ik heb niets nodig.
duurt toch ook een maand ofzo voor je je shit binnen hebt, of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op maandag 7 september 2015 00:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik bestel sowieso wel eens iets in China. Maar niet heel vaak, want ik heb niets nodig.
zou mooi zijnquote:
Snelste was iets meer dan een week. Maar meestal drie weken ofzo.quote:Op maandag 7 september 2015 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
duurt toch ook een maand ofzo voor je je shit binnen hebt, of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Wel goed luchten. Ze hebben het niet zo op gezondheids- en milieuregels.quote:Op maandag 7 september 2015 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind China echt een nuttig en handig land. Anders was ons huis zo leeg.
economie gaat alleen niet heel flitsend daar in China.quote:
En lekker goedkope albeidelsquote:Op maandag 7 september 2015 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind China echt een nuttig en handig land. Anders was ons huis zo leeg.
Veel gadgets ...quote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
voel me wel altijd net weer een kindje als ik op de site van dealextreme bijvoorbeeld door al dat wazige speelgoed scroll dat ze daar verkopen
en goede zelfmoordcontractenquote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En lekker goedkope albeidels
Vooral bij Foxconn.quote:Op maandag 7 september 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en goede zelfmoordcontracten
positief generaliseren is ook niet netjes nielsquote:Op maandag 7 september 2015 01:00 schreef niels0 het volgende:
Harde werkers die chinezen. Ik mag ze wel.
Werken ze hard omdat ze hard willen werken of omdat ze gedwongen worden hard te werken? En heb je dan respect voor de mensen die ze dwingen hard te werken of heb je respect voor ze omdat ze zich laten dwingen hard te werken?quote:Op maandag 7 september 2015 01:00 schreef niels0 het volgende:
Harde werkers die chinezen. Ik mag ze wel.
Ik keek net op dealextreme en ik zou bij god niet weten wat ik zou moeten aanschaffenquote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef Hoplahopla het volgende:
Chinezen maken ook veel rotzooi. Dus niet te snel iets kopen.
Moet die site goedkoop zijn ofzo? Ken het niet, maar ziet er niet goedkoper uit dan pakweg een bol.comquote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
voel me wel altijd net weer een kindje als ik op de site van dealextreme bijvoorbeeld door al dat wazige speelgoed scroll dat ze daar verkopen
We hadden op de Flintstone een paar chinezen die meevoeren om wat dingen af te maken en ook een paar officials die clientrepresentatives waren. Prima volk.quote:Op maandag 7 september 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
positief generaliseren is ook niet netjes niels
tis echt vermakelijk om doorheen te bladeren, staat echt coole shit tussenquote:Op maandag 7 september 2015 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek net op dealextreme en ik zou bij god niet weten wat ik zou moeten aanschaffen
Heb ik ook vaak, dus koop ik maar kleren.quote:Op maandag 7 september 2015 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek net op dealextreme en ik zou bij god niet weten wat ik zou moeten aanschaffen
schattige dpquote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
zo bekend ben ik er verder niet mee, maar t schijnt wel veel goedkoper te zijn jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet die site goedkoop zijn ofzo? Ken het niet, maar ziet er niet goedkoper uit dan pakweg een bol.com
hjb ik ben stoere gangster gvdquote:
Parfum is anders net zo duur of goedkoop, hoe je het maar wilt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo bekend ben ik er verder niet mee, maar t schijnt wel veel goedkoper te zijn ja
haha hommoquote:Op maandag 7 september 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Parfum is anders net zo duur of goedkoop, hoe je het maar wilt.
Jij doet hele dag geen fuck; dus stinkt niet, dat snap ik ook wel. Maar ik heb af en toe last van eerlijke zweet.quote:
post rondbrengen is anders hard werkenquote:Op maandag 7 september 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij doet hele dag geen fuck; dus stinkt niet, dat snap ik ook wel. Maar ik heb af en toe last van eerlijke zweet.
ik vond er echt geen fuck aanquote:Op maandag 7 september 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is Dishonored beetje leuke game?
Chinezen die in westerse landen wonen werken ook hard, echter ze zijn erg op zichzelf, wat er achter de deuren gebeurt krijg je ook niet snel te weten.quote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Werken ze hard omdat ze hard willen werken of omdat ze gedwongen worden hard te werken? En heb je dan respect voor de mensen die ze dwingen hard te werken of heb je respect voor ze omdat ze zich laten dwingen hard te werken?
En nobel werk.quote:Op maandag 7 september 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
post rondbrengen is anders hard werken [ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is Dishonored beetje leuke game?
je post laatste tijd wel minder of niet? Wat is deze dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
post rondbrengen is anders hard werken [ afbeelding ]
Fattyquote:Op maandag 7 september 2015 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zweet ook als ik niks doende hele dag
Daar heb ik wel goede iPhone case besteld 5 euroquote:
m'n ps3 vindt weer spellen dus heb tyfusveel yakuza gespeeld de afgelopen dagenquote:Op maandag 7 september 2015 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je post laatste tijd wel minder of niet? Wat is deze dan?
ik zou niemand dishonored aanradenquote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou van Assassin's creed en Battlefield 2.
Zou je mij Dishonored aanraden?
De eerste kerstkaarten worden alweer verzonden.quote:Op maandag 7 september 2015 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je post laatste tijd wel minder of niet? Wat is deze dan?
Ik geil wel altijd op die trailers van de gamequote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou niemand dishonored aanraden
Ik moet de eerste kerstkaarten nog drukken, echt een mager jaar ditquote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De eerste kerstkaarten worden alweer verzonden.
koop ps3 en yakuza 3 en 4quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geil wel altijd op die trailers van de game
Nee allesbehalvequote:
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.quote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou van Assassin's creed en Battlefield 2.
Zou je mij Dishonored aanraden?
assassin's creedquote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Maar vinden anderen dat wel?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee allesbehalve
Maar zweetlucht vin 'k wel lekker
100 euroquote:Op maandag 7 september 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel kost een PS3 vandaag de dag eigenlijks?
quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Lastig...quote:
ik weet zeker van niet maar dat maakt me niet uitquote:
Je drinkt Qingtao?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef niels0 het volgende:
Ehm nee. Niet proost. Het is gang bei.
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugsquote:
nice hij heeft je goed afgericht zie ikquote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ok freek heeft last van m'n scherm. Weltrusten.
Ik kan niet tegen gejank inderdaadquote:Op maandag 7 september 2015 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice hij heeft je goed afgericht zie ik
Skyrim was ook van Bethesda toch?quote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugs
hehehequote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gejank inderdaad
jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Skyrim was ook van Bethesda toch?
ah zo, ook mooiquote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n ps3 vindt weer spellen dus heb tyfusveel yakuza gespeeld de afgelopen dagen
Je hebt toch een harde schijfquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben playstations ook een aantal GB's?Nooit geweten..
oblivionquote:
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde al iets van twee jaar skyrim buyen
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeftquote:Op maandag 7 september 2015 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, Jupiler, maar wat jij bedoelt heet Tsingtao.
Dit:
[ afbeelding ]
niet, hij deed het gewoon weerquote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe heb je die laser gefixed dan ;s techneut
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)
nee pc masterracequote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?
dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt eerder op stuiptrekkingen, maar misschien heb je mazzel
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
Zullen we naar china gaan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kostenquote:
koop ps4quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
Scheelt per locatie, maar met ganbee kom je er wel mee wegquote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.
Gang bei, wordt uitgesproken als can pay.
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.quote:
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalenquote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor mij ook geen consoles meer in de toekomst. Gewoon pc met een redelijke videokaart masterrace idd
Volgende week.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.
prik maar een datum
maar toen je er was, werd je helemaal gek?quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.quote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestjequote:
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
maak je pics en een paint?quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Dit idd, is zeer aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalen
O, dat zal ook wel. Maar denk dat ik het zelf na 2 weken wel gezien heb.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.
Nee. Ik was gestationeerd in de buurt van Haikou.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar toen je er was, werd je helemaal gek?
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 01:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.
Wow, afwijzing.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkmanquote:
allemaal saaie lullen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkman
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamenquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
jawel, maar heeft geldgebrekquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Ja, op wat criminele Roemenen na danquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
FOK! is meer dan een bedrijf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie dat FOK! echt gered moet worden?
Ik bedoel als een bedrijf niet meer levensvatbaar is, is het soms ook beter om de stekker eruit te halen...
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.quote:
Is me dat effe een opluchtingquote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
boeit me echt geen fuck waar mensen op gamen
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
We merken het vanzelf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broederquote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Aaaaaawquote:Op maandag 7 september 2015 01:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broeder
Dan moet je of de kosten reduceren of de inkomsten laten stijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Fok! is een community.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
Naked lunchquote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is het laatste boek dat jij gelezen hebt?
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?quote:Op maandag 7 september 2015 01:38 schreef Copthorne het volgende:
Copthorne & PausNicolaas:
[ afbeelding ]
Ik ben niet uit de kast dude. Dit is een vriendschappelijke knuffel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?
Vooruit.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.
Even chillen met collega's in privésfeer vind ik ook belangrijk
bedanktquote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! is een community.
Als Danny kiest voor Chinese webshops, dan gun ik het die winst die hij er uit kan halen wel.
Maar met zo'n community als Fok! er valt ook wel wat te halen aan de users.
Ik wil best paint aanslingeren voor ze, als voorbeeld.
Wat Fok! vroeger leuk maakte was toch de brutaliteit van weleer, vanuit de crew en vanuit de users.
Legt er iemand nog een tas vol ballonnen neer op het station?
Helemaal mee eens. Verschillende invalshoeken en vaak gevarieerde topics met veel humor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
ik vind de slowchat anders prima tegenwoordig, het is stukken erger geweestquote:Op maandag 7 september 2015 01:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Fok! was vroeger wel drukker en gemoedelijker heb ik het idee.
Ja, best bekend boek.quote:Op maandag 7 september 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet, was het een leuk boek?
Laat ik daar maar niets over zeggen, ik kreeg al een liniaal op m'n vingersquote:Op maandag 7 september 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet.
Bert van Marwijk die naar Saudi-Arabië gaat is net zoiets. Allemaal maar zwichten voor de poen.
Tekst is niet zoveel data hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom alle bagger sinds het ontstaan van Fok! bewaard is. Want dat moet toch ook geld kosten?
Wat databaseruimte, valt mee mee hoeveel dat kost.quote:Op maandag 7 september 2015 01:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom alle bagger sinds het ontstaan van Fok! bewaard is. Want dat moet toch ook geld kosten?
Gewoon beestje uit zijn lijden verlossen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als fok doodgaat neem ik ze over voor en habbekrats
Fok lijdt wel erg inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon beestje uit zijn lijden verlossen.
Noteaantallen liegen niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef niels0 het volgende:
Laatste week weer 3 notes erbij. Ben ik nou echt zo erg?
Ik heb nog gewoon een levenquote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fok lijdt wel erg inderdaad.
Maar hè, als het doodgaat maken we misschien kans op een leven
Ik ook 25.quote:Op maandag 7 september 2015 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Noteaantallen liegen niet.
25 hier, in het laatste half jaar 3 oid.
Dan zie ik geen enkele reden om op, zeker dit onmogelijk tijdstip op FOK! Te zitten. Maar ook überhaupt op FOK!quote:
De laatste tijd ben ik wel braver geworden, meer een goed mens.quote:
Ben er iig niet elke dag ;squote:Op maandag 7 september 2015 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zie ik geen enkele reden om op, zeker dit onmogelijk tijdstip op FOK! Te zitten. Maar ook überhaupt op FOK!
Of doek de hele tent op en maak een doorstart.quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Hoewel Yvonne even boos op me was, ze vroeg ook om suggesties.
Heb een idee ingediend, ga de traditionele markt op, verkoop kaartjes en kalenders die Fok!users maken. Ik geef paintjes graties, laat een designer er wat van maken.
Iedereen vindt het leuk om een kaartje te krijgen, met een Fok! logo ergens in een hoekje, verspreid je het woord, ook naar tante Trudy die net het aan/uit knopje van de PC kan vinden
In welk opzicht zijn Belgen anders dan Nederlandersquote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef niels0 het volgende:
Voor mij is Fok! een manier om met nederlanders te communiceren. Ik heb maar weinig aansluiting bij de belgen.
Wrm was ze boos danquote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Heb een idee ingediend, ga de traditionele markt op, verkoop kaartjes en kalenders die Fok!users maken. Ik geef paintjes graties, laat een designer er wat van maken.
Iedereen vindt het leuk om een kaartje te krijgen, met een Fok! logo ergens in een hoekje, verspreid je het woord, ook naar tante Trudy die net het aan/uit knopje van de PC kan vinden
Denk niet dat FOK! Merchandise werkt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
haha jezusquote:Op maandag 7 september 2015 01:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Of doek de hele tent op en maak een doorstart.
geregistreerd op: vrijdag 10 januari 2014 @ 13:50quote:Op maandag 7 september 2015 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
32 notes, nog gwn brave broeder ik
Om de 1 of andere reden moeten de belgen die 'ollanders niet. Inmiddels ben ik wel een gerespecteerd man hier in Oostende, maar dat heeft ruim 2,5 jaar geduurd.quote:Op maandag 7 september 2015 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In welk opzicht zijn Belgen anders dan Nederlanders
Het klinkt gek genoeg om te werken.quote:Op maandag 7 september 2015 02:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk niet dat FOK! Merchandise werkt.
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op maandag 7 september 2015 02:06 schreef Willoow het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zich zo druk maken om fok. Het is maar een forum.
Tuurlijk, ik vind die paintjes ook mooi, dat voorop!quote:Op maandag 7 september 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt gek genoeg om te werken.
Ik wil niet meteen hoog van de daken springen, maar mijn paintjes worden over het algemeen wel gewaardeerd,
Voor mij is het simpelweg hobby, ik hoef er (voorlopig) niks voor.
Ik ga niet zeggen dat mijn paintjes Fok gaat redden, maar wil best vrijwillig meewerken, mocht het nodig zijn.
Ik heb me kapotgelachen om je paints.quote:Op maandag 7 september 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt gek genoeg om te werken.
Ik wil niet meteen hoog van de daken springen, maar mijn paintjes worden over het algemeen wel gewaardeerd,
Voor mij is het simpelweg hobby, ik hoef er (voorlopig) niks voor.
Ik ga niet zeggen dat mijn paintjes Fok gaat redden, maar wil best vrijwillig meewerken, mocht het nodig zijn.
k ook niequote:Op maandag 7 september 2015 02:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind die paintjes ook mooi, dat voorop!
Maar ik zie mezelf geen fok! Kaarten geven of andere dingen gebruiken.
Ja, maar dit is niet je leven ofzo.quote:Op maandag 7 september 2015 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel relativeren.
Dat de Nederlanders een grote bek hebben is wel een feit inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 02:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden moeten de belgen die 'ollanders niet. Inmiddels ben ik wel een gerespecteerd man hier in Oostende, maar dat heeft ruim 2,5 jaar geduurd.
Veel vinden ons te arrogant. Belgen zijn veel terughoudender. Een nederlander gooit het er gewoon uit als 'ie iets op z'n lever heeft.
Beetje zoals italianen. Niets opkroppen, maar het er subiet uitgooien.
En die kerst-tjatana dan?quote:Op maandag 7 september 2015 02:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind die paintjes ook mooi, dat voorop!
Maar ik zie mezelf geen fok! Kaarten geven of andere dingen gebruiken.
Dus? Met de hoeveelheid tijd die we hier af en toe zitten wel een deel van.quote:Op maandag 7 september 2015 02:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet je leven ofzo.
Helaas is het voor wel een aanzienlijk deel (geweest). Ik hou niet zo van mensen, dus dan is dit lekker veilig.quote:Op maandag 7 september 2015 02:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet je leven ofzo.
Mwah voor velen hier is het wel een belangrijk onderdeel in hun leven hoe triest dat ook klinktquote:Op maandag 7 september 2015 02:06 schreef Willoow het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zich zo druk maken om fok. Het is maar een forum.
Die zijn voor privé gebruik.quote:
Waarom is er een taboe op FOK! maar niet op excessief facebook/twitter/hyves/snapchat gebruik?quote:Op maandag 7 september 2015 02:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah voor velen hier is het wel een belangrijk onderdeel in hun leven hoe triest dat ook klinkt
stel er komt een kalender of een set kaarten uit, zou je het kopen?quote:Op maandag 7 september 2015 02:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb me kapotgelachen om je paints.
Wat verandert er dan als fok! weg is?quote:Op maandag 7 september 2015 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? Met de hoeveelheid tijd die we hier af en toe zitten wel een deel van.
Zou jou missen.quote:Op maandag 7 september 2015 02:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat verandert er dan als fok! weg is?
Awh.quote:
Omdat mensen die geen vrienden hebben FOK!ken en mensen die wel vrienden hebben doen wat je net opsomde.quote:Op maandag 7 september 2015 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom is er een taboe op FOK! maar niet op excessief facebook/twitter/hyves/snapchat gebruik?
Dat is onzin.quote:Op maandag 7 september 2015 02:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat mensen die geen vrienden hebben FOK!ken en mensen die wel vrienden hebben doen wat je net opsomde.
Ik ben uitgeluld.quote:Op maandag 7 september 2015 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, relativeer mijn diepgaande gevoelens voor jou nu maar eens hè.
Denk dat het er wel iets mee te maken heeftquote:
Een kalender zou ik kopen, een set kaarten niet.quote:Op maandag 7 september 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
stel er komt een kalender of een set kaarten uit, zou je het kopen?
uiteraard niet alleen met mijn paintjes, genoeg ander talent op Fok!
Toto bijvoorbeeld, en genoeg lolligheid op ONZ
Zoiets moet je niet willen, eerder de eer krijgen dat het modschap je wordt aangebodenquote:Op maandag 7 september 2015 02:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik moet mod worden. Dan komt het goed
Prez zou ook een kalender kopen, dat maakt al 2.quote:Op maandag 7 september 2015 02:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een kalender zou ik kopen, een set kaarten niet.
vind het wel ok zo, maarja kom alleen in sc en 9/10 keer alleen s'avondsquote:Op maandag 7 september 2015 02:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het enige wat je moet doen is die site moderniseren en je imago verbeteren. Fok is nu een GeenStijl 2.0 zoals mensen eerder al zeiden.
Jij denkt alleen aan jezelfquote:Op maandag 7 september 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het wel ok zo, maarja kom alleen in sc en 9/10 keer alleen s'avonds
ik vind dat jouw aanwezigheid wat minder kanquote:Op maandag 7 september 2015 02:34 schreef niels0 het volgende:
Enige wat van mij anders mag ligt aan de users.
Een beetje ruig taalgebruik mag best, maar ik vind dat het gescheld wat minder kan.
Zou het? Lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 7 september 2015 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat jouw aanwezigheid wat minder kan
Wat een onzin joh. Ik heb echt een hekel (no offense verder) aan mensen die zeggen dat je 1 moet overslaan.quote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.
The Phantome Manace mag je overslaan, of je moet JarJar leuk vinden
Op Darth Maul na,zuigt Phantom Manace welquote:Op maandag 7 september 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Ik heb echt een hekel (no offense verder) aan mensen die zeggen dat je 1 moet overslaan.
Als je star wars kijkt kijk je ze ALLEMAAL!!!!!!
in 4-5-1-2-3-6
Het hoort er gewoon bij, klaar. Star wars heeft 6 delen, niet 5.quote:Op maandag 7 september 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op Darth Maul na,zuigt Phantom Manace wel
Ik vind deel 1 niet echt toevoegend aan het geheelquote:Op maandag 7 september 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij, klaar. Star wars heeft 6 delen, niet 5.
boeit nietquote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind deel 1 niet echt toevoegend aan het geheel
Wat lult die nouquote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Wochenende! Saufen! Geil! Scheiss Arbeit!
![]()
Welja. Maak er een poeptopic van.quote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Wochenende! Saufen! Geil! Scheiss Arbeit!
![]()
Truste zeeman.quote:
Het enige wat boeide was Yodo's speach, wel een goede.quote:
Die.quote:
Ik vind de boeken nog altijd beter dan de films.quote:Op maandag 7 september 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De Hobbit is gewoon vluchtig vermaak, leuk om een keertje te kijken maar blijft totaal niet hangen.
The Lord Of The Rings daarentegen is echt
waarom?quote:Op maandag 7 september 2015 08:42 schreef Neverknown het volgende:
Jullie zijn wakker en ik ga nu pas slapen![]()
#gevaarlijke meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |