Dat is onzin.quote:Op maandag 7 september 2015 02:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat mensen die geen vrienden hebben FOK!ken en mensen die wel vrienden hebben doen wat je net opsomde.
Ik ben uitgeluld.quote:Op maandag 7 september 2015 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, relativeer mijn diepgaande gevoelens voor jou nu maar eens hè.
Denk dat het er wel iets mee te maken heeftquote:
Een kalender zou ik kopen, een set kaarten niet.quote:Op maandag 7 september 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
stel er komt een kalender of een set kaarten uit, zou je het kopen?
uiteraard niet alleen met mijn paintjes, genoeg ander talent op Fok!
Toto bijvoorbeeld, en genoeg lolligheid op ONZ
Zoiets moet je niet willen, eerder de eer krijgen dat het modschap je wordt aangebodenquote:Op maandag 7 september 2015 02:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik moet mod worden. Dan komt het goed
Prez zou ook een kalender kopen, dat maakt al 2.quote:Op maandag 7 september 2015 02:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een kalender zou ik kopen, een set kaarten niet.
vind het wel ok zo, maarja kom alleen in sc en 9/10 keer alleen s'avondsquote:Op maandag 7 september 2015 02:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het enige wat je moet doen is die site moderniseren en je imago verbeteren. Fok is nu een GeenStijl 2.0 zoals mensen eerder al zeiden.
Jij denkt alleen aan jezelfquote:Op maandag 7 september 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het wel ok zo, maarja kom alleen in sc en 9/10 keer alleen s'avonds
ik vind dat jouw aanwezigheid wat minder kanquote:Op maandag 7 september 2015 02:34 schreef niels0 het volgende:
Enige wat van mij anders mag ligt aan de users.
Een beetje ruig taalgebruik mag best, maar ik vind dat het gescheld wat minder kan.
Zou het? Lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 7 september 2015 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat jouw aanwezigheid wat minder kan
Wat een onzin joh. Ik heb echt een hekel (no offense verder) aan mensen die zeggen dat je 1 moet overslaan.quote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.
The Phantome Manace mag je overslaan, of je moet JarJar leuk vinden
Op Darth Maul na,zuigt Phantom Manace welquote:Op maandag 7 september 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Ik heb echt een hekel (no offense verder) aan mensen die zeggen dat je 1 moet overslaan.
Als je star wars kijkt kijk je ze ALLEMAAL!!!!!!
in 4-5-1-2-3-6
Het hoort er gewoon bij, klaar. Star wars heeft 6 delen, niet 5.quote:Op maandag 7 september 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op Darth Maul na,zuigt Phantom Manace wel
Ik vind deel 1 niet echt toevoegend aan het geheelquote:Op maandag 7 september 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij, klaar. Star wars heeft 6 delen, niet 5.
boeit nietquote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind deel 1 niet echt toevoegend aan het geheel
Wat lult die nouquote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Wochenende! Saufen! Geil! Scheiss Arbeit!
![]()
Welja. Maak er een poeptopic van.quote:Op maandag 7 september 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Wochenende! Saufen! Geil! Scheiss Arbeit!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |