Dan vervangt Fylax je positie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zal de straf zijn als je het wel doet?
godverquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan vervangt Fylax je positie.
moest lachenquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan vervangt Fylax je positie.
Ben je er ook geweest?quote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef pinman het volgende:
China
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Doen, ik ben er 8 jaar geleden heen geweest.quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zou er graag een keer naar toe willen
Of het de beste is, ben ik er niet over uit, maar wel erg goed en sfeervol.quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lord Of The Rings is de beste trilogie ooit.
De Hobbit is gewoon vluchtig vermaak, leuk om een keertje te kijken maar blijft totaal niet hangen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het de beste is, ben ik er niet over uit, maar wel erg goed en sfeervol.
Met The Hobbit kwam ik niet verder dan het eerste deel
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De Hobbit is gewoon vluchtig vermaak, leuk om een keertje te kijken maar blijft totaal niet hangen.
The Lord Of The Rings daarentegen is echt
Dat eerste heb ik ook. Star Wars heb ik echter nog nooit allemaal gekeken, dat trekt me echt totaal niet op de een of andere manier.quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.
Maar dat heb ik ook met Star Wars oude trilogie (nerd)
Afgelopen jaar een Star Wars-marathon gehouden en alle vijf (?) delen in chronologische volgorde gekeken. Dus van nieuw naar oud en weer naar nieuw. Na drie films werd het een beetje saai...quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de extended editions in de kast liggen, ik moet er minstens 2x per jaar naar kijken.
Maar dat heb ik ook met Star Wars oude trilogie (nerd)
Star Wars is ook iets waar je van houd of helemaal niets mee hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook. Star Wars heb ik echter nog nooit allemaal gekeken, dat trekt me echt totaal niet op de een of andere manier.
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.quote:Op maandag 7 september 2015 00:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Afgelopen jaar een Star Wars-marathon gehouden en alle vijf (?) delen in chronologische volgorde gekeken. Dus van nieuw naar oud en weer naar nieuw. Na drie films werd het een beetje saai...
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
De machete volgorde is het best. Begin bij 4: A new Hope, 5: The empire strikes back, 2: Attack of the Clones, 3: The Revenche of the Sith, 6: The Return of the Jedi.
The Phantome Manace mag je overslaan, of je moet JarJar leuk vinden
Ik was net een maand 18 toen ik m'n laatste ontmoette (daarvoor 15 en 17) dus ik vind het niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2015 17:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook niet chill. Jij wel? hoef niet meteen zijn fam. te ontmoeten eigenlijk niet meteen interesse in.
Lijkt me ook wel chill als ik op mezelf woon iemand langs te laten komen. Gewoon hoef je het huis niet uit. Alleen ik haat het als ik dan ruzie zou hebben met die persoon op whatsapp of zo. Ze gaan dreigen met voor je deur staan.![]()
En als ze het niet weten kunnen ze hoog of laag springen.![]()
Je weet sws nooit wat voor n creep je aan je hengel hebt zitten.
quote:Op maandag 7 september 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks van
Star Wars is sws onlogisch, omdat er met deel 4 begonnen wordt, in deel 5 komen er onthullingen, dan terugstappen naar de eerdere (later gefilmde) delen want daar worden die onthullingen en voorgeschiedenis verteld, om daarna het laatste deel te zienquote:Op maandag 7 september 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een rare volgorde ,zo snap je er toch niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |