nog niet eens een beetje joh, ze hebben alleen beide een bril maar that's itquote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind wel dat Niels qua uiterlijk op Kees lijkt
Daar schrikt men zeker van, wat voor reptiel had hier bijna een heeeeeeeeerlijke maaltijd te pakken?quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wilde dieren zijn anders. Bijna opgegeten door een flink reptiel. Ik was een bietje onvoorzichtig geweest. Daar schrikt men van.
Een Krokodil. Die gasten zijn groot en snel. Ben me echt het leplazarus geschrokken.quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Daar schrikt men zeker van, wat voor reptiel had hier bijna een heeeeeeeeerlijke maaltijd te pakken?
Ze woonden in de tijden dat ik met ze omging (ok, eentje nog steeds omgaan) nog allemaal thuisquote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ookMaar met naar hen gaan moet je ook oppassen, is hun territorium dus dan zijn ze brutaler.
Allebei een beetje kaal, ronde hoofd en dunnetjes, beide houden van hoerenquote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nog niet eens een beetje joh, ze hebben alleen beide een bril maar that's it
Ja, maar dat vind ik ook niet chill. Jij wel? hoef niet meteen zijn fam. te ontmoeten eigenlijk niet meteen interesse in.quote:Op zondag 6 september 2015 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze woonden in de tijden dat ik met ze omging (ok, eentje nog steeds omgaan) nog allemaal thuis. Dus ja dat scheelt wel wat
.
Ja en ze kunnen een heel kind opvreten.quote:Op zondag 6 september 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een Krokodil. Die gasten zijn groot en snel. Ben me echt het leplazarus geschrokken.
Een fokker is niet per se een date, wist jij misschien nog niet, maar is echt zo.quote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pffffff.!
Zou ook een date mee naar mijn huisnemen. Je weet nooit wat voor freaks het zijn.
Privacy = alles
Weet ik wel maar ik snap ook wel dat jij misschien nog niet wist dat ik dat wel wist.quote:Op zondag 6 september 2015 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Een fokker is niet per se een date, wist jij misschien nog niet, maar is echt zo.
M'n zus heeft een olifant geschrobt met een bezem. Dat was het hoogtepunt van haar reis.quote:Op zondag 6 september 2015 17:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen een heel kind opvreten.
quote:Op zondag 6 september 2015 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Allebei een beetje kaal, ronde hoofd en dunnetjes, beide houden van hoeren
Ik verzamelde olifantjes als kind. Alle knuffels die een olifant voor moesten stellen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n zus heeft een olifant geschrobt met een bezem. Dat was het hoogtepunt van haar reis.
quote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
*nielsalarm* cachet houdt van rijpe mannen *nielsalarm*
sanaquote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef xcachet het volgende:
Iemand die een leuke honden naam weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |