HEB JE WAT TEGEN NEGERS?quote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gezellig chillen met de negertjes van om de hoek.
Moet je echt doenquote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Yessssss.
Had het eigenlijk moeten doen hoe ik nog gratis studentenOV had, nu is de zomer ook zowat om.
Zou wel volgend jaar zomer een dagje worden.
Nee ik vind ze wel gezellig en grappig. Niet vaak haatdragend. Goeieeeeeeeee VIBE.quote:Op zondag 6 september 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HEB JE WAT TEGEN NEGERS?
TR GEMAAKT
anderhalve straat van kees af ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je heel goed kijkt zie je op de tweede foto een zwarte stip (precies in het midden). Dat waren mensen die er langs moesten![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 17:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam deze dieren nog tegen onderwegwtf zou daar echt niet langs durven lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je heel goed kijkt zie je op de tweede foto een zwarte stip (precies in het midden). Dat waren mensen die er langs moesten
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf zou daar echt niet langs durven lopen
quote:Op zondag 6 september 2015 17:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam deze dieren nog tegen onderwegLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je heel goed kijkt zie je op de tweede foto een zwarte stip (precies in het midden). Dat waren mensen die er langs moesten![]()
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Mijn probleemwijkenalarm ging afquote:Op zondag 6 september 2015 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
anderhalve straat van kees af ongeveer
quote:
Eet zequote:
3 Fokkers weten waar ik woon.quote:Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef Neverknown het volgende:
Niemand krijg te weten waar ik woon. Undercover leventje. JWZ.
Je maakte zeker elke dag wel wat meequote:Op zondag 6 september 2015 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
anderhalve straat van kees af ongeveer
Pffffff.quote:
Hopelijk doe je dat eensquote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef niels0 het volgende:
Valse dieren zijn vervelend, maar de meeste dieren begrijpen het als je een dierenvriend bent. Ik zou er zo langstuffen. Geen angst voor.
quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je maakte zeker elke dag wel wat mee
[ afbeelding ]
Valse dieren is natoer.quote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef niels0 het volgende:
Valse dieren zijn vervelend, maar de meeste dieren begrijpen het als je een dierenvriend bent. Ik zou er zo langstuffen. Geen angst voor.
Ik ging sowieso altijd minstens vijf keer naar hen of ergens in een stad afspreken voor we naar mij gingenquote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pffffff.!
Zou ook een date mee naar mijn huisnemen. Je weet nooit wat voor freaks het zijn.
Privacy = alles
Deze dieren schrikken er niet van. Maar vallen wel aan als je te dichtbij komt. Maar jij mag er gerust langsheen hoor niels0. Niemand in deze SC houdt je tegen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef niels0 het volgende:
Wilde dieren zijn anders. Bijna opgegeten door een flink reptiel. Ik was een bietje onvoorzichtig geweest. Daar schrikt men van.quote:
Vind wel dat Niels qua uiterlijk op Kees lijktquote:Op zondag 6 september 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, kees kachel is een fucking eindbaas.
Ja, zo ben ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging sowieso altijd minstens vijf keer naar hen of ergens in een stad afspreken voor we naar mij gingen. #aftasten #privacy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |