Groningen is de gezelligste stad van Nederland, je er ooit zijn geweestquote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest zou wel een hele grote stap zijn.
Van Limburg helemaaaaaaaaaaaaaaaal naar Groningen.
Zou me sws net een buitenlander voelen.
Ken alleen het centrum in Eindhoven. Kan er dus niet echt over meepraten.quote:Op zondag 6 september 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke wijk? Ik heb het over Eindhoven.
Ik geloof wel dat het een gezellige stad is ja. Wil er sws een keer naartoe voor terras/shoppings.quote:Op zondag 6 september 2015 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Groningen is de gezelligste stad van Nederland, je er ooit zijn geweest![]()
Groningers zijn trouwens heel gastvrij
kloptquote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez zou Woensel-West aanraden
Gezellig chillen met de negertjes van om de hoek.quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez zou Woensel-West aanraden
Shoppen is Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een gezellige stad is ja. Wil er sws een keer naartoe voor terras/shoppings.
Yessssss.quote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Shoppen is Groningen![]()
Terrasjes in Groningen
woonde jaquote:
HEB JE WAT TEGEN NEGERS?quote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gezellig chillen met de negertjes van om de hoek.
Moet je echt doenquote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Yessssss.
Had het eigenlijk moeten doen hoe ik nog gratis studentenOV had, nu is de zomer ook zowat om.
Zou wel volgend jaar zomer een dagje worden.
Nee ik vind ze wel gezellig en grappig. Niet vaak haatdragend. Goeieeeeeeeee VIBE.quote:Op zondag 6 september 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HEB JE WAT TEGEN NEGERS?
TR GEMAAKT
anderhalve straat van kees af ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je heel goed kijkt zie je op de tweede foto een zwarte stip (precies in het midden). Dat waren mensen die er langs moesten![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 17:16 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam deze dieren nog tegen onderwegwtf zou daar echt niet langs durven lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je heel goed kijkt zie je op de tweede foto een zwarte stip (precies in het midden). Dat waren mensen die er langs moesten
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf zou daar echt niet langs durven lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |