sterkte manquote:
Zou ik voor Maastricht gaan.quote:Op zondag 6 september 2015 16:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik wil liefst ergens wonen waar de G nog een beetje zacht is.
wtf in een studio wonen?? :squote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n gezellige stad. I.i.g. zie me er niet wonen.
Mijn zusje gaat wss in Maastricht wonen in studio. Lijkt me ook wel leuk, gezellige stad.
Alleen wil liever een andere stad dan haar.
Maar is moeilijk manwil me wel thuis voelen.
hahahquote:Op zondag 6 september 2015 16:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wtf in een studio wonen?? :s
lekker is dat, wil je lekkerbuit slapen of chillen en dan gaan mensen hun muziek op nemen
Utrecht lijkt me op zich wel oké maar is me iets te ver.quote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ehm. Weet nou niet precies wat nou een echt leuke stad in NL is. Utrecht misschien? Ik vind NL gewoon niks. Niet dat België nou zo tof is hoor. Esbjerg is leuk, Jylland, Denemarken.
Eindhoven is niet verkeerd om even te vertoeven maar zou er niet echt kunnen/willen wonen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik vind eindhoven juist wel gezellig.
Ja maasje is wel leuk, maar er is echt geen fuck te doen.
Zojuist een kamer gehuurd in Utrecht.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Blijf pls weg uit Utrecht en Eindhoven dank.
Als jij hier wegblijft.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Blijf pls weg uit Utrecht en Eindhoven dank.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
wtf in een studio wonen?? :s
lekker is dat, wil je lekker uit slapen of chillen en dan gaan mensen hun muziek op nemen
Ah boeiend, ik kom daar toch bijna nooit meer.quote:Op zondag 6 september 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist een kamer gehuurd in Utrecht.
Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist een kamer gehuurd in Utrecht.
Eindhoven is alleen leuk als je uit de buurt vandaan komt.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Eindhoven vind ik persoonlijk niks. Stratumseind enzo, bah. R'dam vind ik ook niks hoor. Kom er vandaan, maar vind het tegenwoordig 3x niks.
Als ik ooit nog in NL kom wonen, denk het niet, zal het Vlissingen worden. Ik moet een serieuze zeehaven in de buurt hebben.
Ik ben nog nooit in Groningen geweest zou wel een hele grote stap zijn.quote:
Ik vind Eindhoven een beetje een enge stad. Rotterdam is ook niet echt een veilige stad.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Eindhoven vind ik persoonlijk niks. Stratumseind enzo, bah. R'dam vind ik ook niks hoor. Kom er vandaan, maar vind het tegenwoordig 3x niks.
Als ik ooit nog in NL kom wonen, denk het niet, zal het Vlissingen worden. Ik moet een serieuze zeehaven in de buurt hebben.
Of Urkquote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Staphorst een goede plek voor Meloewa is
Ik ken het niet zo goed daar. Lijkt me wel een tokkiewijk, maar slechter dan R'dam kan het moeilijk worden.quote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindhoven is alleen leuk als je uit de buurt vandaan komt.
Welke wijk? Ik heb het over Eindhoven.quote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo goed daar. Lijkt me wel een tokkiewijk, maar slechter dan R'dam kan het moeilijk worden.
Braddie zou er blij mee zijnquote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, weer zo'n rijschool ad op Fok. Gratis herexamen(s)!!!! Lijkt me heen goed teken dat ze daar reclame voor moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |