P.S.quote:Op zondag 6 september 2015 16:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
"Heel veel sterkte, Goor!
Gr gr familie Drebin"
:squote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom niet gewoon auditie doen voor Kuifje de musical?
wow wel toevallig dat het zondag is danquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Gaat weer lekker hier. Lijkt wel zondag.
Ik hang normaal rond op www.refdag.nl/ maar die is dicht op zondag dus kom ik maar naar de kneuzen sc hier.quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Het ís zondagquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.quote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef Neverknown het volgende:
Wat is een leuke stad om in te wonen?
Daar wonen toch alleen maar buitenlanders in Almere? of haal ik nu iets door elkaar.quote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.
whehehquote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.
succes mattiquote:
Refo-dag. Geen wonder dat ze dicht zijn op zondag.quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hang normaal rond op www.refdag.nl/ maar die is dicht op zondag dus kom ik maar naar de kneuzen sc hier.
Singapore.quote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga alleen, moet wel beetje een veilige stad zijn
en beetje gezellig.
Ik houd het voorlopig even binnen Nederland, Niels.quote:
eindhovenquote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
en beetje gezellig.
Alkmaarquote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
en beetje gezellig.
Gaat heel KLB sc ineens werken of zo :squote:
Ik vind dat niet zo'n gezellige stad. I.i.g. zie me er niet wonen.quote:
Ehm. Weet nou niet precies wat nou een echt leuke stad in NL is. Utrecht misschien? Ik vind NL gewoon niks. Niet dat België nou zo tof is hoor. Esbjerg is leuk, Jylland, Denemarken.quote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig even binnen Nederland, Niels.
Ik moet morgen ook weer beginnenquote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat heel KLB sc ineens werken of zo :s
Suc6.
Oh ik vind eindhoven juist wel gezellig.quote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n gezellige stad. I.i.g. zie me er niet wonen.
Mijn zusje gaat wss in Maastricht wonen in studio. Lijkt me ook wel leuk, gezellige stad.
Alleen wil liever een andere stad dan haar.
Maar is moeilijk manwil me wel thuis voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |