Je bent zelf een spekkie.quote:
Bietje series kijken op het werkquote:Op zondag 6 september 2015 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor. eigenlijk best veel werkzaamheden maar ook gewoon 1-2 uur dat je kan tjillen, breng straks gwn tablet mee
Cool story sisquote:Op zondag 6 september 2015 15:19 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga ook nooit meer pas om 8:00 uur slapen. Waaaaaaardelooooos.
samenvatting?quote:
Energie blikje het is bro.quote:
dan heeft ebola wel lekker smaakjequote:Op zondag 6 september 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer dat energy drink naar ebola smaakt
Drink ik toch nooit, chemische troepquote:
verstandig mannquote:Op zondag 6 september 2015 15:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drink ik toch nooit, chemische troep
en hoe is het gegaan afgelopen nacht?quote:
Hoiquote:
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werkenquote:Op zondag 6 september 2015 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe is het gegaan afgelopen nacht?
ah das minderquote:Op zondag 6 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werken
ben tyfusmoe nu en ik drink geen koffie of energy en ik moet straks weer. wanne leef
Wat moet je dan precies doen?quote:Op zondag 6 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werken
ben tyfusmoe nu en ik drink geen koffie of energy en ik moet straks weer. wanne leef
echt 30 verschillende dingen waar ik nu te moe voor ben om allemaal uit te typenquote:Op zondag 6 september 2015 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das minderwat moet je allemaal doen dan?
ach, went vanzelf wel denk ik. En je krijg doekoes binnen, das ook wel chill toch.
het is toch vaak niet zo rooskleurig als het lijkt allemaal.quote:Op zondag 6 september 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt 30 verschillende dingen waar ik nu te moe voor ben om allemaal uit te typen
main dingen zijn schoonmaken, shit koken/bakken en gasten binnenlaten
Oh ja, dat klinkt wel kut idd.quote:Op zondag 6 september 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt 30 verschillende dingen waar ik nu te moe voor ben om allemaal uit te typen
main dingen zijn schoonmaken, shit koken/bakken en gasten binnenlaten
weenie maar als ik tablet bij heb heb ik geen probleem om hele nacht geen fuck te doenquote:Op zondag 6 september 2015 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt wel kut idd.Maar goed, van de andere kant denk ik ook dat de tijd nogal langzaam zou gaan als je geen fuck hoefde te doen en daar alleen maar een beetje hoefde te zitten.
yeh oké, das ook wel weer zo iddquote:Op zondag 6 september 2015 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weenie maar als ik tablet bij heb heb ik geen probleem om hele nacht geen fuck te doen
Maar dat geef dan weer een ongeïnteresseerde houding weer meestal als je niets kan doen dan mag je ook alleen niets doen.quote:Op zondag 6 september 2015 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weenie maar als ik tablet bij heb heb ik geen probleem om hele nacht geen fuck te doen
ik zit het liefst op dingen waar geen pedalen aan vastzittenquote:Op zondag 6 september 2015 15:47 schreef Stompzinnig het volgende:
Kun je er geen hometrainer neerzetten Shermanator?
je kunt gewoon buiten het zicht van de voordeur gaan zitten en de enige mensen die je voorbij ziet komen zijn gasten die je binnen moet laten. en die bellen gewoon aanquote:Op zondag 6 september 2015 15:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar dat geef dan weer een ongeïnteresseerde houding weer meestal als je niets kan doen dan mag je ook alleen niets doen.
O zo, ja dan kan het wel. Beter dan een duizendpoot zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt gewoon buiten het zicht van de voordeur gaan zitten en de enige mensen die je voorbij ziet komen zijn gasten die je binnen moet laten. en die bellen gewoon aan
je kunt het soort weglatenquote:Op zondag 6 september 2015 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werk je dan bij een soort hotel of zo Hermann?
ja man kan ik weer extra maanden netflix nemenquote:Op zondag 6 september 2015 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nice mann! Lekker doekoes verdienen
Ik zou gewoon downloadenquote:Op zondag 6 september 2015 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja man kan ik weer extra maanden netflix nemen
zijn ook genoeg oudere series waar de downloads amper of geen seeders hebben en de kwaliteit ruk isquote:Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon downloaden
Oh shit dat mag ik niet zeggen
SORRY TIM KUIK
Er zijn zoveel series dat je bijna, zeker nu je werk hebt, geen tijd hebt om alles te volgenquote:Op zondag 6 september 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn ook genoeg oudere series waar de downloads amper of geen seeders hebben en de kwaliteit ruk is
gewoon slaap skippen tochquote:Op zondag 6 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel series dat je bijna, zeker nu je werk hebt, geen tijd hebt om alles te volgen
niet eens seizoen 1 afgemaakt ;squote:Op zondag 6 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Wire ben ik bijvoorbeeld vast bij seizoen 2, geen zin meer om verder te kijken
tetou?quote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij het vriendje van Meloewa?
niet dat ik weetquote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij het vriendje van Meloewa?
succesquote:
dan een andere baan zoeken hier, maar komt vast goedquote:Op zondag 6 september 2015 16:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En als het niets wordt, wat moet je dan nog in Tilburg?
Of ga je daar ook studeren?
Succes!quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan een andere baan zoeken hier, maar komt vast goed
daaromquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs ik een baan kan krijgen kan jij het ook toch
Wowowowoquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs ik een baan kan krijgen kan jij het ook toch
Frank zal het heus niet erg vinden, denk eerder dat hij mee moest van z'n vrouwquote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Stompzinnig het volgende:
SHO / Gordon zwaargewond na aanrijding
Shit, dit gaat Frank niet leuk vinden, hij zou volgende week naar een concert gaan.
Denk dat Gordon inderdaad een bedankkaartje kan verwachten van Frankquote:Op zondag 6 september 2015 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank zal het heus niet erg vinden, denk eerder dat hij mee moest van z'n vrouw
"Heel veel sterkte, Goor!quote:Op zondag 6 september 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Gordon inderdaad een bedankkaartje kan verwachten van Frank
P.S.quote:Op zondag 6 september 2015 16:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
"Heel veel sterkte, Goor!
Gr gr familie Drebin"
:squote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom niet gewoon auditie doen voor Kuifje de musical?
wow wel toevallig dat het zondag is danquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Gaat weer lekker hier. Lijkt wel zondag.
Ik hang normaal rond op www.refdag.nl/ maar die is dicht op zondag dus kom ik maar naar de kneuzen sc hier.quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Het ís zondagquote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef niels0 het volgende:
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.quote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef Neverknown het volgende:
Wat is een leuke stad om in te wonen?
Daar wonen toch alleen maar buitenlanders in Almere? of haal ik nu iets door elkaar.quote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.
whehehquote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pyongyang vond ik zelf wel leuk. Almere is een goede tweede.
succes mattiquote:
Refo-dag. Geen wonder dat ze dicht zijn op zondag.quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik hang normaal rond op www.refdag.nl/ maar die is dicht op zondag dus kom ik maar naar de kneuzen sc hier.
Singapore.quote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga alleen, moet wel beetje een veilige stad zijn
en beetje gezellig.
Ik houd het voorlopig even binnen Nederland, Niels.quote:
eindhovenquote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
en beetje gezellig.
Alkmaarquote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
en beetje gezellig.
Gaat heel KLB sc ineens werken of zo :squote:
Ik vind dat niet zo'n gezellige stad. I.i.g. zie me er niet wonen.quote:
Ehm. Weet nou niet precies wat nou een echt leuke stad in NL is. Utrecht misschien? Ik vind NL gewoon niks. Niet dat België nou zo tof is hoor. Esbjerg is leuk, Jylland, Denemarken.quote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig even binnen Nederland, Niels.
Ik moet morgen ook weer beginnenquote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat heel KLB sc ineens werken of zo :s
Suc6.
Oh ik vind eindhoven juist wel gezellig.quote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n gezellige stad. I.i.g. zie me er niet wonen.
Mijn zusje gaat wss in Maastricht wonen in studio. Lijkt me ook wel leuk, gezellige stad.
Alleen wil liever een andere stad dan haar.
Maar is moeilijk manwil me wel thuis voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |