quote:Gordon zwaargewond na aanrijding op vakantie
door Evert Santegoeds
Tijdens zijn verblijf in Mykonos heeft Gordon Heukeroth een ongeluk gehad, waarbij hij meerdere botbreuken heeft opgelopen. De zanger is opgenomen in het ziekenhuis.
Op de eerste dag van zijn vakantie op het Griekse eiland, is Gordon aangereden door een auto. De bestuurder van de auto is doorgereden, terwijl de zanger achterbleef met flinke verwondingen. Zo brak hij diverse botten, waaronder verschillende ribben, zijn schouderblad en zijn sleutelbeen.
De zanger was onderweg naar zijn hotel toen hij het ongeluk kreeg, maar verblijft inmiddels in een ziekenuis op het eiland. Daar ligt hij in afwachting van zijn behandeling.
Zijn ex Patrick is ondertussen onderweg om de Gorden, die in zijn eentje op het eiland Mykonos vakantie vierde, bij te staan.
kon even niet zo gauw een recentere foto vindenquote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef Leandra het volgende:
Die foto uit 1986 ook
On topic: Sterkte Gordon, hang in there, je gaat het redden, ik stuur een regenboog voor je!
Google Images > "Gordon" > 1928191 foto's. Hoezo nietquote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kon even niet zo gauw een recentere foto vinden
menig Fokker gaat alleen op vakantie Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan heerlijk rustigquote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Op vakantie in zijn eentje? hij is eenzamer dan gedacht
ik had dit plaatje nog liggen in de knipselmap vervolgens netjes ingescand met mijn flatbed scanner en vervolgens geupload met Paint MS DOSquote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Google Images > "Gordon" > 1928191 foto's. Hoezo niet.
Idd.... ik zou het ook geen straf vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
menig Fokker gaat alleen op vakantie Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan heerlijk rustig
vorig jaar nog lekker ordinair een reisje geboekt naar een resort in Kreta, gewoon lekker 10 dagen met een boekje in een ligstoel bij het zwembad gelegen. Even helemaal relaxenquote:Op zondag 6 september 2015 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.... ik zou het ook geen straf vinden.
I see what you did there niggaquote:Op zondag 6 september 2015 16:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat ziet er niet best uit. Hij staat met een poot in het graf.
ik hoop dat zijn stembanden niet beschadigt zijn geraaktquote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef superniger het volgende:
Heb een bloedhekel aan Gordon maar dit gun je niemand.![]()
Hopelijk heeft hij geen blijvende schade.
Een voordeel heeftie, hersenletsel is onmogelijk bij die relnicht.quote:
Een paar gebroken botten? Ja hoor, dat gaat ie wel redden. Het is niet alsof hij osteogenesis imperfecta heeft.quote:Op zondag 6 september 2015 17:28 schreef KingRoland het volgende:
Namens heel VBL hoop ik dat Gordon het gaat redden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |