Zeg het maar.quote:
Wat betekent je OP.. Dat je fapt nu ofzo?quote:
Waar is Montelly eigenlijk?quote:
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 11:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat betekent je OP.. Dat je fapt nu ofzo?
quote:Op zondag 6 september 2015 11:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja. Ja dat betekent het.quote:Op zondag 6 september 2015 11:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan vind je hem ook niet zo groot...quote:
wow ik dacht dat we vrienden warenquote:
Niet zowat een vocht tekort hebben omdat je te veel faptquote:
Oooh, het is z'n kloontjequote:
Ik zal altijd aan jouw kant staan, McN. Altijdquote:Op zondag 6 september 2015 11:14 schreef McNulty het volgende:
James heeft zich tegen mij gekeerd.
Muiterij ik zeg je!
quote:Op zondag 6 september 2015 11:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal altijd aan jouw kant staan, McN. Altijd
#teamMcNultyquote:
I see what u did there.quote:Op zondag 6 september 2015 11:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet zowat een vocht tekort hebben omdat je te veel fapt
Ben me van geen kwaad bewustquote:
Dan kun je beter het bij 1 pannenkoek laten. Dan heb je toch wat gesnoept, maar is het niet zo erg. Anders houdt je het niet volquote:Op zondag 6 september 2015 11:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb nu al de hele week zware cravings voor pancakes met kersen en slagroom en french toast gvd.
Maar ben weer halve kilo afgevallen dus wil het eigenlijk niet eten
ah ok cool hoe was hetquote:Op zondag 6 september 2015 07:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb op werk tv gekeken en gegamed op telefoon
Ik kan alles wel in mijn dieet laten passen qua zoetigheid en vettigheid. Maar pancakes nuhhh daar moet ik een keer gwn bij zondigen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan kun je beter het bij 1 pannenkoek laten. Dan heb je toch wat gesnoept, maar is het niet zo erg. Anders houdt je het niet vol
Pannekoeken maken van bananen en ei ipv meel.quote:Op zondag 6 september 2015 11:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb nu al de hele week zware cravings voor pancakes met kersen en slagroom en french toast gvd.
Maar ben weer halve kilo afgevallen dus wil het eigenlijk niet eten
Dat eet ik vaak smorgens maar smaakt totaal niet naar pancakes.quote:Op zondag 6 september 2015 12:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pannekoeken maken van bananen en ei ipv meel.
Geen idee wat dat zou moeten zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
Ik kom even melden dat The Wire baas is
Ik kom even melden dat je je mond met zeep mag gaan spoelenquote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
Gefeliciteerd met één jaar mod en ik hoop nog vele jarenquote:Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kom even melden dat je je mond met zeep mag gaan spoelen
thxquote:Op zondag 6 september 2015 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met één jaar mod en ik hoop nog vele jaren
quote:Op zondag 6 september 2015 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik verbaas me daar ook over. laten we het er maar op houden dat de mysteriën zijn de wereld nog niet uit zijn
Joh.quote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
hallo HZAWquote:
We konden je ook vermoorden. Mja, dat is zo drastisch.quote:Op zondag 6 september 2015 13:28 schreef hugecooll het volgende:
Dat jullie het al zo lang met mij hebben uitgehouden
Da's inderdaad wel wat overdrevenquote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
We konden je ook vermoorden. Mja, dat is zo drastisch.
Ik had het serieus op die manier neergezet om te kijken of het gemod ging worden, chapeauquote:Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kom even melden dat je je mond met zeep mag gaan spoelen
taalnazirij*quote:
kusjequote:Op zondag 6 september 2015 13:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik had het serieus op die manier neergezet om te kijken of het gemod ging worden, chapeau
Ach ja boeiend, weet je wat je fout doetquote:
Ze toegeven is een belangrijke faktor.quote:Op zondag 6 september 2015 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja boeiend, weet je wat je fout doet
Oke bedanktquote:Op zondag 6 september 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
Neerslagradar:
[ afbeelding ]
Satelliet:
[ afbeelding ]
Vooruitzichten:
Het is half tot zwaar bewolkt met vanaf de Noordzee enkele lichte buien. Later vanmiddag en vanavond wordt de bewolking dikker en gaat het van het noordwesten uit op steeds meer plaatsen regenen. De middagtemperatuur ligt rond 15 graden. Er staat een matige wind uit west tot noordwest. Aan de kust en boven het IJsselmeer is de wind (vrij) krachtig, in het Waddengebied staat vanmorgen eerst soms nog een harde wind, 7 Bft.
Waarnemingen Schiphol Int'l Airport:
2015.09.06 1225 UTC
Wind from the NW (320 degrees) at 8,2 m/s (direction variable)
Visibility: Greater than 11 km
Sky Conditions: Partly cloudy
Weather: Showers in the vicinity
Towering cumulus clouds observed
Temperature: 15 C
Dew Point: 8 C
Relative Humidity: 62%
Pressure: 1024 mbar
Vind deze afbeeldingen niet zo duidelijk, kun je het misschien beter uitleggen?quote:Op zondag 6 september 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
Neerslagradar:
[ afbeelding ]
Satelliet:
[ afbeelding ]
Vooruitzichten:
Het is half tot zwaar bewolkt met vanaf de Noordzee enkele lichte buien. Later vanmiddag en vanavond wordt de bewolking dikker en gaat het van het noordwesten uit op steeds meer plaatsen regenen. De middagtemperatuur ligt rond 15 graden. Er staat een matige wind uit west tot noordwest. Aan de kust en boven het IJsselmeer is de wind (vrij) krachtig, in het Waddengebied staat vanmorgen eerst soms nog een harde wind, 7 Bft.
Waarnemingen Schiphol Int'l Airport:
2015.09.06 1225 UTC (Universal Time Coordinated of Greenwich Mean Time, GMT. Da's hetzelfde. CEST is Central European Summer Time, dat is 2 uur later.
Lokale tijd in Nederland is dus 14.25. Oftewel 2.25 pm local time.
Wind from the NW (320 degrees) at 8,2 m/s (direction variable)
Visibility: Greater than 11 km
Sky Conditions: Partly cloudy
Weather: Showers in the vicinity
Towering cumulus clouds observed
Temperature: 15 C
Dew Point: 8 C
Relative Humidity: 62%
Pressure: 1024 mbar
Nee. Ik gebruik 4 bronnen. KNMI, KMI, NASA en verkeerstoren-info van luchthavens. Ik interpreteer het zonder aanpassingen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind deze afbeeldingen niet zo duidelijk, kun je het misschien beter uitleggen?
ga meedoenquote:
Okequote:Op zondag 6 september 2015 14:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruik 4 bronnen. KNMI, KMI, NASA en verkeerstoren-info van luchthavens. Ik interpreteer het zonder aanpassingen.
Je zult het ermee moeten doen. M'n verwachting met het lagedrukgebied is waarheid geworden. Ligt nu boven Stockholm ongeveer. Het leek erop dat 'ie landbased werd, maar uieindelijk toch afgebogen in noord-oostelijke richting. Wat ik al zei.
Nee, liever nietquote:
Wat?quote:
Copthorne en Nastico zitten KLB te vergallen, er wordt ondertussen ingegrepen zie ikquote:
Hey poeperdquote:
O, is dat alles?quote:Op zondag 6 september 2015 15:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Copthorne en Nastico zitten KLB te vergallen, er wordt ondertussen ingegrepen zie ik
Goedemorgen Hermann.quote:
quote:
ja hoor. eigenlijk best veel werkzaamheden maar ook gewoon 1-2 uur dat je kan tjillen, breng straks gwn tablet meequote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedemorgen Hermann.
Lekker gewerkt vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |