Ben me van geen kwaad bewustquote:
Dan kun je beter het bij 1 pannenkoek laten. Dan heb je toch wat gesnoept, maar is het niet zo erg. Anders houdt je het niet volquote:Op zondag 6 september 2015 11:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb nu al de hele week zware cravings voor pancakes met kersen en slagroom en french toast gvd.
Maar ben weer halve kilo afgevallen dus wil het eigenlijk niet eten
ah ok cool hoe was hetquote:Op zondag 6 september 2015 07:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb op werk tv gekeken en gegamed op telefoon
Ik kan alles wel in mijn dieet laten passen qua zoetigheid en vettigheid. Maar pancakes nuhhh daar moet ik een keer gwn bij zondigen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan kun je beter het bij 1 pannenkoek laten. Dan heb je toch wat gesnoept, maar is het niet zo erg. Anders houdt je het niet vol
Pannekoeken maken van bananen en ei ipv meel.quote:Op zondag 6 september 2015 11:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb nu al de hele week zware cravings voor pancakes met kersen en slagroom en french toast gvd.
Maar ben weer halve kilo afgevallen dus wil het eigenlijk niet eten
Dat eet ik vaak smorgens maar smaakt totaal niet naar pancakes.quote:Op zondag 6 september 2015 12:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pannekoeken maken van bananen en ei ipv meel.
Geen idee wat dat zou moeten zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
Ik kom even melden dat The Wire baas is
Ik kom even melden dat je je mond met zeep mag gaan spoelenquote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
Gefeliciteerd met één jaar mod en ik hoop nog vele jarenquote:Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kom even melden dat je je mond met zeep mag gaan spoelen
thxquote:Op zondag 6 september 2015 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met één jaar mod en ik hoop nog vele jaren
quote:Op zondag 6 september 2015 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik verbaas me daar ook over. laten we het er maar op houden dat de mysteriën zijn de wereld nog niet uit zijn
Joh.quote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef Nikmans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |