gewoon slaap skippen tochquote:Op zondag 6 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel series dat je bijna, zeker nu je werk hebt, geen tijd hebt om alles te volgen
niet eens seizoen 1 afgemaakt ;squote:Op zondag 6 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Wire ben ik bijvoorbeeld vast bij seizoen 2, geen zin meer om verder te kijken
tetou?quote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij het vriendje van Meloewa?
niet dat ik weetquote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij het vriendje van Meloewa?
succesquote:
dan een andere baan zoeken hier, maar komt vast goedquote:Op zondag 6 september 2015 16:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En als het niets wordt, wat moet je dan nog in Tilburg?
Of ga je daar ook studeren?
Succes!quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan een andere baan zoeken hier, maar komt vast goed
daaromquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs ik een baan kan krijgen kan jij het ook toch
Wowowowoquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs ik een baan kan krijgen kan jij het ook toch
Frank zal het heus niet erg vinden, denk eerder dat hij mee moest van z'n vrouwquote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Stompzinnig het volgende:
SHO / Gordon zwaargewond na aanrijding
Shit, dit gaat Frank niet leuk vinden, hij zou volgende week naar een concert gaan.
Denk dat Gordon inderdaad een bedankkaartje kan verwachten van Frankquote:Op zondag 6 september 2015 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank zal het heus niet erg vinden, denk eerder dat hij mee moest van z'n vrouw
"Heel veel sterkte, Goor!quote:Op zondag 6 september 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Gordon inderdaad een bedankkaartje kan verwachten van Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |