Je bent zelf een spekkie.quote:
Bietje series kijken op het werkquote:Op zondag 6 september 2015 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor. eigenlijk best veel werkzaamheden maar ook gewoon 1-2 uur dat je kan tjillen, breng straks gwn tablet mee
Cool story sisquote:Op zondag 6 september 2015 15:19 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga ook nooit meer pas om 8:00 uur slapen. Waaaaaaardelooooos.
samenvatting?quote:
Energie blikje het is bro.quote:
dan heeft ebola wel lekker smaakjequote:Op zondag 6 september 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer dat energy drink naar ebola smaakt
Drink ik toch nooit, chemische troepquote:
verstandig mannquote:Op zondag 6 september 2015 15:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drink ik toch nooit, chemische troep
en hoe is het gegaan afgelopen nacht?quote:
Hoiquote:
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werkenquote:Op zondag 6 september 2015 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe is het gegaan afgelopen nacht?
ah das minderquote:Op zondag 6 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werken
ben tyfusmoe nu en ik drink geen koffie of energy en ik moet straks weer. wanne leef
Wat moet je dan precies doen?quote:Op zondag 6 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goed, helaas niet dat je gewoon de hele dacht zit te chillen. moet ook hard werken
ben tyfusmoe nu en ik drink geen koffie of energy en ik moet straks weer. wanne leef
echt 30 verschillende dingen waar ik nu te moe voor ben om allemaal uit te typenquote:Op zondag 6 september 2015 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das minderwat moet je allemaal doen dan?
ach, went vanzelf wel denk ik. En je krijg doekoes binnen, das ook wel chill toch.
het is toch vaak niet zo rooskleurig als het lijkt allemaal.quote:Op zondag 6 september 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt 30 verschillende dingen waar ik nu te moe voor ben om allemaal uit te typen
main dingen zijn schoonmaken, shit koken/bakken en gasten binnenlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |