Ah boeiend, ik kom daar toch bijna nooit meer.quote:Op zondag 6 september 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist een kamer gehuurd in Utrecht.
Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zojuist een kamer gehuurd in Utrecht.
Eindhoven is alleen leuk als je uit de buurt vandaan komt.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Eindhoven vind ik persoonlijk niks. Stratumseind enzo, bah. R'dam vind ik ook niks hoor. Kom er vandaan, maar vind het tegenwoordig 3x niks.
Als ik ooit nog in NL kom wonen, denk het niet, zal het Vlissingen worden. Ik moet een serieuze zeehaven in de buurt hebben.
Ik ben nog nooit in Groningen geweest zou wel een hele grote stap zijn.quote:
Ik vind Eindhoven een beetje een enge stad. Rotterdam is ook niet echt een veilige stad.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Eindhoven vind ik persoonlijk niks. Stratumseind enzo, bah. R'dam vind ik ook niks hoor. Kom er vandaan, maar vind het tegenwoordig 3x niks.
Als ik ooit nog in NL kom wonen, denk het niet, zal het Vlissingen worden. Ik moet een serieuze zeehaven in de buurt hebben.
Of Urkquote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Staphorst een goede plek voor Meloewa is
Ik ken het niet zo goed daar. Lijkt me wel een tokkiewijk, maar slechter dan R'dam kan het moeilijk worden.quote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindhoven is alleen leuk als je uit de buurt vandaan komt.
Welke wijk? Ik heb het over Eindhoven.quote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo goed daar. Lijkt me wel een tokkiewijk, maar slechter dan R'dam kan het moeilijk worden.
Braddie zou er blij mee zijnquote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, weer zo'n rijschool ad op Fok. Gratis herexamen(s)!!!! Lijkt me heen goed teken dat ze daar reclame voor moeten maken.
Groningen is de gezelligste stad van Nederland, je er ooit zijn geweestquote:Op zondag 6 september 2015 17:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest zou wel een hele grote stap zijn.
Van Limburg helemaaaaaaaaaaaaaaaal naar Groningen.
Zou me sws net een buitenlander voelen.
Ken alleen het centrum in Eindhoven. Kan er dus niet echt over meepraten.quote:Op zondag 6 september 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke wijk? Ik heb het over Eindhoven.
Ik geloof wel dat het een gezellige stad is ja. Wil er sws een keer naartoe voor terras/shoppings.quote:Op zondag 6 september 2015 17:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Groningen is de gezelligste stad van Nederland, je er ooit zijn geweest![]()
Groningers zijn trouwens heel gastvrij
kloptquote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez zou Woensel-West aanraden
Gezellig chillen met de negertjes van om de hoek.quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez zou Woensel-West aanraden
Shoppen is Groningenquote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een gezellige stad is ja. Wil er sws een keer naartoe voor terras/shoppings.
Yessssss.quote:Op zondag 6 september 2015 17:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Shoppen is Groningen![]()
Terrasjes in Groningen
woonde jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |