Wat een ingewikkeld gedoe zegquote:Op maandag 7 september 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Star Wars is sws onlogisch, omdat er met deel 4 begonnen wordt, in deel 5 komen er onthullingen, dan terugstappen naar de eerdere (later gefilmde) delen want daar worden die onthullingen en voorgeschiedenis verteld, om daarna het laatste deel te zien
Je bent geen kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Fok! gaat samenwerken met Chinese webshops, komt binnenkort een subforum van als ik het zo begrepen hebquote:Op maandag 7 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
hallo wat is de china shop en waarom mag ik er niet in
oh ja ik had niet goed genoeg gelezen, vanaf morgen pas blijkbaarquote:Op maandag 7 september 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! gaat samenwerken met Chinese webshops, komt binnenkort een subforum van als ik het zo begrepen heb
Het is nog altijd Japan wat het land van de rijzende zon isquote:Op maandag 7 september 2015 00:47 schreef Hoplahopla het volgende:
China: land van de rijzende zon en veel goedkope plastic prulletjes.
Owja.quote:Op maandag 7 september 2015 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is nog altijd Japan wat het land van de rijzende zon is
quote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent geen kenner.
Kort gezegd, de eerste trilogie komt uit de jaren 70 en 80.
De nieuwe trilogie, wat minder gewaardeerd wordt, komt uit de 90's en 00's, maar het is een prequel-trilogie, dus in een tijd wat voor de eerste trilogie afspeelt.Ah zo, maar is het nu niet een beetje verouderd of valt dat mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op GS loopt een lange reeks met Chinese webshopsquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
vraag me af of het nut gaat hebben, hoeveel mensen bestellen er nou shit uit fucking china
ja met een clubje vaste users vooral volgens mijquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
op GS loopt een lange reeks met Chinese webshops
Als het goedkope shit is welquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
vraag me af of het nut gaat hebben, hoeveel mensen bestellen er nou shit uit fucking china
George Lucas heeft het tot de overname van Disney altijd een beetje vernieuwd.quote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ah zo, maar is het nu niet een beetje verouderd of valt dat mee?
Greedo klinkt als een gierige opa in een speedoquote:Op maandag 7 september 2015 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
George Lucas heeft het tot de overname van Disney altijd een beetje vernieuwd.
Wie schoot er eerst, Greedo of Han Solo?
helemaal niet, ik hoop srs dat het helpt, maar heb er enkel m'n twijfels bij of dit iets op gaat leverenquote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Deadprez moet altijd iets hebben om af te zeiken.
Achja. Ik heb in de afgelopen tien jaar al tig subfora zien komen en gaan. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 7 september 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet, ik hoop srs dat het helpt, maar heb er enkel m'n twijfels bij of dit iets op gaat leveren
dagelijksquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef deadprez het volgende:
dat sowieso en zoals ik al zei hoop ik ook dat het helpt, zou niet weten wat ik moet als FOK! verdwijntquote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Achja. Ik heb in de afgelopen tien jaar al tig subfora zien komen en gaan. Proberen kan altijd.
Heb je geen verlangen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik bestel sowieso wel eens iets in China. Maar niet heel vaak, want ik heb niets nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |