Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.quote:
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalenquote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor mij ook geen consoles meer in de toekomst. Gewoon pc met een redelijke videokaart masterrace idd
Volgende week.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.
prik maar een datum
maar toen je er was, werd je helemaal gek?quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.quote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestjequote:
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
maak je pics en een paint?quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Dit idd, is zeer aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalen
O, dat zal ook wel. Maar denk dat ik het zelf na 2 weken wel gezien heb.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.
Nee. Ik was gestationeerd in de buurt van Haikou.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar toen je er was, werd je helemaal gek?
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 01:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.
Wow, afwijzing.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkmanquote:
allemaal saaie lullen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkman
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamenquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
jawel, maar heeft geldgebrekquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Ja, op wat criminele Roemenen na danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |