Ik geil wel altijd op die trailers van de gamequote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou niemand dishonored aanraden
Ik moet de eerste kerstkaarten nog drukken, echt een mager jaar ditquote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De eerste kerstkaarten worden alweer verzonden.
koop ps3 en yakuza 3 en 4quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geil wel altijd op die trailers van de game
Nee allesbehalvequote:
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.quote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou van Assassin's creed en Battlefield 2.
Zou je mij Dishonored aanraden?
assassin's creedquote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Maar vinden anderen dat wel?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee allesbehalve
Maar zweetlucht vin 'k wel lekker
100 euroquote:Op maandag 7 september 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel kost een PS3 vandaag de dag eigenlijks?
quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Lastig...quote:
ik weet zeker van niet maar dat maakt me niet uitquote:
Je drinkt Qingtao?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef niels0 het volgende:
Ehm nee. Niet proost. Het is gang bei.
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugsquote:
nice hij heeft je goed afgericht zie ikquote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ok freek heeft last van m'n scherm. Weltrusten.
Ik kan niet tegen gejank inderdaadquote:Op maandag 7 september 2015 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice hij heeft je goed afgericht zie ik
Skyrim was ook van Bethesda toch?quote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugs
hehehequote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gejank inderdaad
jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Skyrim was ook van Bethesda toch?
ah zo, ook mooiquote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n ps3 vindt weer spellen dus heb tyfusveel yakuza gespeeld de afgelopen dagen
Je hebt toch een harde schijfquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben playstations ook een aantal GB's?Nooit geweten..
oblivionquote:
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde al iets van twee jaar skyrim buyen
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeftquote:Op maandag 7 september 2015 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, Jupiler, maar wat jij bedoelt heet Tsingtao.
Dit:
[ afbeelding ]
niet, hij deed het gewoon weerquote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe heb je die laser gefixed dan ;s techneut
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)
nee pc masterracequote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?
dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt eerder op stuiptrekkingen, maar misschien heb je mazzel
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
Zullen we naar china gaan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kostenquote:
koop ps4quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
Scheelt per locatie, maar met ganbee kom je er wel mee wegquote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.
Gang bei, wordt uitgesproken als can pay.
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.quote:
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalenquote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor mij ook geen consoles meer in de toekomst. Gewoon pc met een redelijke videokaart masterrace idd
Volgende week.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, ik wil het na 8 jaar wel eens terugzien, toen stond alles in de steigers wat nu spooksteden zijn.
prik maar een datum
maar toen je er was, werd je helemaal gek?quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.quote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestjequote:
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
maak je pics en een paint?quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Dit idd, is zeer aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en games beetje piraten en later tegen bodemprijzen op steam enzo ophalen
O, dat zal ook wel. Maar denk dat ik het zelf na 2 weken wel gezien heb.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die 6 maanden was eigenlijk de helft. 6 weken op, 6 weken af systeem. Vond het erg leuk.
Nee. Ik was gestationeerd in de buurt van Haikou.quote:Op maandag 7 september 2015 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar toen je er was, werd je helemaal gek?
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 01:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel even minder ja, maar als je een beetje een goeie koopt hoef je over een jaar of 4,5 alleen maar een nieuwe videokaart in te zetten.
Wow, afwijzing.quote:Op maandag 7 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb een bedrijfsfeestje
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkmanquote:
allemaal saaie lullen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het loopt, ik beleef geen avonturen mee zoals Werkman
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamenquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
jawel, maar heeft geldgebrekquote:Op maandag 7 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel oppassen jongens, deadprez heeft het niet zo op pc gamen
Ja, op wat criminele Roemenen na danquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
FOK! is meer dan een bedrijf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie dat FOK! echt gered moet worden?
Ik bedoel als een bedrijf niet meer levensvatbaar is, is het soms ook beter om de stekker eruit te halen...
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.quote:
Is me dat effe een opluchtingquote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
boeit me echt geen fuck waar mensen op gamen
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
We merken het vanzelf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broederquote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Aaaaaawquote:Op maandag 7 september 2015 01:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broeder
Dan moet je of de kosten reduceren of de inkomsten laten stijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Fok! is een community.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
Naked lunchquote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is het laatste boek dat jij gelezen hebt?
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?quote:Op maandag 7 september 2015 01:38 schreef Copthorne het volgende:
Copthorne & PausNicolaas:
[ afbeelding ]
Ik ben niet uit de kast dude. Dit is een vriendschappelijke knuffel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?
Vooruit.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.
Even chillen met collega's in privésfeer vind ik ook belangrijk
bedanktquote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! is een community.
Als Danny kiest voor Chinese webshops, dan gun ik het die winst die hij er uit kan halen wel.
Maar met zo'n community als Fok! er valt ook wel wat te halen aan de users.
Ik wil best paint aanslingeren voor ze, als voorbeeld.
Wat Fok! vroeger leuk maakte was toch de brutaliteit van weleer, vanuit de crew en vanuit de users.
Legt er iemand nog een tas vol ballonnen neer op het station?
Helemaal mee eens. Verschillende invalshoeken en vaak gevarieerde topics met veel humor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
ik vind de slowchat anders prima tegenwoordig, het is stukken erger geweestquote:Op maandag 7 september 2015 01:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Fok! was vroeger wel drukker en gemoedelijker heb ik het idee.
Ja, best bekend boek.quote:Op maandag 7 september 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet, was het een leuk boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |