Ja klopt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws beter om gwn een boek te lezen ipv te gamen
FOK! is meer dan een bedrijf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie dat FOK! echt gered moet worden?
Ik bedoel als een bedrijf niet meer levensvatbaar is, is het soms ook beter om de stekker eruit te halen...
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.quote:
Is me dat effe een opluchtingquote:Op maandag 7 september 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
boeit me echt geen fuck waar mensen op gamen
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
We merken het vanzelf.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broederquote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is wel een familie ofzo, maar als er minder binnen komt dan er uit gaat... dat kan niet heel lang duren.
Aaaaaawquote:Op maandag 7 september 2015 01:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal altijd bij je blijven, FOK! Broeder
Dan moet je of de kosten reduceren of de inkomsten laten stijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Fok! is een community.quote:Op maandag 7 september 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is meer dan een bedrijf.
Naked lunchquote:Op maandag 7 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is het laatste boek dat jij gelezen hebt?
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?quote:Op maandag 7 september 2015 01:38 schreef Copthorne het volgende:
Copthorne & PausNicolaas:
[ afbeelding ]
Ik ben niet uit de kast dude. Dit is een vriendschappelijke knuffel.quote:Op maandag 7 september 2015 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hommo, sinds wanneer ben je uit de kast?
Vooruit.quote:Op maandag 7 september 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mag het eens, het is jaren terug (op Sail na dan laatst) dat er wat leuks gedaan werd.
Even chillen met collega's in privésfeer vind ik ook belangrijk
bedanktquote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! is een community.
Als Danny kiest voor Chinese webshops, dan gun ik het die winst die hij er uit kan halen wel.
Maar met zo'n community als Fok! er valt ook wel wat te halen aan de users.
Ik wil best paint aanslingeren voor ze, als voorbeeld.
Wat Fok! vroeger leuk maakte was toch de brutaliteit van weleer, vanuit de crew en vanuit de users.
Legt er iemand nog een tas vol ballonnen neer op het station?
Helemaal mee eens. Verschillende invalshoeken en vaak gevarieerde topics met veel humor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:40 schreef niels0 het volgende:
Zou wel zonde zijn als Fok! ophoudt. Ik kom alleen maar in KLB en NWS, maar het geeft me genoeg leesvoer en dingen om over na te denken.
Heel verschillende mensen ook die de boel hier bevolken.
Vaak verfrissend om te lezen hoe anderen over dingen denken.
ik vind de slowchat anders prima tegenwoordig, het is stukken erger geweestquote:Op maandag 7 september 2015 01:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Fok! was vroeger wel drukker en gemoedelijker heb ik het idee.
Ja, best bekend boek.quote:Op maandag 7 september 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ken ik niet, was het een leuk boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |