ah zo, ook mooiquote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n ps3 vindt weer spellen dus heb tyfusveel yakuza gespeeld de afgelopen dagen
Je hebt toch een harde schijfquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben playstations ook een aantal GB's?Nooit geweten..
oblivionquote:
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde al iets van twee jaar skyrim buyen
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeftquote:Op maandag 7 september 2015 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, Jupiler, maar wat jij bedoelt heet Tsingtao.
Dit:
[ afbeelding ]
niet, hij deed het gewoon weerquote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe heb je die laser gefixed dan ;s techneut
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?quote:Op maandag 7 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hem twee keer, misschien kan ik hem je wel geven via uplay(?)
nee pc masterracequote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar is het voor ps3?
dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt eerder op stuiptrekkingen, maar misschien heb je mazzel
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
Zullen we naar china gaan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat de Q in China een Ts klank heeft
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kostenquote:
koop ps4quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn pc is wel af aan het raken, kan wel janken als ik ga nadenken wat een nieuwe mij gaat kosten
Scheelt per locatie, maar met ganbee kom je er wel mee wegquote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik kan alleen proost zeggen in het chinees.
Gang bei, wordt uitgesproken als can pay.
Zolang hoeft het van mij ook weer niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een keer 6 maanden gewerkt en een keer 1 maand. Had het niet willen missen achteraf gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |