Ik geil wel altijd op die trailers van de gamequote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou niemand dishonored aanraden
Ik moet de eerste kerstkaarten nog drukken, echt een mager jaar ditquote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De eerste kerstkaarten worden alweer verzonden.
koop ps3 en yakuza 3 en 4quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geil wel altijd op die trailers van de game
Nee allesbehalvequote:
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.quote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou van Assassin's creed en Battlefield 2.
Zou je mij Dishonored aanraden?
assassin's creedquote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Maar vinden anderen dat wel?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee allesbehalve
Maar zweetlucht vin 'k wel lekker
100 euroquote:Op maandag 7 september 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel kost een PS3 vandaag de dag eigenlijks?
quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je AC iets vond. Ja dus.
Lastig...quote:
ik weet zeker van niet maar dat maakt me niet uitquote:
Je drinkt Qingtao?quote:Op maandag 7 september 2015 01:10 schreef niels0 het volgende:
Ehm nee. Niet proost. Het is gang bei.
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugsquote:
nice hij heeft je goed afgericht zie ikquote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ok freek heeft last van m'n scherm. Weltrusten.
Ik kan niet tegen gejank inderdaadquote:Op maandag 7 september 2015 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice hij heeft je goed afgericht zie ik
Skyrim was ook van Bethesda toch?quote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis lineair als fuck, het verhaal is matig en tis van bethesda dus vol bugs
hehehequote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gejank inderdaad
jaquote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Skyrim was ook van Bethesda toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |