Laat ik daar maar niets over zeggen, ik kreeg al een liniaal op m'n vingersquote:Op maandag 7 september 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet.
Bert van Marwijk die naar Saudi-Arabië gaat is net zoiets. Allemaal maar zwichten voor de poen.
Tekst is niet zoveel data hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom alle bagger sinds het ontstaan van Fok! bewaard is. Want dat moet toch ook geld kosten?
Wat databaseruimte, valt mee mee hoeveel dat kost.quote:Op maandag 7 september 2015 01:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat ik alleen niet zo goed snap is waarom alle bagger sinds het ontstaan van Fok! bewaard is. Want dat moet toch ook geld kosten?
Gewoon beestje uit zijn lijden verlossen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als fok doodgaat neem ik ze over voor en habbekrats
Fok lijdt wel erg inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon beestje uit zijn lijden verlossen.
Noteaantallen liegen niet.quote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef niels0 het volgende:
Laatste week weer 3 notes erbij. Ben ik nou echt zo erg?
Ik heb nog gewoon een levenquote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fok lijdt wel erg inderdaad.
Maar hè, als het doodgaat maken we misschien kans op een leven
Ik ook 25.quote:Op maandag 7 september 2015 01:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Noteaantallen liegen niet.
25 hier, in het laatste half jaar 3 oid.
Dan zie ik geen enkele reden om op, zeker dit onmogelijk tijdstip op FOK! Te zitten. Maar ook überhaupt op FOK!quote:
De laatste tijd ben ik wel braver geworden, meer een goed mens.quote:
Ben er iig niet elke dag ;squote:Op maandag 7 september 2015 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zie ik geen enkele reden om op, zeker dit onmogelijk tijdstip op FOK! Te zitten. Maar ook überhaupt op FOK!
Of doek de hele tent op en maak een doorstart.quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Hoewel Yvonne even boos op me was, ze vroeg ook om suggesties.
Heb een idee ingediend, ga de traditionele markt op, verkoop kaartjes en kalenders die Fok!users maken. Ik geef paintjes graties, laat een designer er wat van maken.
Iedereen vindt het leuk om een kaartje te krijgen, met een Fok! logo ergens in een hoekje, verspreid je het woord, ook naar tante Trudy die net het aan/uit knopje van de PC kan vinden
In welk opzicht zijn Belgen anders dan Nederlandersquote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef niels0 het volgende:
Voor mij is Fok! een manier om met nederlanders te communiceren. Ik heb maar weinig aansluiting bij de belgen.
Wrm was ze boos danquote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
Heb een idee ingediend, ga de traditionele markt op, verkoop kaartjes en kalenders die Fok!users maken. Ik geef paintjes graties, laat een designer er wat van maken.
Iedereen vindt het leuk om een kaartje te krijgen, met een Fok! logo ergens in een hoekje, verspreid je het woord, ook naar tante Trudy die net het aan/uit knopje van de PC kan vinden
Denk niet dat FOK! Merchandise werkt.quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |