SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Frankie!quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Morguh...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Ik schrik me de tiefus!quote:
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Frankie!
ga ik nog effe luisteren voor het slapen gaan
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?quote:
Ik bedoel meer verrassend op het moment...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar ik kruip er ook zo in ... Trusten mensen
Leuke, speelse dirndlquote:Op woensdag 2 september 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
http://www.heine-shop.nl/(...)tml#partNumber=58486
quote:Op donderdag 3 september 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Ow wacht, dat was een antwoord op hoe oud een paard kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:16 schreef chufi het volgende:
Zie ik PostNL ook al pakje bezorgen per luchtpost... Vanaf de begane grond het pakketje bij de klant op het balkon van de eerste verdieping gooienHad je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 september 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?
Pakket was redelijk, maar het leek wel lichtquote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan het zo ook als het een klein pakketje en niet breekbaar was
Ik klik ook meteen en denk hoezo OO?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:45 schreef FANN het volgende:
wat zijn die topics met OO ervoor?
soms kom ik er eentje tegen bij actieve topics en als je er op klikt krijg je dit....
http://forum.fok.nl/topic/2246781
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ja die shitquote:
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik klik ook meteen en denk hoezo OO?
Maar las de rest van je bericht nog niet.
Misschien zijn het abo topics? En dan voor abo houders met meer dan 1 sterquote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomen
en ieder keer als ik klik krijg ik datzelfde bericht...
Oldbies Only [OO]quote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomen
en ieder keer als ik klik krijg ik datzelfde bericht...
Of langer dan 10 jaar op Fok...quote:Voor mensen van het eerste uur. Users 1 t/m 5000 hebben toegang tot dit forum.
Ja, dat zou kunnen... kan alleen niet bedenken waar OO voor zou moeten staan...quote:Op donderdag 3 september 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zijn het abo topics? En dan voor abo houders met meer dan 1 ster
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oldbies Only [OO]
[..]
Of langer dan 10 jaar op Fok...
De oude hap, zeg maar.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
AH!!!!!!!!!!!!!
Ja dan snap ik het !
--> ONZquote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?
Dat is ONZINquote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?
quote:
owquote:Op donderdag 3 september 2015 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Freggel Sharkey doet niet meer mee daar, dus dan is het nep...
dat is heel handigquote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
Er rijden geen treinen tussen Leeuwarden en Harlingen ....
Dan ga ik maar niet naar Harlingen vandaagquote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
Je gaat naar Friesland?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
nodig hem nou niet uit hierquote:
zitten al 2 hier, dat is wel genoeg toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Friesland-meet, dat lijkt je niets?
Ik heb afgelopen zondag nog molentjes gekeken, Gewoon vlak bij mijn huis...quote:Op donderdag 3 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je daarmaar in Noord Holland ook, je kan ook naar de Zaanse Schans....
Hier vind je alleen hier en daar een enkele watermolen, maar bij de meesten hebben ze het rad verwijderd, dus zie je eigenlijk nog niks.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je daarmaar in Noord Holland ook, je kan ook naar de Zaanse Schans....
Hier niet zo heel ver vandaan is ook een Molen, langs het Oud Hollands Kanaal is geloof ik ookquote:Op donderdag 3 september 2015 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag nog molentjes gekeken, Gewoon vlak bij mijn huis...
link doet ut nietquote:Op donderdag 3 september 2015 14:27 schreef FANN het volgende:
http://www.nlnatuur.nl/Al(...)0Amsterdam-Noord.htm
Ik ga straks wel effe voor jequote:Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een kloteweer (het is op het moment droog, maar dat blijft het denk ik niet), ik ga vandaag de deur gewoon niet uit.
Heb alles in huis, ik moet zaterdagmiddag pas weer....quote:Op donderdag 3 september 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga straks wel effe voor jeik moet koffie halen en alcoholvrij bier
Dan nietquote:Op donderdag 3 september 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb alles in huis, ik moet zaterdagmiddag pas weer....
Zou wel grappig zijn, hoe lang zou je erover doen om tot hier te lopen?quote:
Géén ideequote:Op donderdag 3 september 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, hoe lang zou je erover doen om tot hier te lopen?
Het zijn 216 kilometer. Hoe hard loop je gemiddeld?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén ideeik vergeet ook altijd waar je woont
Op het moment loop ik niet zo hard, dus ik denk een week ofzoquote:Op donderdag 3 september 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn 216 kilometer. Hoe hard loop je gemiddeld?
Op de fiets zou je er volgens de routeplanner dik 13 en een half uur over doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Op het moment loop ik niet zo hard, dus ik denk een week ofzo
Ja, een ander misschien, maar ikke nietquote:Op donderdag 3 september 2015 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de fiets zou je er volgens de routeplanner dik 13 en een half uur over doen.
Ik fiets graag, maar altijd op mijn gemak, heb een hekel aan haastig gedoe.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een ander misschien, maar ikke niet
Dat had ik inmiddels wel doorquote:Op donderdag 3 september 2015 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik fiets graag, maar altijd op mijn gemak, heb een hekel aan haastig gedoe.
Ha ha, joh waarom zou ik me haasten, ik vind het prima zo, wat ik vandaag niet doe stel ik uit tot morgen.quote:
Dan zul je toch echt bij Soury moeten zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, ik heb verdorie geen foto gezien.
Moet ik nu afwachten of heeft een zeker iemand zich toch maar bedacht?![]()
(Kan natuurlijk ook zijn dat de overall in de was zat. )![]()
De vraag is ook aan haar.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt bij Soury moeten zijn
quote:Op donderdag 3 september 2015 15:37 schreef drakin het volgende:
Uilen kieken ken ook in Fryslan http://www.tvbolsward.nl/(...)t-weeshuis-bolsward/
Jij bent het weekend wel bezig denk ik zo met al die optredens...quote:Op donderdag 3 september 2015 16:30 schreef sacha het volgende:
ik ben druk, geen overal foto tijd vandaag
quote:Op donderdag 3 september 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent het weekend wel bezig denk ik zo met al die optredens...
da's wel mooiquote:Op donderdag 3 september 2015 15:37 schreef drakin het volgende:
Uilen kieken ken ook in Fryslan http://www.tvbolsward.nl/(...)t-weeshuis-bolsward/
Ook mooi, maar geen echte oehoequote:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga koken vandaagvoor de verandering
Geen idee, ik zie ze nooitquote:Op donderdag 3 september 2015 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben jullie nou veel van die Megastallen in Friesland of valt het mee?
Komen er ook foto's?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga koken vandaagvoor de verandering
Waaromquote:
wel wat saaiquote:Op donderdag 3 september 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Gekookte aardappeltjes, verse snijboontjes en een Vegabraadworstje, misschien wel 2
Moet dat?quote:
Niks mis mee, hoewel ik zelf voor echte braadworsten zou kiezen, met flink wat jus.quote:
Ik bak ze in olijfolie, en vreemd genoeg kan je dat als Jus gebruikenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoewel ik zelf voor echte braadworsten zou kiezen, met flink wat jus.
Niks moet.....jeetje, maar het mag uiteraard wel. Toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Aardappels en snijboontjes staan nu op het gas, heb ik net opgezet, het kookt nog niet eens,
dus er valt nog weinig te zien....
Ik zal kiekenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks moet.....jeetje, maar het mag uiteraard wel. Toch?
Dacht dat die megastallen meer in achterhoek en twente stondenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar behoorlijk wat megastallen waren?
Ik gebruik bij bakken altijd een beetje olijf olie en een beetje bak en braad en na het bakken even afblussen en de jus een beetje binden en wat smaakgevers toevoegen.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bak ze in olijfolie, en vreemd genoeg kan je dat als Jus gebruiken
Misschien komt het nog....quote:Op donderdag 3 september 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dacht dat die megastallen meer in achterhoek en twente stonden
http://www.animalfreedom.org/paginas/column/koeienkathedraal.htmlquote:Hoe kan het dat straks ineens overal in Friesland stallen ter grootte van een flatgebouw verrijzen? Zijn er dan geen regels over wat wel en niet kan als het gaat om de bouw van stallen? Ja. Maar, vooral ook nee. Dat zit zo: In het provinciale streekplan (niet alleen in Friesland) is vastgelegd dat de totale oppervlakte aan gebouwen bij een boerderij niet groter mag zijn dan 7000 vierkante meter. Die beperking is in de praktijk allang weggewerkt. In commissievergaderingen van Provinciale Staten en van Gemeenteraden wordt besloten wat er provinciaal cq gemeentelijk staat te gebeuren. Als het eenmaal door de commissie is geloodst, is de kwestie in de staten of in de gemeenteraad eigenlijk alleen nog maar een hamerstuk.
De provincie is begonnen met een herziening van het streekplan. Daarin schrijven de ambtenaren dat het wenselijk is ( schaalvergroting is onontkoombaar, waarom dat zo absoluut is blijft duister) de bebouwde oppervlakte bij boerderijen uit te breiden tot 2 hectare (20.000 vierkante meter) en in gevallen waar de dieren altijd binnen zitten, de bebouwde oppervlakte uit te breiden naar 5 hectare.
Het is vanuit de provincie een voorstel en dus nog geen wettelijke regelgeving, maar in veel gemeenten worden vooruitlopend op die nieuwe regelgeving al vergunningen voor megastallen afgegeven. Dat gaat via een artikel 19 procedure. De gemeente zegt: die nieuwe regels komen er toch wel, dus dan kunnen de boeren net zo goed nu al met de bouw beginnen. Een burger kan zeggen: we moeten eerst nog maar afwachten of die nieuwe regels er daadwerkelijk ook komen, en kan dan bezwaar aanteken. Intussen wordt er op het betreffende boerenerf al wel, met toestemming van de provincie en de gemeente gebouwd.
En zo wordt van het Friese platteland een fabriek voor melkproductie gemaakt. Waar de burger zich straks niet meer waagt omdat de wegen (vanwege de enorme gaten in de bermen) levensgevaarlijk zijn geworden en het uitzicht volledig is bedorven.
Ik ben gek op doodgewoon Hollands eten, af en toe wat anders is welkom, maar ik kan absoluut niet zonder de eenvoud van de Hollandse pot.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:10 schreef FANN het volgende:
Een keertje Oud Hollandsche Pot vin ik best lekker
ik gebruik alleen de olie waar ik die worstjes in heb gebakkenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik bij bakken altijd een beetje olijf olie en een beetje bak en braad en na het bakken even afblussen en de jus een beetje binden en wat smaakgevers toevoegen.
Is soms érg lekker gewoonquote:Op donderdag 3 september 2015 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gek op doodgewoon Hollands eten, af en toe wat anders is welkom, maar ik kan absoluut niet zonder de eenvoud van de Hollandse pot.
Gatverdamme.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien komt het nog....
[..]
http://www.animalfreedom.org/paginas/column/koeienkathedraal.html
Das vaak een probleem, hier wordt te lekker gekookt.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoewel een lekkere lasagne of pizza er ook goed ingaat.
Ik hou wel van lekker eten, maar ik eet gewoon nooit zo heel erg veel.
Ik heb geen probleem met lekker, ik hou gewoon goed maat.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Das vaak een probleem, hier wordt te lekker gekookt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Dus nog harder tegen kiloknallers zijn zodat er nooit afnemers van die lui komen
Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)quote:Op donderdag 3 september 2015 16:30 schreef sacha het volgende:
ik ben druk, geen overal foto tijd vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
boeit mij nietquote:Op donderdag 3 september 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het weer een beetje meewerkt
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ziet er goed uit, ik let altijd op welke pannen mensen gebruiken, en deze heeft mijn goedkeuring. (Maakt verder niks uit, ik noem het gewoon even.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Voor Mo
snijboontjes
[ afbeelding ]
Vegaworstjes
[ afbeelding ]
nah... aardappeltjes heb ik niet op de foto gezet, nu ga ik de keuken weer in ..
Why ?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)Ga je zeilen ? Of is daar nog wat anders te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een leuk stadje, ja zeilen kan, is ook een goed idéé . Ik wil graag Radboud bezoeken iig.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je zeilen ? Of is daar nog wat anders te doen?
Veel plezier alvast, die overall foto gaat hem ook bij jou nog even niet worden ....quote:Op donderdag 3 september 2015 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een leuk stadje, ja zeilen kan, is ook een goed idéé . Ik wil graag Radboud bezoeken iig.
En een dagje Hoorn (evt. met de stoomtram) Alles ook afhankelijk van het weer uiteraard.
Maar we hebben een dvd speler mee en een berg vreten![]()
Oh en mijn e-reader. Rust even
Dank je .Plus ik heb geen overall.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, die overall foto gaat hem ook bij jou nog even niet worden ....
Nog steeds nu?quote:
Zover heb ik niet doorgelezen, ik was namelijk niet van plan om van de ene kant naar de andere kant van het land te reizen om 2 uilen te aanschouwen.quote:
Het is hier slechts 30 km vandaan, maar ik ga ook niet voor Uilen daarheen, zijn genoeg andere leuke dingen in Bolsward.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover heb ik niet doorgelezen, ik was namelijk niet van plan om van de ene kant naar de andere kant van het land te reizen om 2 uilen te aanschouwen.
Ben zover ik weet maar 1 keer in Friesland geweest. In Stavoren, en vandaar met de boot naar Enkhuizen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is hier slechts 30 km vandaan, maar ik ga ook niet voor Uilen daarheen, zijn genoeg andere leuke dingen in Bolsward.
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant opquote:Op donderdag 3 september 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zover ik weet maar 1 keer in Friesland geweest. In Stavoren, en vandaar met de boot naar Enkhuizen.
Dat is wel al langer dan 40 jaar geleden. Dus erg vers zit dat niet meer in mijn geheugen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant op
Misschien dan maar een nieuw geheugen aanschaffenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel al langer dan 40 jaar geleden. Dus erg vers zit dat niet meer in mijn geheugen.
Daar zit ik ook aan te denken. Er is een tocht Hoorn (stoomtrein) Medemblik en Enkhuizen en met de boot weer terug. Lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant op
Dat is nog best hoor, korte termijn ietsje minder maar goed, dat is vrij logisch.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dan maar een nieuw geheugen aanschaffen
Die is ook leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken. Er is een tocht Hoorn (stoomtrein) Medemblik en Enkhuizen en met de boot weer terug. Lijkt me wel leuk.
Ik bedoel dus, gewoon opnieuw ooit een keer doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nog best hoor, korte termijn ietsje minder maar goed, dat is vrij logisch.
Weet ik, maar ik ga liever de andere richting uit. Oost en Zuid dus.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, gewoon opnieuw ooit een keer doen.
Leuke tip, auto is mee dus mobiel.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is ook leuk.
Maar met de boot helemaal over het Ijsselmeer is nog net een leuker tochtje.
Gaat vanaf het Zuiderzeemuseum.
Is ook wel leuk om een keer te kijken daar.
Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)quote:Op donderdag 3 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ga liever de andere richting uit. Oost en Zuid dus.
Dan zou ik nu niet oversteken. Je zult immers weer terug moeten naar je auto.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke tip, auto is mee dus mobiel.
Ben niet zo een reiziger.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)
Ook nog nooit West geweest dan?
Even op google kijken en we vinden wel watquote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet oversteken. Je zult immers weer terug moeten naar je auto.
Ik ging vorig jaar vanaf mijn vriend naar het Zuiderzeemuseum waar ik met een vriendin was, en vanaf daar via boot met de trein naar huis.
Telt vast niet alleen voor jou.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet zo een reiziger.
En Duitsland, België en Luxemburg zijn voor mij gewoon meer voor de hand liggend. .
Schotland is mijn liefde, maar mijn vervoer is bejaard. En mijn bankrekening magerquote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)
Ook nog nooit West geweest dan?
Wat is die google toch handigquote:Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Even op google kijken en we vinden wel wat
Internet, hoe kan je ooit zonder geleefd hebben. Alles uitzoeken weken van te vorenquote:
Daar wil ik ook nog steeds een keer naartoe.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Schotland is mijn liefde, maar mijn vervoer is bejaard. En mijn bankrekening mager
Tof lijstjequote:Op donderdag 3 september 2015 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog steeds een keer naartoe.
Eerst heeeeel lang sparen dus en andere dingen van het verlanglijstje moeten ook nog, vooral die iets hoger op het lijstje staan. Noorwegen, Ijsland, Canada
Toffe stad toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
Mijn broer woont in Medemblik en zeilt met zijn boot wel eens naar Enkhuizen,
zijn vrouw, mijn schoonzus komt uit Friesland, leuk tochtje![]()
Ja dat vliegen lijkt me ook niks, vaak moeten doen om mijn broer te kunnen zien, maar dat was nog te overzien, 3 uurtjes naar Portugal.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof lijstjeSchotland is zooooo mooi. Leuke mensen en links rijden gaat vanzelf (Ik scheet ik mijn broek toen ik de boot af reed)
Canada ohh graag, maar ik heb een tyfes hekel aan vliegen.
Tis een pannensetje van de Hema Mo, ik denk al een jaar of 20 oud, want die had ik alquote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik let altijd op welke pannen mensen gebruiken, en deze heeft mijn goedkeuring. (Maakt verder niks uit, ik noem het gewoon even.)
Ik heb eerst schotland met een zeilboot gedaan. Tweede en derde keer gereden. Super, vierde keer komt er ook hopelijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat vliegen lijkt me ook niks, vaak moeten doen om mijn broer te kunnen zien, maar dat was nog te overzien, 3 uurtjes naar Portugal.
Maar ik wil een keer bij een Ijshockey wedstrijd zijn, en een keer naar zo'n hele grote comic con.
Verder natuur enzo zien daar.
Daarna raak je de tel kwijt, heb ik nu met Denemarken.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eerst schotland met een zeilboot gedaan. Tweede en derde keer gereden. Super, vierde keer komt er ook hopelijk.
Ik ken Medemblik, mijn moeder is er geboren. We hebben een huisje aan het ijselmeer. Beetje zon zou leuk zijn maar verder zien we het wel. Echt uren met een boek is ook primaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
Maar voor een week....... kweetniet hoor... tis maar een klein stadje...
Ah... ja je zal je daar best vermaken....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken Medemblik, mijn moeder is er geboren. We hebben een huisje aan het ijselmeer. Beetje zon zou leuk zijn maar verder zien we het wel. Echt uren met een boek is ook prima
Daar ben ik 3 keer geweest maar was voor mijn werk. In Aarhus. Leuke stad maar veel van het land heb ik niet niet gezien. (vanuit de taxi) leek het boring.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarna raak je de tel kwijt, heb ik nu met Denemarken.
Dat stuk lijkt ook teveel op Nederland.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik 3 keer geweest maar was voor mijn werk. In Aarhus. Leuke stad maar veel van het land heb ik niet niet gezien. (vanuit de taxi) leek het boring.
We aten daar en soms was er tijd om te winkelen. Ik vond het een leuke stad. Mijn vliegavontuur was één van de beste, Vlucht van Aarhus naar Kopenhagen. Op de dag dat de brug geopend werd.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat stuk lijkt ook teveel op Nederland.
Aarhus is wel aardig, 2 keer geweest al was de 2e keer om over te stappen van trein naar bus en even de winkelstraat inrennen om wat te kopen.
Die Gamle by was wel leuk en heb nog een boek over de oorsprong van Aarhus liggen.
O dat is wel gaaf zo van bovenaf, de brug naar Zweden of die brug die de eilanden verbind? Die laatste is ook alweer 20 jaar geleden geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
We aten daar en soms was er tijd om te winkelen. Ik vond het een leuke stad. Mijn vliegavontuur was één van de beste, Vlucht van Aarhus naar Kopenhagen. Op de dag dat de brug geopend werd.
Was een klein vliegtuig en de piloot maakte een rondje zodat we de brug (met voetgangers) konden bekijken.Toen was ik echt blij
De brug van zweden naar Denemarken 2000 lees ik net Pff. 15 jaar alweer... Ja was geweldig.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel gaaf zo van bovenaf, de brug naar Zweden of die brug die de eilanden verbind? Die laatste is ook alweer 20 jaar geleden geloof ik.
Gingen we allebei zoekenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De brug van zweden naar Denemarken 2000 lees ik net Pff. 15 jaar alweer... Ja was geweldig.
Ik als angsthaas in het vliegtuig. En ging hij een rondje om (Had toch wind mee )
Super was dat
Er was nogal wat opstand. Altijd met bruggen de veerboten gaan de bietenbak in.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Gingen we allebei zoeken![]()
In het begin werd er niet eens veel gebruik van gemaakt
Serieus ?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:59 schreef drakin het volgende:
Maar een rondje vliegen was vast goedkoper dan die tol, die is echt hoog!
Alleen over die bruggen heen en terug 200 euro lichter
Krijg je dat weer, maar bruggen vallen meestal minder snel om dan dat boten zinken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was nogal wat opstand. Altijd met bruggen de veerboten gaan de bietenbak in.
Ja, maar die boot is ook prijzig en moet je lang op wachten.quote:
Schotland het zelfde naar Ilse of sky. Heel gedoe maar het valt best mee. Plus dat het zijn charme heeft (als toerist) om de boot te pakken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je dat weer, maar bruggen vallen meestal minder snel om dan dat boten zinken.
Eerste keer Denemarken nam ik die 1 dagje van de vakantie naar Zweden.
Die is er nog en kost hetzelfde als de tol van de brug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Hoeft niet onder een spoiler hoor, alhoewel het naakt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Wilde je dit even kwijt Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.natuurbericht.nl/?id=10903
Ja vastquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde je dit even kwijt Hut?
Dat komt doordat deze soort al het plastic inpiktquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
i.v.m Denemarken -> Doggersbankquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen mooie brug, maar het scheelt wel wachten en verveelde kinderenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Schotland het zelfde naar Ilse of sky. Heel gedoe maar het valt best mee. Plus dat het zijn charme heeft (als toerist) om de boot te pakken.
In olden days ( before 1995) we all used to queue for hours in the summer time waiting for the ferry from Kyle of Lochalsh to Kyleakin on the Isle of Skye. Thank goodness for Donalda's wee newsagents shop which sold juice, sweeties, comics and magazines which kept bored childern quiet and frustrated parents from loosing their minds in the heat. In the winter time it wasnt so bad because the tourists weren't here and so queues were shorter but of course sometimes the weather put the kibosh on a smooth quick passage.
http://www.lochalsh.co.uk/skye_bridge.shtml
Leuk stukje. Maar ik had er een klein gedeelte uit. In Schotland waren ze echt boosquote:Op donderdag 3 september 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen mooie brug, maar het scheelt wel wachten en verveelde kinderen
Ja de aardappel cameraquote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef drakin het volgende:
Fann had wel een aardappelfoto![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #338
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef drakin het volgende:
Fann had wel een aardappelfoto![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #338
Oh mijn aardappel camera post is weggehaaldquote:
staat er nog hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn aardappel camera post is weggehaald
Ik las het, maar nu is die brug dus wel gratis dankzij henquote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk stukje. Maar ik had er een klein gedeelte uit. In Schotland waren ze echt boos
Wut?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn aardappel camera post is weggehaald
Je worstje ziet er wel aangebrand uitquote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mijn telefoon lag nog in de keuken, dus ik dacht ach.... doe ik maar meteen een foto van het eindresultaat
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zoquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Je worstje ziet er wel aangebrand uit
Zal de belichting wel zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zo
Dus doet Fann er aardappeltjes bij en prakt ze lekker alles door elkaarquote:Op donderdag 3 september 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind snijbonen alleen maar lekker in een stamppot
Bij mij gaat er dan ook nog een uitje en spekjes doorheenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus doet Fann er aardappeltjes bij en prakt ze lekker alles door elkaar
Waar zeiden ze...o ik zie het al.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zo
Camera met een aardappelquote:
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij gaat er dan ook nog een uitje en spekjes doorheen
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?
Ik bedoelde dat die zomaar weg wasquote:
Ik zou het niet weten of die bestaan, ik verdiep me nooit in vegetarischquote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?
Doenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Schotland, ooit wil ik daar ook eens heen
Jij ook nog niet? Ze zijn echt lekker hoor. Ook als niet vegetariër is het best in te nemen.quote:
Vegetarische spekjes kom op zegquote:Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten of die bestaan, ik verdiep me nooit in vegetarisch
Ben jij er al eens geweest?quote:
Nou even een blz terug lezen. Ik ga niet nog een keer de lof trompet blazenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij er al eens geweest?
Ooit zag ik op tv beelden van die mooie omgeving en vlakbij de kust lag een eiland, dat je via een touwbrug kon bereiken, doodeng, maar wel mooi.
Ontdekt toen ik een poging deed met een geen plastic week mee te doen, zat geen plastic binnenverpakking in en smaakte ook prima.quote:
Geheel tegen mijn principesquote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou even een blz terug lezen. Ik ga niet nog een keer de lof trompet blazen
Lees eens terug? leuk gesprek met Souryquote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij er al eens geweest?
Ooit zag ik op tv beelden van die mooie omgeving en vlakbij de kust lag een eiland, dat je via een touwbrug kon bereiken, doodeng, maar wel mooi.
Ja mamquote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees eens terug? leuk gesprek met Soury
Ik zou zo graag weer gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principesmaar toch maar even gedaan.
Tof!
Goedzoquote:
Tussen de buien door is het prima te doen hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Het weer daar lijkt me dan wel weer een nadeel
Dat is waar, ik had met die zeiltocht echt vet mazzel. Tweede keer ook. Derde keer was het best wat regen en mist. Je weet het niet. Het gaat ook per uur dat weerquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Het weer daar lijkt me dan wel weer een nadeel
Dan blijft het een gokquote:Op donderdag 3 september 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Het is iets wat bij dat land hoort, maar ik haat regen.
Zoals zoveel dingenquote:
Ja ook een gok. Maar even weg en vreten en zuipenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals zoveel dingen
Maar volgende week gaat het hier een stuk droger worden, ik las dat jij dan een weekje weg bent.
Want vreten en zuipen doe je niet als je thuis bent?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook een gok. Maar even weg en vreten en zuipen
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want vreten en zuipen doe je niet als je thuis bent?
Ik ben nu wel even aan het indrinkenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.
Dus je gaat niet alleen, gezellig!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.
Morgen lekker vrij?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan het indrinken
Met koffie?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan het indrinken
Nee, en gezellig gaat het worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen, gezellig!
Kuchhh...quote:
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, en gezellig gaat het worden.
Kun je gewoon door het huis lopen zonder de buren wakker te makenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
Sinds kort draadloze hoofdtelefoon...
Swingen in de keukenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gewoon door het huis lopen zonder de buren wakker te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Swingen in de keuken
[ afbeelding ]Ik dacht dat er onder de spoiler een filmpje van jou swingend in de keuken zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er onder de spoiler een filmpje van jou swingend in de keuken zou staan.
17cmquote:
Niet slecht, maar een beetje Fokker zit boven de 20 cm.quote:
penislengtequote:
en homoquote:Op donderdag 3 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet slecht, maar een beetje Fokker zit boven de 20 cm.
de famielje...quote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de famielje...Wat een gezellige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die oudere mensen je ouders?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
1932 1937quote:Op donderdag 3 september 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gezellige foto!
Zijn die oudere mensen je ouders?
Peace Love
3. Ambient modern
Hoe later op de avond hoe schoner volk.quote:
Dank jequote:Op donderdag 3 september 2015 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe later op de avond hoe schoner volk.
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2
als ik naar die afbeelding zoek op googel krijg ik allemaal getwitter![]()
Ben jij dat wel? Of zit je ergens of twitter ?
Het hek is van de dam? of wat?quote:
quote:
alweer twee dezelfde reactiesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Het hek is van de dam? of wat?![]()
ik doe altijd mijn best om jou te snappen, maar soms lukt het gewoon niet
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2
als ik naar die afbeelding zoek op googel krijg ik allemaal getwitter![]()
Ben jij dat wel? Of zit je ergens of twitter ?
Peace Love
3. Ambient modern
Ben jij e.j. matze?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ejmatze
naamquote:
deze is ook leuk:quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel een vraag en antwoord spelletje
ik ben slimquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw naam dus?
lekker slim om dat op Fok te pleuren
Nee... is soms geen chocola van te maken van die ventquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist er ook niets anders van te maken
ik ben echt geen homo hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en homo dus, een slimme homo, die hadden we hier nog niet
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze is ook leuk:
Link disabled while previewing
Close
The link you clicked is disabled when previewing how your timeline looks to another person.
ik ben heteroquote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoor
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijnquote:
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... is soms geen chocola van te maken van die vent
de paashaasquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat kloptquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijn
dacht hij dat ik homo wasquote:
zo zegt men dat hierquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat klopt
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]zelf chocolaatjes maken? heb ik allemaal geen zin in hoor, dat koop ik wel
![]()
maar oké, was het leuk?
Belgie is er beroemd mee geworden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
Nu ik nog.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Belgie is er beroemd mee geworden.
kcal tellenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Ik ga er gewoon nog één pakken
ah...... met je zussen!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
Arnold Frans Rubens of Rubbens (Antwerpen, 1687 – aldaar, 1719)quote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Ik ga er gewoon nog één pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |