17cmquote:
Niet slecht, maar een beetje Fokker zit boven de 20 cm.quote:
penislengtequote:
en homoquote:Op donderdag 3 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet slecht, maar een beetje Fokker zit boven de 20 cm.
de famielje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de famielje...Wat een gezellige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die oudere mensen je ouders?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
1932 1937quote:Op donderdag 3 september 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gezellige foto!
Zijn die oudere mensen je ouders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hoe later op de avond hoe schoner volk.quote:
Dank jequote:Op donderdag 3 september 2015 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe later op de avond hoe schoner volk.
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2
als ik naar die afbeelding zoek op googel krijg ik allemaal getwitter![]()
Ben jij dat wel? Of zit je ergens of twitter ?
Het hek is van de dam? of wat?quote:
quote:
alweer twee dezelfde reactiesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Het hek is van de dam? of wat?![]()
ik doe altijd mijn best om jou te snappen, maar soms lukt het gewoon niet
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)akHTMRKrt0El2YgnM5p2
als ik naar die afbeelding zoek op googel krijg ik allemaal getwitter![]()
Ben jij dat wel? Of zit je ergens of twitter ?
Peace Love
3. Ambient modern
Ben jij e.j. matze?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ejmatze
naamquote:
deze is ook leuk:quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
Lijkt wel een vraag en antwoord spelletje
ik ben slimquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw naam dus?
lekker slim om dat op Fok te pleuren
Nee... is soms geen chocola van te maken van die ventquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist er ook niets anders van te maken
ik ben echt geen homo hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en homo dus, een slimme homo, die hadden we hier nog niet
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze is ook leuk:
Link disabled while previewing
Close
The link you clicked is disabled when previewing how your timeline looks to another person.
ik ben heteroquote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoor
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijnquote:
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... is soms geen chocola van te maken van die vent
de paashaasquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat kloptquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijn
dacht hij dat ik homo wasquote:
zo zegt men dat hierquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat klopt
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]zelf chocolaatjes maken? heb ik allemaal geen zin in hoor, dat koop ik wel
![]()
maar oké, was het leuk?
Belgie is er beroemd mee geworden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
Nu ik nog.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Belgie is er beroemd mee geworden.
kcal tellenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Ik ga er gewoon nog één pakken
ah...... met je zussen!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |