Je worstje ziet er wel aangebrand uitquote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mijn telefoon lag nog in de keuken, dus ik dacht ach.... doe ik maar meteen een foto van het eindresultaat
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zoquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Je worstje ziet er wel aangebrand uit
Zal de belichting wel zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zo
Dus doet Fann er aardappeltjes bij en prakt ze lekker alles door elkaarquote:Op donderdag 3 september 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind snijbonen alleen maar lekker in een stamppot
Bij mij gaat er dan ook nog een uitje en spekjes doorheenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus doet Fann er aardappeltjes bij en prakt ze lekker alles door elkaar
Waar zeiden ze...o ik zie het al.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze al, maar was niet zo
Camera met een aardappelquote:
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij gaat er dan ook nog een uitje en spekjes doorheen
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?
Ik bedoelde dat die zomaar weg wasquote:
Ik zou het niet weten of die bestaan, ik verdiep me nooit in vegetarischquote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien heeft Fann die lekkere spekjes van de vegetarische slager nog helemaal niet ontdekt?
Doenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Schotland, ooit wil ik daar ook eens heen
Jij ook nog niet? Ze zijn echt lekker hoor. Ook als niet vegetariër is het best in te nemen.quote:
Vegetarische spekjes kom op zegquote:Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten of die bestaan, ik verdiep me nooit in vegetarisch
Ben jij er al eens geweest?quote:
Nou even een blz terug lezen. Ik ga niet nog een keer de lof trompet blazenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij er al eens geweest?
Ooit zag ik op tv beelden van die mooie omgeving en vlakbij de kust lag een eiland, dat je via een touwbrug kon bereiken, doodeng, maar wel mooi.
Ontdekt toen ik een poging deed met een geen plastic week mee te doen, zat geen plastic binnenverpakking in en smaakte ook prima.quote:
Geheel tegen mijn principesquote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou even een blz terug lezen. Ik ga niet nog een keer de lof trompet blazen
Lees eens terug? leuk gesprek met Souryquote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij er al eens geweest?
Ooit zag ik op tv beelden van die mooie omgeving en vlakbij de kust lag een eiland, dat je via een touwbrug kon bereiken, doodeng, maar wel mooi.
Ja mamquote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees eens terug? leuk gesprek met Soury
Ik zou zo graag weer gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principesmaar toch maar even gedaan.
Tof!
Goedzoquote:
Tussen de buien door is het prima te doen hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Het weer daar lijkt me dan wel weer een nadeel
Dat is waar, ik had met die zeiltocht echt vet mazzel. Tweede keer ook. Derde keer was het best wat regen en mist. Je weet het niet. Het gaat ook per uur dat weerquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Het weer daar lijkt me dan wel weer een nadeel
Dan blijft het een gokquote:Op donderdag 3 september 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Het is iets wat bij dat land hoort, maar ik haat regen.
Zoals zoveel dingenquote:
Ja ook een gok. Maar even weg en vreten en zuipenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals zoveel dingen
Maar volgende week gaat het hier een stuk droger worden, ik las dat jij dan een weekje weg bent.
Want vreten en zuipen doe je niet als je thuis bent?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook een gok. Maar even weg en vreten en zuipen
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want vreten en zuipen doe je niet als je thuis bent?
Ik ben nu wel even aan het indrinkenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.
Dus je gaat niet alleen, gezellig!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat valt wel mee. We gaan even ergens anders zijn.
Morgen lekker vrij?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan het indrinken
Met koffie?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan het indrinken
Nee, en gezellig gaat het worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen, gezellig!
Kuchhh...quote:
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, en gezellig gaat het worden.
Kun je gewoon door het huis lopen zonder de buren wakker te makenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
Sinds kort draadloze hoofdtelefoon...
Swingen in de keukenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gewoon door het huis lopen zonder de buren wakker te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Swingen in de keuken
[ afbeelding ]Ik dacht dat er onder de spoiler een filmpje van jou swingend in de keuken zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er onder de spoiler een filmpje van jou swingend in de keuken zou staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |