Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)quote:Op donderdag 3 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ga liever de andere richting uit. Oost en Zuid dus.
Dan zou ik nu niet oversteken. Je zult immers weer terug moeten naar je auto.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke tip, auto is mee dus mobiel.
Ben niet zo een reiziger.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)
Ook nog nooit West geweest dan?
Even op google kijken en we vinden wel watquote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet oversteken. Je zult immers weer terug moeten naar je auto.
Ik ging vorig jaar vanaf mijn vriend naar het Zuiderzeemuseum waar ik met een vriendin was, en vanaf daar via boot met de trein naar huis.
Telt vast niet alleen voor jou.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet zo een reiziger.
En Duitsland, België en Luxemburg zijn voor mij gewoon meer voor de hand liggend. .
Schotland is mijn liefde, maar mijn vervoer is bejaard. En mijn bankrekening magerquote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga alle richtingen wel eens uit, voorkeur is wel Noord(Scandinavië)
Ook nog nooit West geweest dan?
Wat is die google toch handigquote:Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Even op google kijken en we vinden wel wat
Internet, hoe kan je ooit zonder geleefd hebben. Alles uitzoeken weken van te vorenquote:
Daar wil ik ook nog steeds een keer naartoe.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Schotland is mijn liefde, maar mijn vervoer is bejaard. En mijn bankrekening mager
Tof lijstjequote:Op donderdag 3 september 2015 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog steeds een keer naartoe.
Eerst heeeeel lang sparen dus en andere dingen van het verlanglijstje moeten ook nog, vooral die iets hoger op het lijstje staan. Noorwegen, Ijsland, Canada
Toffe stad toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
Mijn broer woont in Medemblik en zeilt met zijn boot wel eens naar Enkhuizen,
zijn vrouw, mijn schoonzus komt uit Friesland, leuk tochtje![]()
Ja dat vliegen lijkt me ook niks, vaak moeten doen om mijn broer te kunnen zien, maar dat was nog te overzien, 3 uurtjes naar Portugal.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof lijstjeSchotland is zooooo mooi. Leuke mensen en links rijden gaat vanzelf (Ik scheet ik mijn broek toen ik de boot af reed)
Canada ohh graag, maar ik heb een tyfes hekel aan vliegen.
Tis een pannensetje van de Hema Mo, ik denk al een jaar of 20 oud, want die had ik alquote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik let altijd op welke pannen mensen gebruiken, en deze heeft mijn goedkeuring. (Maakt verder niks uit, ik noem het gewoon even.)
Ik heb eerst schotland met een zeilboot gedaan. Tweede en derde keer gereden. Super, vierde keer komt er ook hopelijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat vliegen lijkt me ook niks, vaak moeten doen om mijn broer te kunnen zien, maar dat was nog te overzien, 3 uurtjes naar Portugal.
Maar ik wil een keer bij een Ijshockey wedstrijd zijn, en een keer naar zo'n hele grote comic con.
Verder natuur enzo zien daar.
Daarna raak je de tel kwijt, heb ik nu met Denemarken.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eerst schotland met een zeilboot gedaan. Tweede en derde keer gereden. Super, vierde keer komt er ook hopelijk.
Ik ken Medemblik, mijn moeder is er geboren. We hebben een huisje aan het ijselmeer. Beetje zon zou leuk zijn maar verder zien we het wel. Echt uren met een boek is ook primaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
Maar voor een week....... kweetniet hoor... tis maar een klein stadje...
Ah... ja je zal je daar best vermaken....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken Medemblik, mijn moeder is er geboren. We hebben een huisje aan het ijselmeer. Beetje zon zou leuk zijn maar verder zien we het wel. Echt uren met een boek is ook prima
Daar ben ik 3 keer geweest maar was voor mijn werk. In Aarhus. Leuke stad maar veel van het land heb ik niet niet gezien. (vanuit de taxi) leek het boring.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarna raak je de tel kwijt, heb ik nu met Denemarken.
Dat stuk lijkt ook teveel op Nederland.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik 3 keer geweest maar was voor mijn werk. In Aarhus. Leuke stad maar veel van het land heb ik niet niet gezien. (vanuit de taxi) leek het boring.
We aten daar en soms was er tijd om te winkelen. Ik vond het een leuke stad. Mijn vliegavontuur was één van de beste, Vlucht van Aarhus naar Kopenhagen. Op de dag dat de brug geopend werd.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat stuk lijkt ook teveel op Nederland.
Aarhus is wel aardig, 2 keer geweest al was de 2e keer om over te stappen van trein naar bus en even de winkelstraat inrennen om wat te kopen.
Die Gamle by was wel leuk en heb nog een boek over de oorsprong van Aarhus liggen.
O dat is wel gaaf zo van bovenaf, de brug naar Zweden of die brug die de eilanden verbind? Die laatste is ook alweer 20 jaar geleden geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
We aten daar en soms was er tijd om te winkelen. Ik vond het een leuke stad. Mijn vliegavontuur was één van de beste, Vlucht van Aarhus naar Kopenhagen. Op de dag dat de brug geopend werd.
Was een klein vliegtuig en de piloot maakte een rondje zodat we de brug (met voetgangers) konden bekijken.Toen was ik echt blij
De brug van zweden naar Denemarken 2000 lees ik net Pff. 15 jaar alweer... Ja was geweldig.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel gaaf zo van bovenaf, de brug naar Zweden of die brug die de eilanden verbind? Die laatste is ook alweer 20 jaar geleden geloof ik.
Gingen we allebei zoekenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De brug van zweden naar Denemarken 2000 lees ik net Pff. 15 jaar alweer... Ja was geweldig.
Ik als angsthaas in het vliegtuig. En ging hij een rondje om (Had toch wind mee )
Super was dat
Er was nogal wat opstand. Altijd met bruggen de veerboten gaan de bietenbak in.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Gingen we allebei zoeken![]()
In het begin werd er niet eens veel gebruik van gemaakt
Serieus ?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:59 schreef drakin het volgende:
Maar een rondje vliegen was vast goedkoper dan die tol, die is echt hoog!
Alleen over die bruggen heen en terug 200 euro lichter
Krijg je dat weer, maar bruggen vallen meestal minder snel om dan dat boten zinken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was nogal wat opstand. Altijd met bruggen de veerboten gaan de bietenbak in.
Ja, maar die boot is ook prijzig en moet je lang op wachten.quote:
Schotland het zelfde naar Ilse of sky. Heel gedoe maar het valt best mee. Plus dat het zijn charme heeft (als toerist) om de boot te pakken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je dat weer, maar bruggen vallen meestal minder snel om dan dat boten zinken.
Eerste keer Denemarken nam ik die 1 dagje van de vakantie naar Zweden.
Die is er nog en kost hetzelfde als de tol van de brug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Hoeft niet onder een spoiler hoor, alhoewel het naakt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Wilde je dit even kwijt Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.natuurbericht.nl/?id=10903
Ja vastquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde je dit even kwijt Hut?
Dat komt doordat deze soort al het plastic inpiktquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
i.v.m Denemarken -> Doggersbankquote:Op donderdag 3 september 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen mooie brug, maar het scheelt wel wachten en verveelde kinderenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Schotland het zelfde naar Ilse of sky. Heel gedoe maar het valt best mee. Plus dat het zijn charme heeft (als toerist) om de boot te pakken.
In olden days ( before 1995) we all used to queue for hours in the summer time waiting for the ferry from Kyle of Lochalsh to Kyleakin on the Isle of Skye. Thank goodness for Donalda's wee newsagents shop which sold juice, sweeties, comics and magazines which kept bored childern quiet and frustrated parents from loosing their minds in the heat. In the winter time it wasnt so bad because the tourists weren't here and so queues were shorter but of course sometimes the weather put the kibosh on a smooth quick passage.
http://www.lochalsh.co.uk/skye_bridge.shtml
Leuk stukje. Maar ik had er een klein gedeelte uit. In Schotland waren ze echt boosquote:Op donderdag 3 september 2015 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen mooie brug, maar het scheelt wel wachten en verveelde kinderen
Ja de aardappel cameraquote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef drakin het volgende:
Fann had wel een aardappelfoto![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #338
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef drakin het volgende:
Fann had wel een aardappelfoto![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #338
Oh mijn aardappel camera post is weggehaaldquote:
staat er nog hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn aardappel camera post is weggehaald
Ik las het, maar nu is die brug dus wel gratis dankzij henquote:Op donderdag 3 september 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk stukje. Maar ik had er een klein gedeelte uit. In Schotland waren ze echt boos
Wut?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn aardappel camera post is weggehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |