ik ben slimquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw naam dus?
lekker slim om dat op Fok te pleuren
Nee... is soms geen chocola van te maken van die ventquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist er ook niets anders van te maken
ik ben echt geen homo hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en homo dus, een slimme homo, die hadden we hier nog niet
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze is ook leuk:
Link disabled while previewing
Close
The link you clicked is disabled when previewing how your timeline looks to another person.
ik ben heteroquote:Op donderdag 3 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja... wees nou maar gewoon een keer duidelijker hoor
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijnquote:
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... is soms geen chocola van te maken van die vent
de paashaasquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat kloptquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zei dat al die flikkers hier op fok! homo zijn
dacht hij dat ik homo wasquote:
zo zegt men dat hierquote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja flikkers zijn meestal homosexueel dat klopt
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over chocola maken, ik heb gisteren een chocolade workshop gehad, ging naar huis met 720 gram chocolaatjes
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]zelf chocolaatjes maken? heb ik allemaal geen zin in hoor, dat koop ik wel
![]()
maar oké, was het leuk?
Belgie is er beroemd mee geworden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
Nu ik nog.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Belgie is er beroemd mee geworden.
kcal tellenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Ik ga er gewoon nog één pakken
ah...... met je zussen!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk, maar dat is het altijd met mijn zussen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |