zitten al 2 hier, dat is wel genoeg toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Friesland-meet, dat lijkt je niets?
Ik heb afgelopen zondag nog molentjes gekeken, Gewoon vlak bij mijn huis...quote:Op donderdag 3 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je daarmaar in Noord Holland ook, je kan ook naar de Zaanse Schans....
Hier vind je alleen hier en daar een enkele watermolen, maar bij de meesten hebben ze het rad verwijderd, dus zie je eigenlijk nog niks.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je daarmaar in Noord Holland ook, je kan ook naar de Zaanse Schans....
Hier niet zo heel ver vandaan is ook een Molen, langs het Oud Hollands Kanaal is geloof ik ookquote:Op donderdag 3 september 2015 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag nog molentjes gekeken, Gewoon vlak bij mijn huis...
link doet ut nietquote:Op donderdag 3 september 2015 14:27 schreef FANN het volgende:
http://www.nlnatuur.nl/Al(...)0Amsterdam-Noord.htm
Ik ga straks wel effe voor jequote:Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een kloteweer (het is op het moment droog, maar dat blijft het denk ik niet), ik ga vandaag de deur gewoon niet uit.
Heb alles in huis, ik moet zaterdagmiddag pas weer....quote:Op donderdag 3 september 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga straks wel effe voor jeik moet koffie halen en alcoholvrij bier
Dan nietquote:Op donderdag 3 september 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb alles in huis, ik moet zaterdagmiddag pas weer....
Zou wel grappig zijn, hoe lang zou je erover doen om tot hier te lopen?quote:
Géén ideequote:Op donderdag 3 september 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, hoe lang zou je erover doen om tot hier te lopen?
Het zijn 216 kilometer. Hoe hard loop je gemiddeld?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén ideeik vergeet ook altijd waar je woont
Op het moment loop ik niet zo hard, dus ik denk een week ofzoquote:Op donderdag 3 september 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn 216 kilometer. Hoe hard loop je gemiddeld?
Op de fiets zou je er volgens de routeplanner dik 13 en een half uur over doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Op het moment loop ik niet zo hard, dus ik denk een week ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |