SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Frankie!quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Morguh...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Ik schrik me de tiefus!quote:
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Frankie!
ga ik nog effe luisteren voor het slapen gaan
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?quote:
Ik bedoel meer verrassend op het moment...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar ik kruip er ook zo in ... Trusten mensen
Leuke, speelse dirndlquote:Op woensdag 2 september 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
http://www.heine-shop.nl/(...)tml#partNumber=58486
quote:Op donderdag 3 september 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Ow wacht, dat was een antwoord op hoe oud een paard kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:16 schreef chufi het volgende:
Zie ik PostNL ook al pakje bezorgen per luchtpost... Vanaf de begane grond het pakketje bij de klant op het balkon van de eerste verdieping gooienHad je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 september 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?
Pakket was redelijk, maar het leek wel lichtquote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan het zo ook als het een klein pakketje en niet breekbaar was
Ik klik ook meteen en denk hoezo OO?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:45 schreef FANN het volgende:
wat zijn die topics met OO ervoor?
soms kom ik er eentje tegen bij actieve topics en als je er op klikt krijg je dit....
http://forum.fok.nl/topic/2246781
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ja die shitquote:
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik klik ook meteen en denk hoezo OO?
Maar las de rest van je bericht nog niet.
Misschien zijn het abo topics? En dan voor abo houders met meer dan 1 sterquote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomen
en ieder keer als ik klik krijg ik datzelfde bericht...
Oldbies Only [OO]quote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, er staat dan OO, dat forum ken ik dus niet en ik ben het al een paar keer tegengekomen
en ieder keer als ik klik krijg ik datzelfde bericht...
Of langer dan 10 jaar op Fok...quote:Voor mensen van het eerste uur. Users 1 t/m 5000 hebben toegang tot dit forum.
Ja, dat zou kunnen... kan alleen niet bedenken waar OO voor zou moeten staan...quote:Op donderdag 3 september 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zijn het abo topics? En dan voor abo houders met meer dan 1 ster
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oldbies Only [OO]
[..]
Of langer dan 10 jaar op Fok...
De oude hap, zeg maar.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
AH!!!!!!!!!!!!!
Ja dan snap ik het !
--> ONZquote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?
Dat is ONZINquote:Op donderdag 3 september 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk, is er ook een topic newbies only dan?
quote:
owquote:Op donderdag 3 september 2015 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Freggel Sharkey doet niet meer mee daar, dus dan is het nep...
dat is heel handigquote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
Er rijden geen treinen tussen Leeuwarden en Harlingen ....
Dan ga ik maar niet naar Harlingen vandaagquote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
Je gaat naar Friesland?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |