Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)quote:Op donderdag 3 september 2015 16:30 schreef sacha het volgende:
ik ben druk, geen overal foto tijd vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
boeit mij nietquote:Op donderdag 3 september 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het weer een beetje meewerkt
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ziet er goed uit, ik let altijd op welke pannen mensen gebruiken, en deze heeft mijn goedkeuring. (Maakt verder niks uit, ik noem het gewoon even.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
Voor Mo
snijboontjes
[ afbeelding ]
Vegaworstjes
[ afbeelding ]
nah... aardappeltjes heb ik niet op de foto gezet, nu ga ik de keuken weer in ..
Why ?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij, volgende week ook, dan ga ik een weekje naar Friesland (kijken)Ga je zeilen ? Of is daar nog wat anders te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een leuk stadje, ja zeilen kan, is ook een goed idéé . Ik wil graag Radboud bezoeken iig.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je zeilen ? Of is daar nog wat anders te doen?
Veel plezier alvast, die overall foto gaat hem ook bij jou nog even niet worden ....quote:Op donderdag 3 september 2015 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een leuk stadje, ja zeilen kan, is ook een goed idéé . Ik wil graag Radboud bezoeken iig.
En een dagje Hoorn (evt. met de stoomtram) Alles ook afhankelijk van het weer uiteraard.
Maar we hebben een dvd speler mee en een berg vreten![]()
Oh en mijn e-reader. Rust even
Dank je .Plus ik heb geen overall.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, die overall foto gaat hem ook bij jou nog even niet worden ....
Nog steeds nu?quote:
Zover heb ik niet doorgelezen, ik was namelijk niet van plan om van de ene kant naar de andere kant van het land te reizen om 2 uilen te aanschouwen.quote:
Het is hier slechts 30 km vandaan, maar ik ga ook niet voor Uilen daarheen, zijn genoeg andere leuke dingen in Bolsward.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover heb ik niet doorgelezen, ik was namelijk niet van plan om van de ene kant naar de andere kant van het land te reizen om 2 uilen te aanschouwen.
Ben zover ik weet maar 1 keer in Friesland geweest. In Stavoren, en vandaar met de boot naar Enkhuizen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is hier slechts 30 km vandaan, maar ik ga ook niet voor Uilen daarheen, zijn genoeg andere leuke dingen in Bolsward.
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant opquote:Op donderdag 3 september 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zover ik weet maar 1 keer in Friesland geweest. In Stavoren, en vandaar met de boot naar Enkhuizen.
Dat is wel al langer dan 40 jaar geleden. Dus erg vers zit dat niet meer in mijn geheugen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant op
Misschien dan maar een nieuw geheugen aanschaffenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel al langer dan 40 jaar geleden. Dus erg vers zit dat niet meer in mijn geheugen.
Daar zit ik ook aan te denken. Er is een tocht Hoorn (stoomtrein) Medemblik en Enkhuizen en met de boot weer terug. Lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mooi tochtje, die deed ik vorig jaar nog, maar dan de andere kant op
Dat is nog best hoor, korte termijn ietsje minder maar goed, dat is vrij logisch.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dan maar een nieuw geheugen aanschaffen
Die is ook leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken. Er is een tocht Hoorn (stoomtrein) Medemblik en Enkhuizen en met de boot weer terug. Lijkt me wel leuk.
Ik bedoel dus, gewoon opnieuw ooit een keer doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nog best hoor, korte termijn ietsje minder maar goed, dat is vrij logisch.
Weet ik, maar ik ga liever de andere richting uit. Oost en Zuid dus.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, gewoon opnieuw ooit een keer doen.
Leuke tip, auto is mee dus mobiel.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is ook leuk.
Maar met de boot helemaal over het Ijsselmeer is nog net een leuker tochtje.
Gaat vanaf het Zuiderzeemuseum.
Is ook wel leuk om een keer te kijken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |