SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Gedaan maar helaas.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...
Grow Home interesseert mij niet, de rest zijn allemaal 13 in een dozijn Metroidvania's gezien de reviews en beelden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol heb je ze gespeeld? Grow Home en STFU zijn cool hoor.
Toffer dan Heavy Rainquote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn
Net voor het eerst uitgespeeld, alleen Sam, Emily en Matt hebben het overleefd.
Absoluut de tofste game in zijn genre, als horrorfilm liefhebber was het 1 groot feest.
Heavy rain was een beetje tam af en toequote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffer dan Heavy Rain![]()
Echt een pareltje
Until Dawn is niet echt tam neequote:Op woensdag 2 september 2015 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heavy rain was een beetje tam af en toe
Zeker al vond ik die ook al erg tof!quote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffer dan Heavy Rain![]()
Echt een pareltje
Ik heb hem ook net uitgespeeld voor het eerst, en ik heb dezelfde overlevendenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn
Net voor het eerst uitgespeeld, alleen Sam, Emily en Matt hebben het overleefd.
Absoluut de tofste game in zijn genre, als horrorfilm liefhebber was het 1 groot feest.
Je hebt ze dus niet gespeeld maar wel jankenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gedaan maar helaas.
[..]
Grow Home interesseert mij niet, de rest zijn allemaal 13 in een dozijn Metroidvania's gezien de reviews en beelden.
Morgen/overmorgen misschien. Net verhuisd en de PS4 is na 2 weken stof happen weer aangesloten. Ik ben level 5 ofzo en nog bijna in het begin...quote:Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die nog Borderlands speelt of wil coöpen?
Heb de game net binnen van de MM... Alleen nu even geen tijdquote:Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die nog Borderlands speelt of wil coöpen?
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
PSplus games zijn niet het downloaden waard eerlijk gezegd.
Dat heb je als je net twaalf bent geworden.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien
Nou geweldig zeg, voor mij is het verspilling van MB's, een en al troep wat het is, al maanden lang overigens. Hoewel lara croft en dat spelletje uit WW1 wel tof was. Maar na 2x spelen heb je het ook wel gehad..quote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.
http://www.metacritic.com/game/pc/grow-home
Grow Home 7.5 user rating 7.6
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/super-time-force
Super Time Force 8.0
Stfu heb ik al een paar levels gespeeld, leuke game waarbij je dmv tijdreizen verschillende characters moet gebruiken om de vijanden te verslaan. Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien. In geen enkel opzicht een Metroidvania type game?
Grow Home is een leuke 3d platformer.
Prima als je het zelf niet de moeite waard vind maar doe aub niet alsof het shovelware is.
Teslagrad paar minuten gespeeld, dat boeide me niet echt. Deleted.
Xeodrifter leek me daarintegen wel crappy. 3 minuten gespeeld, deleted.
Oh die komt er ook gewoon in hoor.quote:
Grow Homequote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.
http://www.metacritic.com/game/pc/grow-home
Grow Home 7.5 user rating 7.6
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/super-time-force
Super Time Force 8.0
Stfu heb ik al een paar levels gespeeld, leuke game waarbij je dmv tijdreizen verschillende characters moet gebruiken om de vijanden te verslaan. Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien. In geen enkel opzicht een Metroidvania type game?
Grow Home is een leuke 3d platformer.
Prima als je het zelf niet de moeite waard vind maar doe aub niet alsof het shovelware is.
Teslagrad paar minuten gespeeld, dat boeide me niet echt. Deleted.
Xeodrifter leek me daarintegen wel crappy. 3 minuten gespeeld, deleted.
Dat stemmen gaan ze nog tegen ons gebruiken let maar op.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
Grow home is echt tergend saai idd![]()
Van stfu is alleen de afkorting leuk.
Teslagrad 5 minuten gespeeld, mogelijk een beetje leuk.
Wanneer mogen we weer stemmen?
Die keuzes ga je nooit krijgenquote:Op woensdag 2 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat stemmen gaan ze nog tegen ons gebruiken let maar op.
Krijg je opeens GTA vs Mortal Kombat ofzo.
Slecht voorbeeld true.quote:Op donderdag 3 september 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die keuzes ga je nooit krijgen
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar let op het zijn 2 kut games tegenover elkaar
Ik heb ze alle 3. Wii U, PS4 en Xbox Onequote:Op donderdag 3 september 2015 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoeveel van jullie heeft eigenlijk een PS4 en Xbox One.
al die ragende kinderen weer in de commentsquote:
u got mad skillsquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die online shit, maar wat mooi
Ik zie Gymkhana eventsquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Open world racers zijn idd niks aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
u got mad skills
ziet er wel heel mooi uit idd, maar ik hou niet van open-world racegames
Insta-copquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Er zitten ook gewoon gameplaybeelden in die trailer hoor. Het is niet alsof het er allemaal onhaalbaar uitziet ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:58 schreef n8n het volgende:
Gerenderd in de engine. Gaat er dus nergens zo uit zien verder.
QFT, bahquote:Op donderdag 3 september 2015 19:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie Gymkhana eventsNo buy, God wat heb ik daar een schijthekel aan, bij Dirt 3 al
Eerste level gespeeld: kutspelquote:Op donderdag 3 september 2015 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
Mooie deal ook voor Killzone is de store
Maar de hamvraag: weet iemand of deze game nog actief gespeeld wordt online ?
Het nfs teamquote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
u got mad skills
ik vond fallout 3 altijd het vetste spel ooit maar ik denk niet dat deel 4 MGS gaat overtreffen. Mocht het dat wel doen dan is dit echt een geniaal jaarquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef Ixnay het volgende:
MGS is een game waar ik me de rest van het jaar mee bezig kan houden.
Echt goed.
Zelfs als Fallout uitgesteld zou worden zou me dat weinig nog uitmaken.
Ik betwijfel zelfs of ik Fallout day 1 ga kopen. Denk dat ik nog een flinke tijd bezig ga zijn met MGSV.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef Ixnay het volgende:
MGS is een game waar ik me de rest van het jaar mee bezig kan houden.
Echt goed.
Zelfs als Fallout uitgesteld zou worden zou me dat weinig nog uitmaken.
until dawn pik ik wel eens op als ie onder de 30 euro is.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:52 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 en Until Dawn al zo vet. Er zijn nog zoveel vette spellen die komen
Ik moet MGS V ook nog halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest tof verhaal afgezien van het bovenstaande. Gameplay is geweldig net zoals replayability, grafisch een mooi spel, en lekker 60 fps wat niet nodig is maar wel ó zo lekker werkt.
Komt vast nog wel een MGS game aan, alleen zonder Kojima helaas.
Maar het verhaal was weer zo goed geschreven, voor alles een duidelijke en "realistische" uitleg ook voor de bekende MGS fictie (zoals bijvoorbeeld the Cobra unit in MGS3 even als voorbeeld) Als je die uitleg hoort denk je "het is nog logisch ook"
Stefanie Joostens
[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 04-09-2015 03:37:27 ]
Kan mij nog al die mensen herinneren vanquote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
u got mad skills
Kon je het niet weerstaan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 04:02 schreef MMaRsu het volgende:
Anders post je die mgs spoilers gewoon niet jezus
het is een perfecte next-gen metal gear.quote:Op vrijdag 4 september 2015 02:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
until dawn pik ik wel eens op als ie onder de 30 euro is.
En ben ik nou de enige die MGSV nou niet echt een Metal gear vind? Begrijp mij niet verkeerd, het is een goed spel. Maar zo'n open wereld is totaal niet MGS
quote:Op vrijdag 4 september 2015 03:30 schreef Disker91 het volgende:
MGS uitgespeeld, heb het "echte einde (komt vast nog wel wat meer), ongeveer 74%".
Wat de grootste onthulling zou moeten zijn was echt zo voorspelbaar.
Spoiler: Maar als je dit nog niet doorhebt na de eerste 15 min (komt aan het einde aan het licht)
"60fps wat niet nodig is"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest tof verhaal afgezien van het bovenstaande. Gameplay is geweldig net zoals replayability, grafisch een mooi spel, en lekker 60 fps wat niet nodig is maar wel ó zo lekker werkt.
Maar het verhaal was weer zo goed geschreven, voor alles een duidelijke en "realistische" uitleg ook voor de bekende MGS fictie (zoals bijvoorbeeld the Cobra unit in MGS3 even als voorbeeld) Als je die uitleg hoort denk je "het is nog logisch ook"
Stefanie Joostens
Gast, het is 2015. 60fps hoort de standaard te zijn, maar waar veel te veel developers zich niet aan houden
Vind het ook niet helemaal nodig bij veel games.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
"60fps wat niet nodig is"
Gast, het is 2015. 60fps hoort de standaard te zijn, maar waar veel te veel developers zich niet aan houden
Nee niet echt last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 02:03 schreef donald_dick het volgende:
[
En ben ik nou de enige die MGSV nou niet echt een Metal gear vind? Begrijp mij niet verkeerd, het is een goed spel. Maar zo'n open wereld is totaal niet MGS
Onzin. 60fps gaat vaak ten koste van de grafische pracht van een game. Zo draaien Last of Us en God of War natuurlijk wel op 60fps, maar dat zijn remasters van vorige generatie. Call of Duty draait ook op 60fps, maar die engine staat ook al jaren stil. Stelt grafisch niet veel meer voor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
"60fps wat niet nodig is"
Juist een voordeel, ik vond de vorige MGS spellen maar niks en deze wél tof!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee niet echt last van eigenlijk.
Precies, sowieso veel liever locked 30 FPS dan 60 FPS met framedrops.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
Onzin. 60fps gaat vaak ten koste van de grafische pracht van een game. Zo draaien Last of Us en God of War natuurlijk wel op 60fps, maar dat zijn remasters van vorige generatie. Call of Duty draait ook op 60fps, maar die engine staat ook al jaren stil. Stelt grafisch niet veel meer voor.
Een game als Batman Arkham Knight draait op 30 fps, en daar heb ik 0,0 last van gehad. Ook Uncharted 4 gaat volgens mij op 30 fps draaien, en dat ziet er allemaal fantastisch uit.
Uiteraard zou 60fps met gezelfde graphics nog beter zijn, maar daar is de ps4 in veel gevallen niet krachtig voor. Als ik dan moet kiezen, geef me maar 30fps + mooiere textures etc dan 60fps en mindere graphics. Enige uitzondering hierop zijn online fps shooters, want bij die games met je het verschil door de chaos vaak wel. Een goede 3rd person game als Batman, Mad Max, Uncharted en Tomb Raider mogen van mij best op een constante 30fps draaien
quote:Psyonix announced today that Patch 1.05 will be available in 2 weeks or less, and here's the list what it brings to the game:
You can finally search for a new ranked match at the end-game screen:
BTW, the 1.05 Update (available in 2 weeks or less) will add the "Find New Match" option to Ranked endgame screen (sorry it took so long)
PC players can filter PS4 players:
Fun Fact: When our next update hits (in two weeks or less), PC players will be able to filter PS4 players out of their matchmaking search
Usernames displayed as ********* will be fixed
@KrisVinesGames Yep. v1.05 will correct the issue that caused PC players to appear nameless to PS4 players following suspend/ resume
Broken textchat will still work after coming from suspend mode on PS4
@KrisVinesGames PS4 Text chat will properly work after suspend/ resume in v1.05 too
Season 1 finally starts with 1.05
There will be a music player in the game to switch between the game's music tracks
FUN FACT: Our next update (in two weeks or less) will add a music player interface to menu screens so you can cycle through the game's tunes
Improved savegame corruption protection
@nategraphics Unfortunately, there's not much we can do after the fact, but v1.05 will have improved corruption protection to help
Changes/improvements to Utopia will happen in 1.05 as well
@Ultimatetj Not in the very next one, no. But we will be making some updates/ fixes/ refinements/ changes to Utopia in there
And finally some non-patch related info:
Middle east servers will still come at some point (questioned on twitter)
Update:
A new flag will be included as well
By pop. demand (and as @DunhamSmash promised Kevin on his show) the @Attack flag is coming to Rocket League in 1.05! http://supercreative.tv/rocketleague/
Update 2:
Chivalry: Medieval Warfare Flags will be in too! Thanks to crackerbears for the heads up.
Source: Steam: Rocket League
Until Dawnquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmm wil wel weer eens nieuwe spellen. Nu met de 3=2 actie van MM is het altijd wel leuk.
Zit alleen te zoeken of ik wat leuks er tussen zie. Iemand nog tips? Mogen ook wel wat oudere spellen zijn, zoals Destiny, Borderlands, enz.
Zijn er nog goede single player shooters? Is bijv Killzone iets?
Is er nog een goed golf spel bijvoorbeeld?
Rory McIlroy PGA Tour 15 is de enige golfgame die je in de winkel kunt kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmm wil wel weer eens nieuwe spellen. Nu met de 3=2 actie van MM is het altijd wel leuk.
Zit alleen te zoeken of ik wat leuks er tussen zie. Iemand nog tips? Mogen ook wel wat oudere spellen zijn, zoals Destiny, Borderlands, enz.
Okay,,,KZ zal het dan niet worden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Until Dawn
Mgsv
Witcher 3
Bloodborne
Nee Killzone is niks qua sp.
Wolfenstein zag ik idd. 19,95 bij MM is leuke prijs om op te pikkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rory McIlroy PGA Tour 15 is de enige golfgame die je in de winkel kunt kopen.
Redelijke game.
Singleplayer shooter? Dan zou ik voor Wolfenstein gaan denk ik.
Bloodbornequote:Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay,,,KZ zal het dan niet worden.
MGS houd ik niet van..paar x vorige delen geprobeerd. Niet mijn ding
Witcher heb ik liggen. Wellicht eens kijken naar Bloodborne
quote:Op vrijdag 4 september 2015 03:30 schreef Disker91 het volgende:
MGS uitgespeeld, heb het "echte einde (komt vast nog wel wat meer), ongeveer 74%".
Wat de grootste onthulling zou moeten zijn was echt zo voorspelbaar.
Spoiler: Maar als je dit nog niet doorhebt na de eerste 15 min (komt aan het einde aan het licht)
Jij bent echt ziek snel, zit na 8 uur spelen op 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest tof verhaal afgezien van het bovenstaande. Gameplay is geweldig net zoals replayability, grafisch een mooi spel, en lekker 60 fps wat niet nodig is maar wel ó zo lekker werkt.
Stefanie Joostens
wolfenstein new blood is tijdelijk dacht ik iets van 10 euro in de store.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wolfenstein zag ik idd. 19,95 bij MM is leuke prijs om op te pikken
Hmm dat is nog beter..quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wolfenstein new blood is tijdelijk dacht ik iets van 10 euro in de store.
Dan denk ik dat Far Cry 4 meer iets voor je is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm dat is nog beter..
Mis namelijk wel echt nog een shooter waar je gewoon zelf kan spelen, zonder altijd MP te moeten doen.
Wil gewoon een gaaf spel voor een euro of 20.
Of 3 dan waar ik 50 euro voor betaal ofzo.
new blood is wel een stand alone uitbreiding van the new order, dus ws veel korter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm dat is nog beter..
Mis namelijk wel echt nog een shooter waar je gewoon zelf kan spelen, zonder altijd MP te moeten doen.
Wil gewoon een gaaf spel voor een euro of 20.
Of 3 dan waar ik 50 euro voor betaal ofzo.
Als je Borderlands nog niet gespeeld hebt is the Handsome collection wel iets en wellicht Farcry4 en zeker MGS V. Met die laatste ben ik nu net begonnen en wellicht Mad Max, die net bij mij op de mat ploft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net even gekeken op Borderlands Handsome collection. Ziet er uit als iets waar ik me zeker mee kan vermaken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:01 schreef Radjan het volgende:
[..]
Als je Borderlands nog niet gespeeld hebt is the Handsome collection wel iets en wellicht Farcry4 en zeker MGS V. Met die laatste ben ik nu net begonnen en wellicht Mad Max, die net bij mij op de mat ploft.
Let op dat het eerste deel daar (vreemd genoeg) niet bij zit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Net even gekeken op Borderlands Handsome collection. Ziet er uit als iets waar ik me zeker mee kan vermaken.
Ja dat las ik. MSchijnt dat het verhaal wat moeilijker te begrijpen is. Nu is een verhaal het minste wat mij trekt in een game vaak (tenzij het echt heel goed is). Jammer dat het op de site van MM niet op voorraad is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Let op dat het eerste deel daar (vreemd genoeg) niet bij zit.
Goede zaakquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:06 schreef HostiHawaii het volgende:
No lang twijfelen en oorverdovende herrie, besloten mijn PS4 uit elkaar te halen en de boel een grondig te bewerken....
Ging op zich prima allemaal, niet zoveel stof etc.
Eenmaal geheel ontleed, zag ik dat de koelpasta goedkope brokkelige troep was.
Poetsen, poetsen en nieuwe pasta erop. Ding in elkaar en aanzetten.
Hij is nu fluisterstil bij Driveclub waar hij anders zowat weg vloog.
De fan komt nog wel op na 10 minuten, maar niet noemenswaardig. Na een tijdje gaat hij zelfs weer zachter draaien waar hij eerder bijna op max RPM draaide.
Me happy!
Nou ja, ben pc/laptop bouwer van oorsprong en de opbouw van dat ding lijkt heel erg op een laptop, juiste gereedschap, geduld en een goede tear down video erbij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goede zaakWel riskant uiteraard.
Blijft een fantastisch mooie game en nu voor 20 euro MET Season Pass dus, dan ben je eigenlijk gek als je m niet koopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou ja, ben pc/laptop bouwer van oorsprong en de opbouw van dat ding lijkt heel erg op een laptop, juiste gereedschap, geduld en een goede tear down video erbij.
Stelde echt geen fluit voor.
Maar dan die powerknop indrukken blijft spannend!![]()
Tijdens het stress testen nog met Photomode zitten pielen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indeed! Die foto met bliksem is meteen de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blijft een fantastisch mooie game en nu voor 20 euro MET Season Pass dus, dan ben je eigenlijk gek als je m niet koopt.
[ afbeelding ]
Verhaal van Borderlands is niet zo ingewikkeld hoor. Borderlands is wel zeer vermakelijk zeker vanwege alle heerlijke grappen die er om je oren vliegen en de soms hilarische missies die je speelt. Ik heb nu alle drie de delen gespeeld en zie graag nog een vierde deel komen maar of dat er ooit van komtquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat las ik. MSchijnt dat het verhaal wat moeilijker te begrijpen is. Nu is een verhaal het minste wat mij trekt in een game vaak (tenzij het echt heel goed is). Jammer dat het op de site van MM niet op voorraad is.
Dacht dat dat zelden voorkwam in die game.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Indeed! Die foto met bliksem is meteen de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb.
Wolken op stormy en weather op heavy/severe watishet en dan OF Schotland of Noorwegen pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht dat dat zelden voorkwam in die game.
Geen leven lijkt me een betere benaming.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek snel, zit na 8 uur spelen op 3%
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:13 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Geen leven lijkt me een betere benaming.
Maar toch 4 dagenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:11 schreef truedestiny het volgende:
NBA2k16 alvast besteldLekker 4 daagjes eerder spelen.
Nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wolfenstein new blood is tijdelijk dacht ik iets van 10 euro in de store.
Gemiddeld ook de fightinggame waar de meeste mensen quitten .quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan niet wachten op Tekken.
X-ray Noobs in Mortal Kombat begin ik een beetje beu te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler gezet aangezien het aangeeft in de titel wat voor missie het is (nummer 345345 bijvoorbeeld)
Jammer, zal nog wat side-ops doen maar niet veel meer.
Sommige mensen hinten er ook op dat dit Kojima's idee was voor om dit spel als een test te zien om het taboe van het spel (psychologische aandoeningen, wat volgens mij de grote taboe was) mee te laten maken. Leuk al dat gecomplot weer. Kan er niet echt op ingaan omdat ik dan wat moet spoilen denk ik.
"People who own GZ will be able to play a different mission(s) at Camp Omega in TPP. That's the current plan. There's something of a big feature involved. It's never been done in the games industry before. So I can't go into detail about it, but I think when you experience it for yourselves you'll be surprised. It's something that's only possible through video games."
Dit zit er niet in, dus misschien een dlc-patch en het hele project valt op zijn plaats? We gaan het zien
[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 05-09-2015 01:47:37 ]
Dat Xray gedoe maakt het voor iedereen speelbaar maar ze vergeten de echter fighter fan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gemiddeld ook de fightinggame waar de meeste mensen quitten .
Maar ik beschouw het al niet meer als een fighter
dat klopt, nou ja, beta iigquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt het dat er een demo van Rainbow Six is of zit aan te komen?
Ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk die snoerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monteer er dan gelijk zo'n charging dock onder..quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb ik ook al, bij een missie na de dropping hoorde ik m gelijk blaffenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:57 schreef kreuk050 het volgende:
Heb je die puppy al? Dat wordt denk ik later je vechthond.
Dat vind ik altijd het probleem met ophangen van een TV. Om het enigszins netjes te krijgen moet je met een voorzetwandje (of eer in je muur fresen) aan de slag anders krijg je zo'n zielige plakgoot op je muur..quote:
Zijn amper snoeren te zien. Alleen de controllers op de muur had niet gehoeven. Ik durf overigens te wedden dat dit er cleaner uitziet dan 80% van de mensen hier, die wat posten.quote:
Terug naar de winkel en je krijgt een nieuwe. Ligt aan de winkel of ze hem opsturen of dat je direct een nieuwe krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens werkt mijn R2 knop niet meer goed. Accelereren gaat te langzaam in race games. Die krengen kosten teveel geld.
Blijkbaar hebben veel mensen er last van.
www.community.us.playstat(...)d-p/42633627/page/51
ehm dat licht is uit te zetten of is te dimmen ergens in settings. -dacht- ik tenminste.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Terug naar de winkel en je krijgt een nieuwe. Ligt aan de winkel of ze hem opsturen of dat je direct een nieuwe krijgt.
Irritant dat dat ledje achter de controller gaat gloeien wanneer de controller opgeladen wordt. Heb nu zo'n charging dock van Sony maar 's nachts is mijn hele kamer verlicht door de opladende controllers.
Staat al op dim..quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:50 schreef wdn het volgende:
[..]
ehm dat licht is uit te zetten of is te dimmen ergens in settings. -dacht- ik tenminste.
Ik heb mijnes gewoon vervangen... Had geen zin om mijn controller 2 weken kwijt te zijn.... Intertoysquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens werkt mijn R2 knop niet meer goed. Accelereren gaat te langzaam in race games. Die krengen kosten teveel geld.
Blijkbaar hebben veel mensen er last van.
www.community.us.playstat(...)d-p/42633627/page/51
Zou dezelfde nemen voor dat geldquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips voor heaset 75-100?
Heb Sony gold headset maar per ongeluk gesloopt. Of ik koop het nogmaals of ik kom wat beters tegen
Wat is er kapot aan? Als je binnen de 2 jaar garantie zit gewoon lekker terug naar de winkel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips voor heaset 75-100?
Heb Sony gold headset maar per ongeluk gesloopt. Of ik koop het nogmaals of ik kom wat beters tegen
Beetje onhandig van mijn hoofd gehaald waardoor het gebroken isquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is er kapot aan? Als je binnen de 2 jaar garantie zit gewoon lekker terug naar de winkel.
Oh je hoofd is te dik?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beetje onhandig van mijn hoofd gehaald waardoor het gebroken is
*insert dikke middelvinger*quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:51 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Oh je hoofd is te dik?
MGS binnen vandaag, maar moet eerst nog een paar mensen uit GZ capturen
De mijne had na 6 maanden allemaal scheurtjes erinquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beetje onhandig van mijn hoofd gehaald waardoor het gebroken is
Of gewoon online bestellen (tijdens het wachten) onder het mom van 'koop op afstand' en daarna weer retournerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb mijnes gewoon vervangen... Had geen zin om mijn controller 2 weken kwijt te zijn.... Intertoys
Hoeft niet perse. Je krijgt er niks bijzonders voor terug. Zolang je de Kojima missie maar hebt gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:51 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Oh je hoofd is te dik?
MGS binnen vandaag, maar moet eerst nog een paar mensen uit GZ capturen
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of gewoon online bestellen (tijdens het wachten) onder het mom van 'koop op afstand' en daarna weer retourneren.
Je stuurt je defecte terug naar Sony ter vervangingen en voor de overbrugging van het wachten bestel je een tweede online die je later weer retourneertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler heeft niets te maken met het einde en verklapt niks over het verhaal, het gaat over Quiet.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:46 schreef Disker91 het volgende:
Nou lekker dan, moet geforceerd MGS opnieuw spelen omdat aan het einde van het spel een grote onderdeel van de gameplay veranderd wat niet tof is.....hoe is dat geen spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler heeft niets te maken met het einde en verklapt niks over het verhaal, het gaat over Quiet.
Wie dit leest is hek.
Inderdaad echt top. Vond bij ground zeroes de levels waarbij het donker was en het regende erg deprimerend oid. Gaf een slechte vibe.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef DKUp het volgende:
Wat is MGS V mooi. Ik moet alleen wennen aan de wereld, komt door Ground Zeroes
.
Ben er heel benieuwd naar, maar heb op het moment geen centen om uit te geven aan games helaas. Probeer Until Dawn te ruilen tegen Mad Max, maar nog niemand doet Mad Max weg helaasquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:54 schreef Radjan het volgende:
Meer mensen die met Mad Max begonnen zijn ? MM ziet er op zich goed uit alleen de controls vind ik matig maar verder istie oke vind ik dan.
Ik vond de hoofdmissie in GZ mooier dan bijv. Afghanistan bij nacht. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat er een beetje so-so uitzien, met van die flat textured bosjes en rotsen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Inderdaad echt top. Vond bij ground zeroes de levels waarbij het donker was en het regende erg deprimerend oid. Gaf een slechte vibe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat heb ik gisteren dus gedaan en mooi niet dat ik een nieuwe mee kon krijgen, ze gingen de controller opsturen naar Sony, waren nieuwe afsprakenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is er kapot aan? Als je binnen de 2 jaar garantie zit gewoon lekker terug naar de winkel.
Rare kreten sowieso, de winkel moet altijd de mogelijkheid hebben om een reparatie te laten uitvoeren (of omruil via Sony, komt op hetzelfde neer).quote:Op zondag 6 september 2015 09:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren dus gedaan en mooi niet dat ik een nieuwe mee kon krijgen, ze gingen de controller opsturen naar Sony, waren nieuwe afspraken. Kon lullen als brugman, maar kreeg geen nieuwe mee, ook niet na kreten zoals dat ik overeenkomst heb met de winkel en niet met Sony.. Uiteindelijk droop ik af en wacht ik wel een week of 3, gelukkig heb ik nog een reserve controller
Proberen kan altijd hè, en ja, anders had ik alsnog de controller zelf op mogen sturen, dus het is prima zoquote:Op zondag 6 september 2015 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare kreten sowieso, de winkel moet altijd de mogelijkheid hebben om een reparatie te laten uitvoeren (of omruil via Sony, komt op hetzelfde neer).
Een nieuwe krijg je eigenlijk enkel in de eerste maand direct.
Een PS4 hebben, maar geen Bloodborne is een doodzonde.quote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Yes! Ik ben er uit: na jaren een xbox360 gehad te hebben wil ik wat anders en ga ik een PS4 kopen.
Ik ben een masterstudent die heel af en toe een avondje vrij heeft om me lekker te verdiepen in mooie adventuregames. Ga denk ik voor de MGS Bundle + nog een goedkope, oudere game. Kan ik deze gewoon bij bol bestellen of zijn er op dit moment vettere bundles te verkrijgen? Wat zijn de must haves volgens jullie? Ik hoef dus niet perse de nieuwste games te spelen omdat ik het nu vooral bij single player games wil houden. Ik ben vrij competitief dus raak vrij snel verslaafd aan MP games.
The Last of Us is een must have, en Bloodborne idd. Eb aangezien je geen PS3 hebt gehad ook de Uncharted trilogie en later in het jaar/volgend jaar Uncharted 4.quote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Yes! Ik ben er uit: na jaren een xbox360 gehad te hebben wil ik wat anders en ga ik een PS4 kopen.
Ik ben een masterstudent die heel af en toe een avondje vrij heeft om me lekker te verdiepen in mooie adventuregames. Ga denk ik voor de MGS Bundle + nog een goedkope, oudere game. Kan ik deze gewoon bij bol bestellen of zijn er op dit moment vettere bundles te verkrijgen? Wat zijn de must haves volgens jullie? Ik hoef dus niet perse de nieuwste games te spelen omdat ik het nu vooral bij single player games wil houden. Ik ben vrij competitief dus raak vrij snel verslaafd aan MP games.
The Last of Usquote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
The Last of Us Remasteredquote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Omdat die het vaak wel druk hebben itt scholierenquote:Op zondag 6 september 2015 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom moet je erbij vertellen dat je een masterstudent bent?
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.quote:Op zondag 6 september 2015 12:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat die het vaak wel druk hebben itt scholieren
Ja leuk als je hem voor een 10tje uit de psn store kan vissen anders geen geld uitgeven aan die matige port plsquote:Op zondag 6 september 2015 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
En mocht je Sleeping Dogs nooit gespeeld hebben, dan is de Remastered versie daarvan ook een aanrader. Ben er nu mee bezig en dat is ook een heel erg toffe game.
Watch dogs niet vergeten. Topgamequote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.
Edit: de Nathan Drake collection zijn al alle delen zie ik net. Vet! Ga ik zeker voor.
Thanks voor de tips guys! Is de Uncharted Trilogie gewoon backwards compatible? Dan ga ik daar eerst aan beginnen denk ik, dan Bloodborne of MGS.
Is 50-60 euro voor de geremasterse versies van Uncharted 1, 2 en 3 zonder multiplayer. De PS3 versies werken alleen via PS Now.quote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.
Edit: de Nathan Drake collection zijn al alle delen zie ik net. Vet! Ga ik zeker voor.
Thanks voor de tips guys! Is de Uncharted Trilogie gewoon backwards compatible? Dan ga ik daar eerst aan beginnen denk ik, dan Bloodborne of MGS.
Wat voor stijl vind je verder leuk? Shadow of Mordor kan je nu ook voor weinig oppikken.quote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Die is al uitquote:Op zondag 6 september 2015 12:46 schreef Typisch het volgende:
Zie net dat er een current-gen versie komt van Dishonored.
Nice. Die ga ik nog wel eens ergens op de kop tikken. Goed mee vermaakt en de DLC nooit uitgespeeld. Top spel.quote:
Gaat meevallen hoor, bij GZ zit je gewoon in een prisoner camp waar je niet uit kan. Bij phantom pain kun je zelf bepalen hoe je erin gaat etc.quote:Op zondag 6 september 2015 13:24 schreef RickoKun het volgende:
Net Ground Zeroes uitgespeeld. Tering, ik vond dat echt erg pittig
Eerste mgs game die ik zelf heb "gekocht".
MGS V ook maar besteld. Al zal ik daar denk ik helemaal niks van bakken.
Zou ik wel doen ja.quote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Orbeatle het volgende:
Is het aan te raden om eerst ground zeroes te spelen alvorens aan the phantom pain te beginnen?
maakt niet zoveel uit, wel handig om te kijken of het iets voor jou is.quote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Orbeatle het volgende:
Is het aan te raden om eerst ground zeroes te spelen alvorens aan the phantom pain te beginnen?
Je bent Knack vergetenquote:Op zondag 6 september 2015 11:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
Last of us
Witcher 3
Metal gear solid 5
Driveclub
Dan kan je zien of TPP iets voor je is. TPP is veel uitgebreider en in GZ maak je kennis met de gameplayquote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Orbeatle het volgende:
Basis/leger uitbouwen en nieuwe shit developen. Zitten echte leuke dingen tussen. Nu na 33,5 uur 292 recruits added, 6,5 miljoen GMP income, 19% overall completion, 25% mission completion en pas 17% side ops completionquote:Op zondag 6 september 2015 15:48 schreef mtchel112 het volgende:
Net missie 10 (dacht ik) gedaan waarbij je 2 tanks moet uitschakelen.
Geen zin om een missile launcher te kopen dus heb maar C4 op de weg gelegd en gewacht tot ze eroverheen reden. Man wat een spel.
Wat moet ik met mn geld doen? Heb nu 2 miljoen GMP, alleen niet echt een idee wat ik er mee moet doen. Gebruik toch 9/10 keer mn tranq gun.
Iets verder als ik dus :pquote:Op zondag 6 september 2015 15:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Basis/leger uitbouwen en nieuwe shit developen. Zitten echte leuke dingen tussen. Nu na 33,5 uur 292 recruits added, 6,5 miljoen GMP income, 19% overall completion, 25% mission completion en pas 17% side ops completionBen echt heel erg bezig met mijn basis uit te bouwen en tapes te verzamelen.
Jammer dat ik geluiden hoor dat de game niet helemaal af schijnt te zijn, wat een domper is op een voor mij persoonlijk nagenoeg perfecte gameAnders was het misschien wel GOAT materiaal geweest.
Ja zodat je mensen kan ontvoeren voor PPquote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Orbeatle het volgende:
Ja klopt, ik heb nu een Combat rifle en een submachine gun die van die rubberen kogels schieten waarmee je vijanden stunned ipv killed die ik altijd gebruik. Maakt helaas wel herrie dus in eerste instantie blijf ik gewoon die slaapgun gebruiken. Die sniper waarmee je sleepdarts kan schieten is ook chill.quote:Op zondag 6 september 2015 15:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Iets verder als ik dus :p
Ik lees nu dat je later in de game je wapens ook kan ombouwen tot non-lethal, dat zou het een stuk beter maken.
Zeker met silencer eropquote:Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb nu een Combat rifle en een submachine gun die van die rubberen kogels schieten waarmee je vijanden stunned ipv killed die ik altijd gebruik. Maakt helaas wel herrie dus in eerste instantie blijf ik gewoon die slaapgun gebruiken. Die sniper waarmee je sleepdarts kan schieten is ook chill.
Dat is echt easy mode volgens mijquote:
Raad jij trouwens aan om zoveel mogelijk mensen te extracten tijdens missies? Heb nu regelmatig dat ik toch zon 10-15 man meeneem tijdens een missie.quote:Op zondag 6 september 2015 16:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is echt easy mode volgens mij
In het begin wel maar later als je niet zo veel plek meer hebt dan kan je cherrypicken en alleen gasten meenemen met A/B ratings/specialists. Je krijgt dan een verrekijker waarmee je dat veel sneller kan beoordelen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Raad jij trouwens aan om zoveel mogelijk mensen te extracten tijdens missies? Heb nu regelmatig dat ik toch zon 10-15 man meeneem tijdens een missie.
Ah top, thanks!quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
In het begin wel maar later als je niet zo veel plek meer hebt dan kan je cherrypicken en alleen gasten meenemen met A/B ratings/specialists. Je krijgt dan een verrekijker waarmee je dat veel sneller kan beoordelen.
Heb Mad Max moet hem alleen nog beginnen te spelenquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef truedestiny het volgende:
Iemand die Mad Max heeft en zijn mening kwijt wilt?
Niet game of the year, maar erg leuke open wereld gamequote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef truedestiny het volgende:
Beetje te vergelijken (ook qua setting) met Rage?quote:Op zondag 6 september 2015 17:53 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niet game of the year, maar erg leuke open wereld game. Leuke mix van grond combat en auto combat. Speel um atm terwijl ik ook mgs5 heb.... Kan niet stoppen
.
Kan ik niet echt beoordelen, heb Rage mss een uurtje gespeeldquote:Op zondag 6 september 2015 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken (ook qua setting) met Rage?
Vooral dat grote stukken skippen met die teleport is gewoon baasquote:Op zondag 6 september 2015 16:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Heerlijk spel dat DishonoredNiet dat het nou een heel mooi spel is, maar het speelt wel lekker weg.
Net mee begonnen en ik kan hem aanradenquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef truedestiny het volgende:
Nee beter, veel beter. Rage was een klein wereldje met weinig variatie MM belooft erg veel en speelt lekker. Er is veel te ontdekken in een grote wereld. Ik vond Rage echt een mislukking.quote:Op zondag 6 september 2015 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken (ook qua setting) met Rage?
haha ik had zoiets met quiet, die schoot ook iemand neer die ik wilde extractenquote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Sickert het volgende:
Ik was vandaag een beetje aan t freeroamen en mannetjes aan t recruiten.. heb ik op een gegeven moment bombardement aangeklikt ipv markererenhad een A B B B A mannetje gevonden! Kun je die shit niet cancellen
knackquote:
hoe bevalt die FF game eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb Mad Max moet hem alleen nog beginnen te spelennog geen tijd gehad
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe bevalt die FF game eigenlijk.
moet ik hem nog ff ergens halen of ?
gayquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.
quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, ik heb iets gedaan waarvoor ik waarschijnlijk gefolterd ga worden hier.
Ik heb Metal Gear geruild voor Arkham Knight.
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan ik mezelf echt niet zover krijgen om het te spelen? Nee.
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Het is nog te vroeg voor een midlife crisis hier, dus dat is het niet.
Metal Gear is nooit leuk geweest, je komt er alleen wat laat achter. Maar goed, beter laat dan nooit!quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Mooi onderbouwd enzo.quote:
Och, een sealed Arkham Knight met DLC codes en 10 euro bij, vond het wel best.quote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je had hem aan mij moeten verkopen oelewapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.quote:
Wellicht dat ik hem ooit nog ga spelen, maar tegen mijn zin in gamen, ga ik niet doen.quote:Op maandag 7 september 2015 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaaktquote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben nooit een MG fan geweest maar deze vind ik nou juist tof.quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
De eerste SC games waren wel aardig maar kunnen nog niet in de schaduw staan van Metal gear imo. Die oude Syphon Filter games waren ook wel goed te doen, net zoals Tenchuquote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Mij heeft de Metal Gear reeks ook nooit kunnen boeien, itt de Splinter Cell serie als je dan toch wil vergelijken.
Ground Zeroes vond ik ook niks.
Ach, zo blijft er tijd over voor andere leuke games, én de backlog
het verhaal vind ik ook niet zo boeiend. Gelukkig draait het in deel 5 vooral om de gameplay en die is geniaalquote:Op maandag 7 september 2015 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaakt
Die is er al lang hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ook in het wit. Veels te laat overigens.
www.nedgame.nl/playstatio(...)_source=budgetgaming
Niet in Europaquote:
Hij is echt al langer te krijgen... Mogelijk importquote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet in Europa. Pas sinds 19 september hier te verkrijgen.
Harry, zo kun je van alles zeggen dat het er al was. In Europa officieel pas over twee weken uit. Daarvoor alleen in de US.quote:Op maandag 7 september 2015 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is echt al langer te krijgen... Mogelijk import
Ja maar daardoor dacht ik dat het al uit was met je Harryquote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Harry, zo kun je van alles zeggen dat het er al was. In Europa officieel pas over twee weken uit. Daarvoor alleen in de US.
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.quote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet in Europa. Pas sinds 19 september hier te verkrijgen.
Toch wel dusquote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.
We hadden ook blauwe en rode controllers maar die zijn ook al maanden niet leverbaar. We krijgen wel de 20th Anniversary edition binnen deze maand.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga hem eerst blind uitspelen en dan ga ik hem platten met die guide. Vind het een beetje zonde om gelijk al zo'n guide er bij te pakken.quote:Op maandag 7 september 2015 13:41 schreef Visserij het volgende:
Mijn god wat is TPP een dikke game zeg. Ik had als pre-order bonus zo'n strategy guide erbij.
Is wel een aanrader, handig voor missies maar zeker ook om te lezen over de dingen die je zonder niet zo snel zouden opvallen.
Mate van detail in deze game is gewoon te bizar voor woorden.
Oke ik ben nooit mgs fan geweest maar deze vind ik wel vet. Batman heb ik van de week uitgespeeld en die is ook wel erg gaaf hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan je dan wel aanraden om de algemene hoofdstukken te lezen (walkthrough overslaan), hierin staan niet echt spoilers maar leert je wel om je iDroid etc. wat effectiever te gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst blind uitspelen en dan ga ik hem platten met die guide. Vind het een beetje zonde om gelijk al zo'n guide er bij te pakken.
Zelfs mensen die alle andere Metal Gears hebben gespeeld snappen het niet allemaal (inb4 'die zijn dom'). Ik kende alleen deeltje 3 en de spinoff Revengeance, maar tot nu toe vermaak ik me kostelijk met de game zonder dat ik steeds met een "quote:Op maandag 7 september 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Hahaha ga ik deze game echt niet snappen zonder eerder MGS te hebben gespeeld? Bij de Witcher had ik me goed ingelezen en dat ging prima.
quote:Op maandag 7 september 2015 09:46 schreef Akilla het volgende:
Gister Until Dawn uitgespeeldWas erg vermakelijk en een aantal keer mij goed kapot geschrokken
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
quote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die controller ga ik sowieso halen. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.
We hadden ook blauwe en rode controllers maar die zijn ook al maanden niet leverbaar. We krijgen wel de 20th Anniversary edition binnen deze maand.![]()
![]()
[ afbeelding ]
16-09-2015 in de schappen!quote:Op maandag 7 september 2015 17:33 schreef TechFreak het volgende:
[..]
Die controller ga ik sowieso halen. Thanks voor de tip!
heb niks gelezen van the witcher en snapte het allemaal prima. Je weet alleen de achtergronden van bepaalde personages niet. Zelfde geldt denk ik voor MGS (en eigenlijk elke sequel of prequel).quote:Op maandag 7 september 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Hahaha ga ik deze game echt niet snappen zonder eerder MGS te hebben gespeeld? Bij de Witcher had ik me goed ingelezen en dat ging prima.
Toevallig werkte ik tot voor kort ook bij de Mediamarkt. Hij is nog nooit in het wit in Nederland (en Europa) uitgebracht. Alleen de zwarte variant. Je vergist je dus. Je informatie klopt gewoon niet.quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Apart, ik heb toch echt collega's die de witte hebben gekocht bij ons in de winkel (Amersfoort) en waar ik soms mee speel met verjaardagen bijvoorbeeld (de controller he, niet de collegaquote:Op maandag 7 september 2015 18:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Toevallig werkte ik tot voor kort ook bij de Mediamarkt. Hij is nog nooit in het wit in Nederland (en Europa) uitgebracht. Alleen de zwarte variant. Je vergist je dus. Je informatie klopt gewoon niet.
blog.eu.playstation.com/2015/06/16/wireless-stereo-headset-2-0-white-edition-launches-in-september/
www.psu.com/News/27179/PS(...)aunch-this-September
quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Daar ben ik niet ingetrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----
en vooraf al weet welke voertuigen en vijanden in je missie voorkomenquote:Op maandag 7 september 2015 17:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelfs mensen die alle andere Metal Gears hebben gespeeld snappen het niet allemaal (inb4 'die zijn dom'). Ik kende alleen deeltje 3 en de spinoff Revengeance, maar tot nu toe vermaak ik me kostelijk met de game zonder dat ik steeds met een ""-hoofd zit.
Ik vind het redelijk op zichzelf staand in de zin dat ik het verhaal "TPP" gewoon kan volgen, er is ook heel veel background info via cassettes te vinden (is mijn ervaring met 3% completion). Verder heb ik meestal ff een wiki ernaast op de telefoon. Beetje shit lezen als er voor de miljardste keer "created and directed by Hideo Kojima" in beeld staat.
Wat bedoel je? Met die cassettes? Of de wiki?quote:Op maandag 7 september 2015 18:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en vooraf al weet welke voertuigen en vijanden in je missie voorkomen
die credits voor elke missie.quote:Op maandag 7 september 2015 19:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met die cassettes? Of de wiki?
Lees in de wiki's alleen de plots
Ah, dat. Moet zeggen dat ik er niet echt op let, maar wel vreemd idd.quote:
elke keer als je een missie start, dan zie je wie er in speelt. Dat is leuk bedacht, maar ik wil helemaal niet weten wie ik tegenkomquote:Op maandag 7 september 2015 19:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met die cassettes? Of de wiki?
Lees in de wiki's alleen de plots
Ik heb net een "samenvatting" van t verhaal doorgespit. Mi gado wat veel twists en vijandenquote:Op maandag 7 september 2015 20:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
elke keer als je een missie start, dan zie je wie er in speelt. Dat is leuk bedacht, maar ik wil helemaal niet weten wie ik tegenkom
Ik heb die Arkham Knight ingeruild voor MGS. Wat een bagger game was dat zeg.quote:Op maandag 7 september 2015 09:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Och, een sealed Arkham Knight met DLC codes en 10 euro bij, vond het wel best.
Ik vond Arkham Knight ook erg tegenvallen. Net als Shadow of Mordor eigenlijk. Beide toevallig Warner Brothers games overigens.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik heb die Arkham Knight ingeruild voor MGS. Wat een bagger game was dat zeg.
waarom bagger? Beste spel van dit jaar na mgs wmbtquote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik heb die Arkham Knight ingeruild voor MGS. Wat een bagger game was dat zeg.
quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Misschien moet ik bij mij 1 dode rekenen. Bij mij was Jessica dood en later opeens weer levend. Ik dacht dat het bij het verhaal hoorde. En ik was al mijn butterfly effects kwijt. Vast een grote bug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Beste game moet nog komenquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
waarom bagger? Beste spel van dit jaar na mgs wmbt
transformersquote:
knach 2quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef Disker91 het volgende:
Knack 2 is nog niet eens aangekondigd hoor
Ben zo bang dat het echt meer een shooter gaat worden. Zoals je ook zag in de trailer dat er ineens zo'n deathclaw uit de grond kwam, zag er een beetje uit als een QTE.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
[..]
Denk t ook, hoop het vooral. Beetje bang dat ie tegenvalt![]()
Voor de PS4 wss iets later.quote:Here we go! sadly though due to the chaos of pax and other issues on the steam side we arent able to take preorders just yet, but it will happen pretty soon and those who preorder will get a considerable price reduction
so here is the nitty gritty!
Afterbirth is a mega DLC for the binding of isaac: rebirth, that adds another 100+ hours to the game alongside an amazing number of extra features.
- Greed Mode: a whole new game mode with a heavy focus on risk/reward that is a completely new way to play featuring new endings and a final boss.
- Expanded main game: a new final area has been added to the main game along with another new final boss and ending.
- Daily Runs: compete for highscore / best time on the leader boards in these daily seeded runs.
- 10 totally new and awesome challenges
- 1000+ new rooms, as well as new tiny rooms, closets and giant arching hallways.
- a totally new playable character, Lilith, mother of demons.
- 120 new items! not counting tons of new pickups, chests, pills, bombs, cards etc. taking the item count up beyond 525!
- 4 new alternate chapters with new chapter specific enemy types, visual themes, and surprises.
- a new seed code combo page, as well as a butt ton of new seed codes that mod the game.
- a greatly expanded soundtrack!
- new room types like, trap rooms, double treasure rooms, and ultra rare closets!
- a greatly expanded and updated hud system
- tons of new secret transformations
- 8 new bosses
- 25+ new enemies
- updated item combo system
- far too many new achievements
- 20 million new co-op babies
-and probably at least 5 other features i cant remember due to all the crap that we threw into this little monster.
trust me when i say, this dlc makes rebirth feel like a completely new game… its rare that i design a game that i really look forward to play testing daily. you guys will really love it!
for those that missed the trailer, Afterbirth comes out on steam oct. 30th (Devils Night). it will retail for 9.99 but preordering will take a considerable chunk off.
we dont have a set release date for consoles, but tyrone demoed afterbirth at pax on a ps4.. so it cant be too far off!
hopefully next week will be a preorder update! what would you guys like to see/hear more about next week?
SoM vond je tegenvallen? Als er één game was zonder enig verwachtingspatroon was die het wel.quote:Op maandag 7 september 2015 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Arkham Knight ook erg tegenvallen. Net als Shadow of Mordor eigenlijk. Beide toevallig Warner Brothers games overigens.
No mans skyquote:
1. MGSVquote:Op maandag 7 september 2015 23:57 schreef Cikx het volgende:
Binding of Isaac Afterbirth 30 october![]()
![]()
![]()
[..]
Voor de PS4 wss iets later.
Ziet er zeker nice uitquote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vliegen naar planeten en space stationsquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Zijn er nog open wereld games zoals GTA V?
No Man's Sky is alleen maar vliegen toch?
Helaas zijn alle consoles al uitverkocht, vanaf de 16e zijn wel de controllers te koop in NL.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ziet er zeker nice uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watchdogs echt een musthave.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
No Man's Sky is alleen maar vliegen toch?
Ja idd beste open world game die er isquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Watchdogs echt een musthave.
Je bent zelf een hond met je spoilersquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent zelf een hond met je spoilers
De PS button heeft wel de oude kleuren maar de touchpad heeft inderdaad de normale skin.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Maar die controllers die wij krijgen zijn niet met van die psx logos
Mad Max?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
PSN store.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
Ik las ergens in het topic Driveclub + seasonpass 20eu. Weet iemand waar dat is?
En dan nog de vraag Driveclub of project Cars?
F1 2015.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
Ik las ergens in het topic Driveclub + seasonpass 20eu. Weet iemand waar dat is?
Wil je flashy arcade racing of sim racing over bestaande circuits?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
DriveClub is helemaal geen ''flashy arcade racing'' maar hangt ergens tussen sim en arcade in.quote:
Klopt maar hij is er:quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:36 schreef CamelNLD het volgende:
Oh nice. Dat ding had toch een hele tijd vertraging opgelopen?
Ja dat kan als je thuis op je PS4 hebt ingesteld dat ie mag downloaden in standby mode.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:41 schreef CamelNLD het volgende:
Ok, andere vraag. Kan ik hem nu activeren zodat hij thuis download en als ik dan thuis ben het spel al binnen is? We weten allemaal hoe snel de dl van sony is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |