SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Gedaan maar helaas.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...
Grow Home interesseert mij niet, de rest zijn allemaal 13 in een dozijn Metroidvania's gezien de reviews en beelden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol heb je ze gespeeld? Grow Home en STFU zijn cool hoor.
Toffer dan Heavy Rainquote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn
Net voor het eerst uitgespeeld, alleen Sam, Emily en Matt hebben het overleefd.
Absoluut de tofste game in zijn genre, als horrorfilm liefhebber was het 1 groot feest.
Heavy rain was een beetje tam af en toequote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffer dan Heavy Rain![]()
Echt een pareltje
Until Dawn is niet echt tam neequote:Op woensdag 2 september 2015 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heavy rain was een beetje tam af en toe
Zeker al vond ik die ook al erg tof!quote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffer dan Heavy Rain![]()
Echt een pareltje
Ik heb hem ook net uitgespeeld voor het eerst, en ik heb dezelfde overlevendenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn
Net voor het eerst uitgespeeld, alleen Sam, Emily en Matt hebben het overleefd.
Absoluut de tofste game in zijn genre, als horrorfilm liefhebber was het 1 groot feest.
Je hebt ze dus niet gespeeld maar wel jankenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gedaan maar helaas.
[..]
Grow Home interesseert mij niet, de rest zijn allemaal 13 in een dozijn Metroidvania's gezien de reviews en beelden.
Morgen/overmorgen misschien. Net verhuisd en de PS4 is na 2 weken stof happen weer aangesloten. Ik ben level 5 ofzo en nog bijna in het begin...quote:Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die nog Borderlands speelt of wil coöpen?
Heb de game net binnen van de MM... Alleen nu even geen tijdquote:Op woensdag 2 september 2015 22:20 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die nog Borderlands speelt of wil coöpen?
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
PSplus games zijn niet het downloaden waard eerlijk gezegd.
Dat heb je als je net twaalf bent geworden.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien
Nou geweldig zeg, voor mij is het verspilling van MB's, een en al troep wat het is, al maanden lang overigens. Hoewel lara croft en dat spelletje uit WW1 wel tof was. Maar na 2x spelen heb je het ook wel gehad..quote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.
http://www.metacritic.com/game/pc/grow-home
Grow Home 7.5 user rating 7.6
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/super-time-force
Super Time Force 8.0
Stfu heb ik al een paar levels gespeeld, leuke game waarbij je dmv tijdreizen verschillende characters moet gebruiken om de vijanden te verslaan. Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien. In geen enkel opzicht een Metroidvania type game?
Grow Home is een leuke 3d platformer.
Prima als je het zelf niet de moeite waard vind maar doe aub niet alsof het shovelware is.
Teslagrad paar minuten gespeeld, dat boeide me niet echt. Deleted.
Xeodrifter leek me daarintegen wel crappy. 3 minuten gespeeld, deleted.
Oh die komt er ook gewoon in hoor.quote:
Grow Homequote:Op woensdag 2 september 2015 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin man. Elke maand deze bullshit.
http://www.metacritic.com/game/pc/grow-home
Grow Home 7.5 user rating 7.6
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/super-time-force
Super Time Force 8.0
Stfu heb ik al een paar levels gespeeld, leuke game waarbij je dmv tijdreizen verschillende characters moet gebruiken om de vijanden te verslaan. Ik heb nog nooit een dergelijke mechanic in een game gezien. In geen enkel opzicht een Metroidvania type game?
Grow Home is een leuke 3d platformer.
Prima als je het zelf niet de moeite waard vind maar doe aub niet alsof het shovelware is.
Teslagrad paar minuten gespeeld, dat boeide me niet echt. Deleted.
Xeodrifter leek me daarintegen wel crappy. 3 minuten gespeeld, deleted.
Dat stemmen gaan ze nog tegen ons gebruiken let maar op.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
Grow home is echt tergend saai idd![]()
Van stfu is alleen de afkorting leuk.
Teslagrad 5 minuten gespeeld, mogelijk een beetje leuk.
Wanneer mogen we weer stemmen?
Die keuzes ga je nooit krijgenquote:Op woensdag 2 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat stemmen gaan ze nog tegen ons gebruiken let maar op.
Krijg je opeens GTA vs Mortal Kombat ofzo.
Slecht voorbeeld true.quote:Op donderdag 3 september 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die keuzes ga je nooit krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |