Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...quote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.

ja, maar dan met kleurrijke spellen die ook voor kinderen geschikt zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.
 geef mij over t algemeen maar ps4 games.
 geef mij over t algemeen maar ps4 games.

Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controllerquote:Op woensdag 2 september 2015 11:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...
Kon je dit zelf niet bedenken ofzo

.
.

heb ik liever een ipad, die heeft betere graphicsquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.

Voor een second-screen functiequote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb ik liever een ipad, die heeft betere graphics
 .
.

Dan kan je net zo goed een tablet neerzettenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.

Ach jaquote:Op woensdag 2 september 2015 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een tablet neerzetten

Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wel ¤80,- euro. Net iets te duur.
[ afbeelding ]

Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.

Jeeh.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.

PES!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?

Ik durf de titel niet te noemen hierquote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?

Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.quote:

De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.

Gooi het er gewoon uit Jackson Claxon.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf de titel niet te noemen hier

Sowieso een aanrader dan, zit erg goed in elkaar en als ze hem dan nog verder hebben verbeterd/uitgebreid moet het helemaal vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.
Voor mij maakt het sowieso niet uit want ik heb de game nog nooit gespeeld.

Ja leuk, maar daar ging het niet over...quote:Op woensdag 2 september 2015 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie op Marktplaats al diverse MGS 5's te koop staan die verkregen zijn bij een PU abo, waarbij alle extra's err gewoon bij zitten.

Killzone inc. alles moet gewoon in PS+ komen maar ach, Sony...quote:Op woensdag 2 september 2015 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal of the Week (ends 9th September)
Killzone Shadow Fall
Original price £34.99/¤39.99
Offer price £11.99/¤14.99
Killzone Shadow Fall (upgrade)
Original price £24.99/¤29.99
Offer price £7.99/¤9.99
Killzone Shadow Fall and Season Pass Bundle
Original price £44.99/¤54.99
Offer price £15.99/¤19.99
Killzone Shadow Fall Season Pass
Original price £15.99/¤19.99