haha ik had zoiets met quiet, die schoot ook iemand neer die ik wilde extractenquote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Sickert het volgende:
Ik was vandaag een beetje aan t freeroamen en mannetjes aan t recruiten.. heb ik op een gegeven moment bombardement aangeklikt ipv markererenhad een A B B B A mannetje gevonden! Kun je die shit niet cancellen
knackquote:
hoe bevalt die FF game eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb Mad Max moet hem alleen nog beginnen te spelennog geen tijd gehad
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe bevalt die FF game eigenlijk.
moet ik hem nog ff ergens halen of ?
gayquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.
quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, ik heb iets gedaan waarvoor ik waarschijnlijk gefolterd ga worden hier.
Ik heb Metal Gear geruild voor Arkham Knight.
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan ik mezelf echt niet zover krijgen om het te spelen? Nee.
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Het is nog te vroeg voor een midlife crisis hier, dus dat is het niet.
Metal Gear is nooit leuk geweest, je komt er alleen wat laat achter. Maar goed, beter laat dan nooit!quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Mooi onderbouwd enzo.quote:
Och, een sealed Arkham Knight met DLC codes en 10 euro bij, vond het wel best.quote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je had hem aan mij moeten verkopen oelewapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.quote:
Wellicht dat ik hem ooit nog ga spelen, maar tegen mijn zin in gamen, ga ik niet doen.quote:Op maandag 7 september 2015 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaaktquote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben nooit een MG fan geweest maar deze vind ik nou juist tof.quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
De eerste SC games waren wel aardig maar kunnen nog niet in de schaduw staan van Metal gear imo. Die oude Syphon Filter games waren ook wel goed te doen, net zoals Tenchuquote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Mij heeft de Metal Gear reeks ook nooit kunnen boeien, itt de Splinter Cell serie als je dan toch wil vergelijken.
Ground Zeroes vond ik ook niks.
Ach, zo blijft er tijd over voor andere leuke games, én de backlog
het verhaal vind ik ook niet zo boeiend. Gelukkig draait het in deel 5 vooral om de gameplay en die is geniaalquote:Op maandag 7 september 2015 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaakt
Die is er al lang hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ook in het wit. Veels te laat overigens.
www.nedgame.nl/playstatio(...)_source=budgetgaming
Niet in Europaquote:
Hij is echt al langer te krijgen... Mogelijk importquote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet in Europa. Pas sinds 19 september hier te verkrijgen.
Harry, zo kun je van alles zeggen dat het er al was. In Europa officieel pas over twee weken uit. Daarvoor alleen in de US.quote:Op maandag 7 september 2015 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is echt al langer te krijgen... Mogelijk import
Ja maar daardoor dacht ik dat het al uit was met je Harryquote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Harry, zo kun je van alles zeggen dat het er al was. In Europa officieel pas over twee weken uit. Daarvoor alleen in de US.
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.quote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet in Europa. Pas sinds 19 september hier te verkrijgen.
Toch wel dusquote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.
We hadden ook blauwe en rode controllers maar die zijn ook al maanden niet leverbaar. We krijgen wel de 20th Anniversary edition binnen deze maand.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga hem eerst blind uitspelen en dan ga ik hem platten met die guide. Vind het een beetje zonde om gelijk al zo'n guide er bij te pakken.quote:Op maandag 7 september 2015 13:41 schreef Visserij het volgende:
Mijn god wat is TPP een dikke game zeg. Ik had als pre-order bonus zo'n strategy guide erbij.
Is wel een aanrader, handig voor missies maar zeker ook om te lezen over de dingen die je zonder niet zo snel zouden opvallen.
Mate van detail in deze game is gewoon te bizar voor woorden.
Oke ik ben nooit mgs fan geweest maar deze vind ik wel vet. Batman heb ik van de week uitgespeeld en die is ook wel erg gaaf hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan je dan wel aanraden om de algemene hoofdstukken te lezen (walkthrough overslaan), hierin staan niet echt spoilers maar leert je wel om je iDroid etc. wat effectiever te gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst blind uitspelen en dan ga ik hem platten met die guide. Vind het een beetje zonde om gelijk al zo'n guide er bij te pakken.
Zelfs mensen die alle andere Metal Gears hebben gespeeld snappen het niet allemaal (inb4 'die zijn dom'). Ik kende alleen deeltje 3 en de spinoff Revengeance, maar tot nu toe vermaak ik me kostelijk met de game zonder dat ik steeds met een "quote:Op maandag 7 september 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Hahaha ga ik deze game echt niet snappen zonder eerder MGS te hebben gespeeld? Bij de Witcher had ik me goed ingelezen en dat ging prima.
quote:Op maandag 7 september 2015 09:46 schreef Akilla het volgende:
Gister Until Dawn uitgespeeldWas erg vermakelijk en een aantal keer mij goed kapot geschrokken
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
quote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die controller ga ik sowieso halen. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.
We hadden ook blauwe en rode controllers maar die zijn ook al maanden niet leverbaar. We krijgen wel de 20th Anniversary edition binnen deze maand.![]()
![]()
[ afbeelding ]
16-09-2015 in de schappen!quote:Op maandag 7 september 2015 17:33 schreef TechFreak het volgende:
[..]
Die controller ga ik sowieso halen. Thanks voor de tip!
heb niks gelezen van the witcher en snapte het allemaal prima. Je weet alleen de achtergronden van bepaalde personages niet. Zelfde geldt denk ik voor MGS (en eigenlijk elke sequel of prequel).quote:Op maandag 7 september 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Hahaha ga ik deze game echt niet snappen zonder eerder MGS te hebben gespeeld? Bij de Witcher had ik me goed ingelezen en dat ging prima.
Toevallig werkte ik tot voor kort ook bij de Mediamarkt. Hij is nog nooit in het wit in Nederland (en Europa) uitgebracht. Alleen de zwarte variant. Je vergist je dus. Je informatie klopt gewoon niet.quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Apart, ik heb toch echt collega's die de witte hebben gekocht bij ons in de winkel (Amersfoort) en waar ik soms mee speel met verjaardagen bijvoorbeeld (de controller he, niet de collegaquote:Op maandag 7 september 2015 18:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Toevallig werkte ik tot voor kort ook bij de Mediamarkt. Hij is nog nooit in het wit in Nederland (en Europa) uitgebracht. Alleen de zwarte variant. Je vergist je dus. Je informatie klopt gewoon niet.
blog.eu.playstation.com/2015/06/16/wireless-stereo-headset-2-0-white-edition-launches-in-september/
www.psu.com/News/27179/PS(...)aunch-this-September
quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Daar ben ik niet ingetrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----
en vooraf al weet welke voertuigen en vijanden in je missie voorkomenquote:Op maandag 7 september 2015 17:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelfs mensen die alle andere Metal Gears hebben gespeeld snappen het niet allemaal (inb4 'die zijn dom'). Ik kende alleen deeltje 3 en de spinoff Revengeance, maar tot nu toe vermaak ik me kostelijk met de game zonder dat ik steeds met een ""-hoofd zit.
Ik vind het redelijk op zichzelf staand in de zin dat ik het verhaal "TPP" gewoon kan volgen, er is ook heel veel background info via cassettes te vinden (is mijn ervaring met 3% completion). Verder heb ik meestal ff een wiki ernaast op de telefoon. Beetje shit lezen als er voor de miljardste keer "created and directed by Hideo Kojima" in beeld staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |