haha ik had zoiets met quiet, die schoot ook iemand neer die ik wilde extractenquote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Sickert het volgende:
Ik was vandaag een beetje aan t freeroamen en mannetjes aan t recruiten.. heb ik op een gegeven moment bombardement aangeklikt ipv markererenhad een A B B B A mannetje gevonden! Kun je die shit niet cancellen
knackquote:
hoe bevalt die FF game eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb Mad Max moet hem alleen nog beginnen te spelennog geen tijd gehad
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe bevalt die FF game eigenlijk.
moet ik hem nog ff ergens halen of ?
gayquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah geruild voor mad max... De mensen waarme ik ging spelen zijn gestopt.
quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, ik heb iets gedaan waarvoor ik waarschijnlijk gefolterd ga worden hier.
Ik heb Metal Gear geruild voor Arkham Knight.
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan ik mezelf echt niet zover krijgen om het te spelen? Nee.
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Het is nog te vroeg voor een midlife crisis hier, dus dat is het niet.
Metal Gear is nooit leuk geweest, je komt er alleen wat laat achter. Maar goed, beter laat dan nooit!quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Serieus, ik dacht na de update en installatie, HUP spelen dit laatste deel van een fantastisch epos.
Echter na 20 minuten gespeeld te hebben bekroop me een naar gevoel "Ik vind MG helemaal niet meer leuk".
De Metal Gear reeks heb ik gespeeld vanaf de MSX en nu, bij het laatste deel, heeft mijn kop zoiets van "meh". Constant ben ik in conflict met mezelf. Ben ik MG fan? JA!
Kan een dip zijn, geef het beestje een naam. Maar de lol die ik dacht te gaan hebben met MG, heb ik nu juist met Batman...
Mooi onderbouwd enzo.quote:
Och, een sealed Arkham Knight met DLC codes en 10 euro bij, vond het wel best.quote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je had hem aan mij moeten verkopen oelewapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.quote:
Wellicht dat ik hem ooit nog ga spelen, maar tegen mijn zin in gamen, ga ik niet doen.quote:Op maandag 7 september 2015 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je skipt de beste game in de serie dus neen. Van MGS naar Batman is devolutie, over een jaar wissel je je PS4 in voor een Wii.
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaaktquote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben nooit een MG fan geweest maar deze vind ik nou juist tof.quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:
De eerste SC games waren wel aardig maar kunnen nog niet in de schaduw staan van Metal gear imo. Die oude Syphon Filter games waren ook wel goed te doen, net zoals Tenchuquote:Op maandag 7 september 2015 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Mij heeft de Metal Gear reeks ook nooit kunnen boeien, itt de Splinter Cell serie als je dan toch wil vergelijken.
Ground Zeroes vond ik ook niks.
Ach, zo blijft er tijd over voor andere leuke games, én de backlog
het verhaal vind ik ook niet zo boeiend. Gelukkig draait het in deel 5 vooral om de gameplay en die is geniaalquote:Op maandag 7 september 2015 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook geen fan van MGS. De eerste op de PSX was echt briljant, maar ik vond dat daarna het verhaal echt helemaal nergens meer over ging. Eigenlijk vanaf het moment dat Ocelot de arm van Liquid Snake kreeg ben ik afgehaakt
Die is er al lang hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ook in het wit. Veels te laat overigens.
www.nedgame.nl/playstatio(...)_source=budgetgaming
Niet in Europaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |