Dat heb ik gisteren dus gedaan en mooi niet dat ik een nieuwe mee kon krijgen, ze gingen de controller opsturen naar Sony, waren nieuwe afsprakenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is er kapot aan? Als je binnen de 2 jaar garantie zit gewoon lekker terug naar de winkel.
Rare kreten sowieso, de winkel moet altijd de mogelijkheid hebben om een reparatie te laten uitvoeren (of omruil via Sony, komt op hetzelfde neer).quote:Op zondag 6 september 2015 09:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren dus gedaan en mooi niet dat ik een nieuwe mee kon krijgen, ze gingen de controller opsturen naar Sony, waren nieuwe afspraken. Kon lullen als brugman, maar kreeg geen nieuwe mee, ook niet na kreten zoals dat ik overeenkomst heb met de winkel en niet met Sony.. Uiteindelijk droop ik af en wacht ik wel een week of 3, gelukkig heb ik nog een reserve controller
Proberen kan altijd hè, en ja, anders had ik alsnog de controller zelf op mogen sturen, dus het is prima zoquote:Op zondag 6 september 2015 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare kreten sowieso, de winkel moet altijd de mogelijkheid hebben om een reparatie te laten uitvoeren (of omruil via Sony, komt op hetzelfde neer).
Een nieuwe krijg je eigenlijk enkel in de eerste maand direct.
Een PS4 hebben, maar geen Bloodborne is een doodzonde.quote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Yes! Ik ben er uit: na jaren een xbox360 gehad te hebben wil ik wat anders en ga ik een PS4 kopen.
Ik ben een masterstudent die heel af en toe een avondje vrij heeft om me lekker te verdiepen in mooie adventuregames. Ga denk ik voor de MGS Bundle + nog een goedkope, oudere game. Kan ik deze gewoon bij bol bestellen of zijn er op dit moment vettere bundles te verkrijgen? Wat zijn de must haves volgens jullie? Ik hoef dus niet perse de nieuwste games te spelen omdat ik het nu vooral bij single player games wil houden. Ik ben vrij competitief dus raak vrij snel verslaafd aan MP games.
The Last of Us is een must have, en Bloodborne idd. Eb aangezien je geen PS3 hebt gehad ook de Uncharted trilogie en later in het jaar/volgend jaar Uncharted 4.quote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Yes! Ik ben er uit: na jaren een xbox360 gehad te hebben wil ik wat anders en ga ik een PS4 kopen.
Ik ben een masterstudent die heel af en toe een avondje vrij heeft om me lekker te verdiepen in mooie adventuregames. Ga denk ik voor de MGS Bundle + nog een goedkope, oudere game. Kan ik deze gewoon bij bol bestellen of zijn er op dit moment vettere bundles te verkrijgen? Wat zijn de must haves volgens jullie? Ik hoef dus niet perse de nieuwste games te spelen omdat ik het nu vooral bij single player games wil houden. Ik ben vrij competitief dus raak vrij snel verslaafd aan MP games.
The Last of Usquote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
The Last of Us Remasteredquote:Op zondag 6 september 2015 10:57 schreef JWH_ het volgende:
Omdat die het vaak wel druk hebben itt scholierenquote:Op zondag 6 september 2015 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom moet je erbij vertellen dat je een masterstudent bent?
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.quote:Op zondag 6 september 2015 12:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat die het vaak wel druk hebben itt scholieren
Ja leuk als je hem voor een 10tje uit de psn store kan vissen anders geen geld uitgeven aan die matige port plsquote:Op zondag 6 september 2015 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
En mocht je Sleeping Dogs nooit gespeeld hebben, dan is de Remastered versie daarvan ook een aanrader. Ben er nu mee bezig en dat is ook een heel erg toffe game.
Watch dogs niet vergeten. Topgamequote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.
Edit: de Nathan Drake collection zijn al alle delen zie ik net. Vet! Ga ik zeker voor.
Thanks voor de tips guys! Is de Uncharted Trilogie gewoon backwards compatible? Dan ga ik daar eerst aan beginnen denk ik, dan Bloodborne of MGS.
Is 50-60 euro voor de geremasterse versies van Uncharted 1, 2 en 3 zonder multiplayer. De PS3 versies werken alleen via PS Now.quote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Ik voelde de behoefte totaal niet om te etaleren dat ik een masterstudent ben. Alleen een masterstudent zijn staat wel gelijk aan druk zijn. Dacht dat mensen die link wel konden leggen.
Edit: de Nathan Drake collection zijn al alle delen zie ik net. Vet! Ga ik zeker voor.
Thanks voor de tips guys! Is de Uncharted Trilogie gewoon backwards compatible? Dan ga ik daar eerst aan beginnen denk ik, dan Bloodborne of MGS.
Wat voor stijl vind je verder leuk? Shadow of Mordor kan je nu ook voor weinig oppikken.quote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef JWH_ het volgende:
[..]
Die is al uitquote:Op zondag 6 september 2015 12:46 schreef Typisch het volgende:
Zie net dat er een current-gen versie komt van Dishonored.
Nice. Die ga ik nog wel eens ergens op de kop tikken. Goed mee vermaakt en de DLC nooit uitgespeeld. Top spel.quote:
Gaat meevallen hoor, bij GZ zit je gewoon in een prisoner camp waar je niet uit kan. Bij phantom pain kun je zelf bepalen hoe je erin gaat etc.quote:Op zondag 6 september 2015 13:24 schreef RickoKun het volgende:
Net Ground Zeroes uitgespeeld. Tering, ik vond dat echt erg pittig
Eerste mgs game die ik zelf heb "gekocht".
MGS V ook maar besteld. Al zal ik daar denk ik helemaal niks van bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |