SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler gezet aangezien het aangeeft in de titel wat voor missie het is (nummer 345345 bijvoorbeeld)
Jammer, zal nog wat side-ops doen maar niet veel meer.
Sommige mensen hinten er ook op dat dit Kojima's idee was voor om dit spel als een test te zien om het taboe van het spel (psychologische aandoeningen, wat volgens mij de grote taboe was) mee te laten maken. Leuk al dat gecomplot weer. Kan er niet echt op ingaan omdat ik dan wat moet spoilen denk ik.
"People who own GZ will be able to play a different mission(s) at Camp Omega in TPP. That's the current plan. There's something of a big feature involved. It's never been done in the games industry before. So I can't go into detail about it, but I think when you experience it for yourselves you'll be surprised. It's something that's only possible through video games."
Dit zit er niet in, dus misschien een dlc-patch en het hele project valt op zijn plaats? We gaan het zien
[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 05-09-2015 01:47:37 ]
Dat Xray gedoe maakt het voor iedereen speelbaar maar ze vergeten de echter fighter fan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gemiddeld ook de fightinggame waar de meeste mensen quitten .
Maar ik beschouw het al niet meer als een fighter
dat klopt, nou ja, beta iigquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt het dat er een demo van Rainbow Six is of zit aan te komen?
Ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk die snoerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Monteer er dan gelijk zo'n charging dock onder..quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit is best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb ik ook al, bij een missie na de dropping hoorde ik m gelijk blaffenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:57 schreef kreuk050 het volgende:
Heb je die puppy al? Dat wordt denk ik later je vechthond.
Dat vind ik altijd het probleem met ophangen van een TV. Om het enigszins netjes te krijgen moet je met een voorzetwandje (of eer in je muur fresen) aan de slag anders krijg je zo'n zielige plakgoot op je muur..quote:
Zijn amper snoeren te zien. Alleen de controllers op de muur had niet gehoeven. Ik durf overigens te wedden dat dit er cleaner uitziet dan 80% van de mensen hier, die wat posten.quote:
Terug naar de winkel en je krijgt een nieuwe. Ligt aan de winkel of ze hem opsturen of dat je direct een nieuwe krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens werkt mijn R2 knop niet meer goed. Accelereren gaat te langzaam in race games. Die krengen kosten teveel geld.
Blijkbaar hebben veel mensen er last van.
www.community.us.playstat(...)d-p/42633627/page/51
ehm dat licht is uit te zetten of is te dimmen ergens in settings. -dacht- ik tenminste.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Terug naar de winkel en je krijgt een nieuwe. Ligt aan de winkel of ze hem opsturen of dat je direct een nieuwe krijgt.
Irritant dat dat ledje achter de controller gaat gloeien wanneer de controller opgeladen wordt. Heb nu zo'n charging dock van Sony maar 's nachts is mijn hele kamer verlicht door de opladende controllers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |