quote:Op donderdag 3 september 2015 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar let op het zijn 2 kut games tegenover elkaar
Ik heb ze alle 3. Wii U, PS4 en Xbox Onequote:Op donderdag 3 september 2015 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoeveel van jullie heeft eigenlijk een PS4 en Xbox One.
al die ragende kinderen weer in de commentsquote:
u got mad skillsquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Jammer van die online shit, maar wat mooi
Ik zie Gymkhana eventsquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Open world racers zijn idd niks aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
u got mad skills
ziet er wel heel mooi uit idd, maar ik hou niet van open-world racegames
Insta-copquote:Op donderdag 3 september 2015 17:21 schreef DKUp het volgende:
Er zitten ook gewoon gameplaybeelden in die trailer hoor. Het is niet alsof het er allemaal onhaalbaar uitziet ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:58 schreef n8n het volgende:
Gerenderd in de engine. Gaat er dus nergens zo uit zien verder.
QFT, bahquote:Op donderdag 3 september 2015 19:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie Gymkhana eventsNo buy, God wat heb ik daar een schijthekel aan, bij Dirt 3 al
Eerste level gespeeld: kutspelquote:Op donderdag 3 september 2015 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
Mooie deal ook voor Killzone is de store
Maar de hamvraag: weet iemand of deze game nog actief gespeeld wordt online ?
Het nfs teamquote:Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
u got mad skills
ziet er wel heel mooi uit idd, maar ik hou niet van open-world racegames
ik vond fallout 3 altijd het vetste spel ooit maar ik denk niet dat deel 4 MGS gaat overtreffen. Mocht het dat wel doen dan is dit echt een geniaal jaarquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef Ixnay het volgende:
MGS is een game waar ik me de rest van het jaar mee bezig kan houden.
Echt goed.
Zelfs als Fallout uitgesteld zou worden zou me dat weinig nog uitmaken.
Ik betwijfel zelfs of ik Fallout day 1 ga kopen. Denk dat ik nog een flinke tijd bezig ga zijn met MGSV.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef Ixnay het volgende:
MGS is een game waar ik me de rest van het jaar mee bezig kan houden.
Echt goed.
Zelfs als Fallout uitgesteld zou worden zou me dat weinig nog uitmaken.
until dawn pik ik wel eens op als ie onder de 30 euro is.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:52 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 en Until Dawn al zo vet. Er zijn nog zoveel vette spellen die komen
Ik moet MGS V ook nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |