Ziet er zeker nice uitquote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik werk bij Mediamarkt en die dingen hebben we al sinds launch. Hij is alleen de afgelopen 3/4 maanden niet leverbaar geweest waardoor ze aangeven dat ie pas beschikbaar is vanaf 19 september.
We hadden ook blauwe en rode controllers maar die zijn ook al maanden niet leverbaar. We krijgen wel de 20th Anniversary edition binnen deze maand.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vliegen naar planeten en space stationsquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Zijn er nog open wereld games zoals GTA V?
No Man's Sky is alleen maar vliegen toch?
Helaas zijn alle consoles al uitverkocht, vanaf de 16e zijn wel de controllers te koop in NL.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ziet er zeker nice uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watchdogs echt een musthave.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
No Man's Sky is alleen maar vliegen toch?
Ja idd beste open world game die er isquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Watchdogs echt een musthave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een hond met je spoilersquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent zelf een hond met je spoilers
De PS button heeft wel de oude kleuren maar de touchpad heeft inderdaad de normale skin.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Maar die controllers die wij krijgen zijn niet met van die psx logos
Mad Max?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
PSN store.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
Ik las ergens in het topic Driveclub + seasonpass 20eu. Weet iemand waar dat is?
En dan nog de vraag Driveclub of project Cars?
F1 2015.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
Ik las ergens in het topic Driveclub + seasonpass 20eu. Weet iemand waar dat is?
Wil je flashy arcade racing of sim racing over bestaande circuits?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:22 schreef CamelNLD het volgende:
DriveClub is helemaal geen ''flashy arcade racing'' maar hangt ergens tussen sim en arcade in.quote:
Klopt maar hij is er:quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:36 schreef CamelNLD het volgende:
Oh nice. Dat ding had toch een hele tijd vertraging opgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |