abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155807801
MGS uitgespeeld, heb het "echte einde (komt vast nog wel wat meer), ongeveer 74%".

Wat de grootste onthulling zou moeten zijn was echt zo voorspelbaar.

Spoiler: Maar als je dit nog niet doorhebt na de eerste 15 min (komt aan het einde aan het licht) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor de rest tof verhaal afgezien van het bovenstaande. Gameplay is geweldig net zoals replayability, grafisch een mooi spel, en lekker 60 fps wat niet nodig is maar wel ó zo lekker werkt.

Komt vast nog wel een MGS game aan, alleen zonder Kojima helaas.

Maar het verhaal was weer zo goed geschreven, voor alles een duidelijke en "realistische" uitleg ook voor de bekende MGS fictie (zoals bijvoorbeeld the Cobra unit in MGS3 even als voorbeeld) Als je die uitleg hoort denk je "het is nog logisch ook"

Stefanie Joostens :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 04-09-2015 03:37:27 ]
pi_155807827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

u got mad skills :')
ziet er wel heel mooi uit idd, maar ik hou niet van open-world racegames ;(
Kan mij nog al die mensen herinneren van

"nee dit is allemaal in-engine en kan nooit in-game zijn"

Maar ja niemand wilde het geloven, Frostbite engine is echt een beest.
  vrijdag 4 september 2015 @ 04:02:45 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_155807849
Anders post je die mgs spoilers gewoon niet jezus

Je hele eerste gedeelte bevat spoiler

[ Bericht 33% gewijzigd door MMaRsu op 04-09-2015 11:35:39 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_155808143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 04:02 schreef MMaRsu het volgende:
Anders post je die mgs spoilers gewoon niet jezus
Kon je het niet weerstaan? :')
pi_155809665
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

until dawn pik ik wel eens op als ie onder de 30 euro is.

En ben ik nou de enige die MGSV nou niet echt een Metal gear vind? Begrijp mij niet verkeerd, het is een goed spel. Maar zo'n open wereld is totaal niet MGS :P
het is een perfecte next-gen metal gear.
Wie dit leest is hek.
pi_155809865
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 03:30 schreef Disker91 het volgende:
MGS uitgespeeld, heb het "echte einde (komt vast nog wel wat meer), ongeveer 74%".

Spoiler: Maar als je dit nog niet doorhebt na de eerste 15 min (komt aan het einde aan het licht) :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor de rest tof verhaal afgezien van het bovenstaande. Gameplay is geweldig net zoals replayability, grafisch een mooi spel, en lekker 60 fps wat niet nodig is maar wel ó zo lekker werkt.

Maar het verhaal was weer zo goed geschreven, voor alles een duidelijke en "realistische" uitleg ook voor de bekende MGS fictie (zoals bijvoorbeeld the Cobra unit in MGS3 even als voorbeeld) Als je die uitleg hoort denk je "het is nog logisch ook"

"60fps wat niet nodig is"
Gast, het is 2015. 60fps hoort de standaard te zijn, maar waar veel te veel developers zich niet aan houden
pi_155809899
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Gast, het is 2015. 60fps hoort de standaard te zijn, maar waar veel te veel developers zich niet aan houden
Vind het ook niet helemaal nodig bij veel games.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155810109
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:03 schreef donald_dick het volgende:

[

En ben ik nou de enige die MGSV nou niet echt een Metal gear vind? Begrijp mij niet verkeerd, het is een goed spel. Maar zo'n open wereld is totaal niet MGS :P
Nee niet echt last van eigenlijk.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:15:19 #59
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_155810185
Wie van hier wacht er nog op MGSV vanuit de Media Markt?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_155810311
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Onzin. 60fps gaat vaak ten koste van de grafische pracht van een game. Zo draaien Last of Us en God of War natuurlijk wel op 60fps, maar dat zijn remasters van vorige generatie. Call of Duty draait ook op 60fps, maar die engine staat ook al jaren stil. Stelt grafisch niet veel meer voor.

Een game als Batman Arkham Knight draait op 30 fps, en daar heb ik 0,0 last van gehad. Ook Uncharted 4 gaat volgens mij op 30 fps draaien, en dat ziet er allemaal fantastisch uit.

Uiteraard zou 60fps met gezelfde graphics nog beter zijn, maar daar is de ps4 in veel gevallen niet krachtig voor. Als ik dan moet kiezen, geef me maar 30fps + mooiere textures etc dan 60fps en mindere graphics. Enige uitzondering hierop zijn online fps shooters, want bij die games met je het verschil door de chaos vaak wel. Een goede 3rd person game als Batman, Mad Max, Uncharted en Tomb Raider mogen van mij best op een constante 30fps draaien
pi_155810318
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee niet echt last van eigenlijk.
Juist een voordeel, ik vond de vorige MGS spellen maar niks en deze wél tof! :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:21 schreef Retarded het volgende:

[..]

Onzin. 60fps gaat vaak ten koste van de grafische pracht van een game. Zo draaien Last of Us en God of War natuurlijk wel op 60fps, maar dat zijn remasters van vorige generatie. Call of Duty draait ook op 60fps, maar die engine staat ook al jaren stil. Stelt grafisch niet veel meer voor.

Een game als Batman Arkham Knight draait op 30 fps, en daar heb ik 0,0 last van gehad. Ook Uncharted 4 gaat volgens mij op 30 fps draaien, en dat ziet er allemaal fantastisch uit.

Uiteraard zou 60fps met gezelfde graphics nog beter zijn, maar daar is de ps4 in veel gevallen niet krachtig voor. Als ik dan moet kiezen, geef me maar 30fps + mooiere textures etc dan 60fps en mindere graphics. Enige uitzondering hierop zijn online fps shooters, want bij die games met je het verschil door de chaos vaak wel. Een goede 3rd person game als Batman, Mad Max, Uncharted en Tomb Raider mogen van mij best op een constante 30fps draaien
Precies, sowieso veel liever locked 30 FPS dan 60 FPS met framedrops.
pi_155811260
Rocket League patch 1.05 roundup

quote:
Psyonix announced today that Patch 1.05 will be available in 2 weeks or less, and here's the list what it brings to the game:

You can finally search for a new ranked match at the end-game screen:
BTW, the 1.05 Update (available in 2 weeks or less) will add the "Find New Match" option to Ranked endgame screen (sorry it took so long)

PC players can filter PS4 players:
Fun Fact: When our next update hits (in two weeks or less), PC players will be able to filter PS4 players out of their matchmaking search

Usernames displayed as ********* will be fixed
@KrisVinesGames Yep. v1.05 will correct the issue that caused PC players to appear nameless to PS4 players following suspend/ resume

Broken textchat will still work after coming from suspend mode on PS4
@KrisVinesGames PS4 Text chat will properly work after suspend/ resume in v1.05 too

Season 1 finally starts with 1.05

There will be a music player in the game to switch between the game's music tracks
FUN FACT: Our next update (in two weeks or less) will add a music player interface to menu screens so you can cycle through the game's tunes

Improved savegame corruption protection
@nategraphics Unfortunately, there's not much we can do after the fact, but v1.05 will have improved corruption protection to help

Changes/improvements to Utopia will happen in 1.05 as well
@Ultimatetj Not in the very next one, no. But we will be making some updates/ fixes/ refinements/ changes to Utopia in there

And finally some non-patch related info:

Middle east servers will still come at some point (questioned on twitter)

Update:

A new flag will be included as well
By pop. demand (and as @DunhamSmash promised Kevin on his show) the @Attack flag is coming to Rocket League in 1.05! http://supercreative.tv/rocketleague/

Update 2:

Chivalry: Medieval Warfare Flags will be in too! Thanks to crackerbears for the heads up.
Source: Steam: Rocket League
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:37:06 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_155811848
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:31 schreef byah het volgende:

[..]

Kon je het niet weerstaan? :')
Natuurlijk wel
pi_155812719
Hmm wil wel weer eens nieuwe spellen. Nu met de 3=2 actie van MM is het altijd wel leuk.

Zit alleen te zoeken of ik wat leuks er tussen zie. Iemand nog tips? Mogen ook wel wat oudere spellen zijn, zoals Destiny, Borderlands, enz.

Zijn er nog goede single player shooters? Is bijv Killzone iets?

Is er nog een goed golf spel bijvoorbeeld?
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:15:23 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_155812756
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmm wil wel weer eens nieuwe spellen. Nu met de 3=2 actie van MM is het altijd wel leuk.

Zit alleen te zoeken of ik wat leuks er tussen zie. Iemand nog tips? Mogen ook wel wat oudere spellen zijn, zoals Destiny, Borderlands, enz.

Until Dawn
Mgsv
Witcher 3
Bloodborne

Nee Killzone is niks qua sp.
pi_155812871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

Rory McIlroy PGA Tour 15 is de enige golfgame die je in de winkel kunt kopen.
Redelijke game.

Singleplayer shooter? Dan zou ik voor Wolfenstein gaan denk ik.

Killzone is deze week in de aanbieding op PSN! Prima SP trouwens, 7.5/10 wat mij betreft.
pi_155812874
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Until Dawn
Mgsv
Witcher 3
Bloodborne

Nee Killzone is niks qua sp.
Okay,,,KZ zal het dan niet worden.
MGS houd ik niet van..paar x vorige delen geprobeerd. Niet mijn ding
Witcher heb ik liggen. Wellicht eens kijken naar Bloodborne
Vici, Vidi, Veni!
pi_155812887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rory McIlroy PGA Tour 15 is de enige golfgame die je in de winkel kunt kopen.
Redelijke game.

Singleplayer shooter? Dan zou ik voor Wolfenstein gaan denk ik.
Wolfenstein zag ik idd. 19,95 bij MM is leuke prijs om op te pikken
Vici, Vidi, Veni!
pi_155812899
Wilt iemand MGS al verkopen hier? :)
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:48:56 #70
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_155813430
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Okay,,,KZ zal het dan niet worden.
MGS houd ik niet van..paar x vorige delen geprobeerd. Niet mijn ding
Witcher heb ik liggen. Wellicht eens kijken naar Bloodborne
Bloodborne _O_
The Witcher 3 _O_

Wel allebei games waar je flink wat tijd voor vrij moet maken, maar oh zo tof.

Killzone was op zich best aardig, maar bij lange niet zo goed als de voorgaande delen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_155813782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 03:30 schreef Disker91 het volgende:

SPOILER

Jij bent echt ziek snel, zit na 8 uur spelen op 3%
pi_155813786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Wolfenstein zag ik idd. 19,95 bij MM is leuke prijs om op te pikken
wolfenstein new blood is tijdelijk dacht ik iets van 10 euro in de store.
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:05:05 #73
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_155813793
Metal gear solid V voor ¤44,99 binnen, vanavond gamen dus :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_155813830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

wolfenstein new blood is tijdelijk dacht ik iets van 10 euro in de store.
Hmm dat is nog beter..
Mis namelijk wel echt nog een shooter waar je gewoon zelf kan spelen, zonder altijd MP te moeten doen.

Wil gewoon een gaaf spel voor een euro of 20.
Of 3 dan waar ik 50 euro voor betaal ofzo.
Vici, Vidi, Veni!
pi_155814032
Hmm kan de shop niet laden vanaf mijn PC. Klopt het dat er een deal van de week is voor PGA golf? Kan iemand zien wat voor een deal dat is?

Edit: laat maar gevonden. 44,95 euro en is 2 september verlopen haha
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')