Mijn tip,quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:56 schreef Droopie het volgende:
Gelovig of niet..je hebt geen enkel recht om bovenstaande te doen
Computer inbreken, je broer verlinken..echt kijk in de spiegel en hoop dat je broer je ooit zal vergeven
Ik zou er heel wat jaren overheen laten gaan, als ik je ooit al zou kunnen vergeven.
Bah bah bah
En dit ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef disasterbutton het volgende:
Je ouders zijn achterlijke mensen
Dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:56 schreef Droopie het volgende:
Computer inbreken, je broer verlinken..echt kijk in de spiegel en hoop dat je broer je ooit zal vergeven
Ik zou er heel wat jaren overheen laten gaan, als ik je ooit al zou kunnen vergeven.
Bah bah bah
Doet wonderen volgens de reclames.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:10 schreef eleusis het volgende:
bij hem langsgaan met een doos Merci.
Maar welke problemen? dat zijn ouders er achter zouden komen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Haha, misschien kan TS beter op zijn school voor alle leerlingen een spreekbeurt houden over Judasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:10 schreef eleusis het volgende:
Tja, je hebt aangetoond dat hij zijn naaste familie totaal niet kan vertrouwen, en zijn sociale leven min of meer vernietigd, daar zal hij wel een paar dagen flink van balen! Misschien moet je daarna maar eens bij hem langsgaan met een doos Merci.
Bijvoorbeeld. Op school, in onze omgeving, en die vriend nam ik in vertrouwen omdat hij dus juist in een heel ander soort gezin woont waar je dit soort dingen makkelijk kunt bespreken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar welke problemen? dat zijn ouders er achter zouden komen?
Zoek hulp bij de ggz NU . !!!! Je spoort echt niet. Verder wel leuk verhaal , ga je later een boek hierover uitbrengen ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Zoveel reacties in korte tijd had ik in ieder geval niet verwacht.
Dank in ieder geval.
Ik snap dat mijn acties dom en fout waren maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Dat dit anders uitpakte had ik misschien moeten en kunnen weten maar het is nu eenmaal anders gelopen. Ik heb er veel Spijt van.
Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.
Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Vrees niet ik zal geen namen op deze site noemen.
Hoe moet je broer op die site uitkomen wanneer hij zijn naam via google zoekt, als jij geen namen op de site gaat noemen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Dank in ieder geval.
Ik snap dat mijn acties dom en fout waren maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Dat dit anders uitpakte had ik misschien moeten en kunnen weten maar het is nu eenmaal anders gelopen. Ik heb er veel Spijt van.
Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.
Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Hoe moet je broer op die site uitkomen wanneer hij zijn naam via google zoekt, als jij geen namen op se site gaat noemen?
Jij wilt dus anoniem op het internet (volgens jullie religie een poel des verderf) je verhaal doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Dank in ieder geval.
Vind je? In Nederland is dit schaars tegenwoordig, maar elders op de wereld komt het overal voorquote:
Ah helemaal leuk voor hem. Zal hij zeker waarderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah helemaal leuk voor hem. Zal hij zeker waarderen.
Mss ook een keer op een SGP congres flyeren met zijn naam en foto en hele verhaal.. Mss kan hij het zo ook vinden.
Sarcastisch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Mss ook een keer op een SGP congres flyeren met zijn naam en foto en hele verhaal.. Mss kan hij het zo ook vinden.
Lijkt me niet heel slim nee.quote:
Want je vindt dat je nog niet genoeg schade hebt aangericht?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Dus het is niet voldoende dat je z'n relaties met z'n familie, vrienden, kennissen en mede-scholieren verwoest hebt door zijn geheim naar buiten te brengen; de rest van de wereld moet het ook nog weten via jou ipv door hemzelf?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onze Ouders gaan dus niet met de tijd mee maar ik heb geen foute ideeën over Homoseksualiteit bijvoorbeeld. Zoals in de OP gesteld, Homoseksualiteit is eveneens door God geschapen en als de Aardse Wereld van Augustinus ons iets leert dan is het dat we Haat moeten wantrouwen, er zijn Slechte dingen maar bijvoorbeeld Homoseksualiteit is er niet één van want Homo's hebben heel veel Goede dingen gedaan, wanneer je bijvoorbeeld eens kijkt naar de Goddelijke Wereld van Augustinus dan zie je vooral Liefde, ongeacht de geaardheid, zo zie ik het in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij wilt dus anoniem op het internet (volgens jullie religie een poel des verderf) je verhaal doen.
je broertje is verstoten uit de gemeenschap, wordt met de nek aangekeken op school en jij gaat een verhaaltje schrijven.
Beter laat je je broertje dit topic lezen, ziet hij hoeveel spijt je hebt en ziet die gelijk onze liefde voor hem (nohomo) en dat hij niet gek is, maar jullie normen en waarden
Samen met de televisie gekomen bovendien is het nodig voor school.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom mogen jullie geen tv, maar wel internet zonder filter?
Denk even naquote:
Proestquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:24 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onze Ouders gaan dus niet met de tijd mee maar ik heb geen foute ideeën over Homoseksualiteit bijvoorbeeld. Zoals in de OP gesteld, Homoseksualiteit is eveneens door God geschapen en als de Aardse Wereld van Augustinus ons iets leert dan is het dat we Haat moeten wantrouwen, er zijn Slechte dingen maar bijvoorbeeld Homoseksualiteit is er niet één van want Homo's hebben heel veel Goede dingen gedaan, wanneer je bijvoorbeeld eens kijkt naar de Goddelijke Wereld van Augustinus dan zie je vooral Liefde, ongeacht de geaardheid, zo zie ik het in ieder geval.
Maar ik zeg toch geen slechte dingen over hem verder? Puur van mijn kant, interpretatie, een zeer persoonlijk verhaal en mijn naam staat er ook in ieder geval!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Want je vindt dat je nog niet genoeg schade hebt aangericht?
Besef jij wel dat je broertje die nog een heel volwassen leven voor de boeg heeft gewoon recht heeft om gelukkig te mogen zijn?
Je bent echt hartstikke knettergek om over je broertje te gaan webloggen met zijn echte naam nog wel. Net zo goed als hij zijn naam ooit zal googlen, zo zullen toekomstige werkgevers en collegae dat ook doen.
Als jij lekker de vuile was wil buitenhangen, dan blog je maar over jezelf en met je irl naam. Zodat iedereen jouw naam kan googlen.
Je vraagt je af of je broertje ooit nog contact wil? Serieus?
Als je echt je broertje haat en wilt dat hij nooit meer contact met je wil, zou ik zeker doorgaan met het blog.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:26 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch geen slechte dingen over hem verder? Puur van mijn kant, interpretatie, een zeer persoonlijk verhaal en mijn naam staat er ook in ieder geval!
Als je hem wat belangrijks te vertellen hebt, dan stuur je hem maar een persoonlijke brief met je excuses.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:26 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch geen slechte dingen over hem verder? Puur van mijn kant, interpretatie, een zeer persoonlijk verhaal en mijn naam staat er ook in ieder geval!
Lees nog eens een paar reacties jouw idee om een weblog te beginnen en hem met naam en toenaam te noemen.quote:
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:27 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Als je echt je broertje haat en wilt dat hij nooit meer contact met je wil, zou ik zeker doorgaan met het blog.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:19 schreef marsan het volgende:
Ik heb hem al zoveel persoonlijke brieven gestuurd, en SMS'jes, en Mails, van alles om hem proberen te bereiken, geprobeerd te bellen maar alles gaat via via en dat is zo enorm frustrerend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je hem wat belangrijks te vertellen hebt, dan stuur je hem maar een persoonlijke brief met je excuses.
Maar je gaat hem niet tentoonstellen op internet.
Wat de neuk denk je zelf man, achterlijke gladiool? Zodat een potentiële werkgever er tijdens een Googleronde achterkomt hoeveel spijt jij wel hebt dat je je broertje zover hebt gekregen dat 'ie naakt tegen meubels aan loopt te rijden en z'n kop kaal scheert?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
Laat hem lekker met rust dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:29 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Ik heb hem al zoveel persoonlijke brieven gestuurd, en SMS'jes, en Mails, van alles om hem proberen te bereiken, geprobeerd te bellen maar alles gaat via via en dat is zo enorm frustrerend.
Als je echt om hem geeft, ga je dat blog niet maken, biedt je heel nederig je excuses aan voor het verwoesten van zijn leven, en ga je op je blote knietjes bidden dat hij je ooit in de verre toekomst kan vergeven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
The road to hell is paved with good intentions.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Ah ja en misschien Googled Petrus inmiddels ook tegenwoordig zodat je niet dik de Sjaak bent zodra je voor de Hemelpoort staat vanwege je giftige acties.quote:Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Denk dat het contact nooit meer goed gaat worden, maar je blij mag zijn met een dikke voldoende.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Lees nog eens een paar reacties jouw idee om een weblog te beginnen en hem met naam en toenaam te noemen.
Als je zelf niet kunt bedenken waarom het geen goed idee is, zou je daar mss een paar aanwijzingen kunnen vinden.
Je gaat vast over je eigen ervaringen schrijven, maar heb je een 'OK' van je broertje? Nee hè?quote:Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Ben je gek geworden? Met wiens toestemming wil jij zijn naam en verhaal in je blog vermelden? Denk je dan helemaal niet aan je broertje? Laat hem toch met rust!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?
Jij hebt echt een heel rare kronkel in je hoofd.
Vraag het eens aan je pastoor morgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Heb jij wel enig idee waar je mee bezig bent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Wat is jou echte naam ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Ondersteuning waarvoor? Jij bent hier niet het slachtoffer, dat is je broer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Niemand zal je steunen om het leven van je broertje nog verder te vernielen dan je al hebt gedaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Ja hoi, mijn naam is Kutje Bemoeizuchtig en mijn broertje is homo. Ik vertel zijn naam niet hoor, maar ik geef wel mijn eigen naam en ik vertel jullie allemaal over mijn leefomgeving, maar ik zeg zijn naam niet hoor, haha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Onzin omdat het niet in jouw straatje past?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Is een pastoor niet katholiek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je pastoor morgen
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.
Denk je nou echt dat het dan ook echt weg is omdat jij het verwijderd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Zo werkt het internet niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Wat enorm triest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
hij heeft mij net zo nodig als ik hem
Ik denk dat hij je nu even kan missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Dom, ding dom.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Als je zo doet heeft niemand je nodig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Geef hem tijd en laat hem toenadering zoeken tot jou. Laat hem alles verwerken. Als hij jou nodig heeft, maakt hij dat vroeg of laat wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS, ik geef je broertje groot gelijk dat 'ie even helemaal genoeg van jou heeft. Als dit geen troll is tenminste
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.
Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
Misschien kunnen we even mailen over onze situaties ik denk dat jij het beter begrijpt dan veel andere posters hier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.
Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
Ze weet zelf ook wel dat ze fout zit. Ze vraagt alleen wat ze moet doen om haar broer duidelijk te maken dat ze het wel goed bedoelde.quote:
Wacht ff je wil nu contact met je broertje om hem ook nog in te wrijven dat jij en die vriend een verhouding hebben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Dank in ieder geval.
Die vriend waar dat broertje verliefd op was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:17 schreef marsan het volgende:
Wacht ff je wil nu contact met je broertje om hem ook nog in te wrijven dat jij en die vriend een verhouding hebben?
Als ik t zo lees wel diezelfde vriend idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:
Die vriend waar dat broertje verliefd op was?
Mooi topic manquote:
Jouw goede intenties doen er niet toe. Je hebt het recht niet om zulke ingrijpende beslissingen voor je broertje te maken. Stop met het schenden van zijn privacy.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dit, je hebt totaal geen respect voor je broertje. En serieus? Over hem gaan schrijven op een internetblog? Je bent niet goed wijsquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Jouw goede intenties doen er niet toe. Je hebt het recht niet om zulke ingrijpende beslissingen voor je broertje te maken. Stop met het schenden van zijn privacy.
Je maakt nu voor de derde keer precies dezelfde fout. En hij gaat alleen nog maar bozer op je worden. Terecht.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Zoektocht01 het volgende:
Twee minuten later was hij terug met al het pornografisch materiaal in zijn hand, veel meer dan ik in eerste instantie had gevonden, en schijnbaar wat uitgeprint. Alles strooide hij rond het huis, op de keukentafel voor mijn opnieuw huilende moeder, en mijn verbijsterende vader.
Ik denk dat veel mensen de situatie aardig doorhebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:05 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we even mailen over onze situaties ik denk dat jij het beter begrijpt dan veel andere posters hier.
Laat me raden, die vriendin woont op Urk en je denkt dat dat ver genoeg van Lemmer is om te voorkomen dat mensen dingen aan elkaar koppelen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
De Amerikanen weten inmiddels ook dat TS haar broertje homo is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat me raden, die vriendin woont op Urk en je denkt dat dat ver genoeg van Lemmer is om te voorkomen dat mensen dingen aan elkaar koppelen?
Heb je wel enig idee van hoe het gaat op internet? Je kunt het wel verwijderen, maar de kans is groot dat een ander het dan al opgeslagen heeft.
Ga er met internet vanuit dat als het er eenmaal op staat, het voor de eeuwigheid vindbaar is, ongeacht hoevaak je het weghaalt.
De kans is groot dat dit topic al door Urk als een lopend vuurtje wordt verspreidquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat me raden, die vriendin woont op Urk en je denkt dat dat ver genoeg van Lemmer is om te voorkomen dat mensen dingen aan elkaar koppelen?
Heb je wel enig idee van hoe het gaat op internet? Je kunt het wel verwijderen, maar de kans is groot dat een ander het dan al opgeslagen heeft.
Ga er met internet vanuit dat als het er eenmaal op staat, het voor de eeuwigheid vindbaar is, ongeacht hoevaak je het weghaalt.
Niemand die valt over deze opmerking? Ts die naderhand een relatie aanknoopt met de persoon waar haar broertje verliefd op is????quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.
Misschien ben ik naïef, maar ik hier haalde ik geen liefdesrelatie uit, juist door de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die valt over deze opmerking? Ts die naderhand een relatie aanknoopt met de persoon waar haar broertje verliefd op is????
Lekkere zus ben jij, je broertje heeft groot gelijk en na deze onthulling verspeel je elke kans dat het ooit nog goed komt.
Datzelfde stukje haalde ik ook al aan, maar op mijn vraag kwam geen reactie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die valt over deze opmerking? Ts die naderhand een relatie aanknoopt met de persoon waar haar broertje verliefd op is????
Lekkere zus ben jij, je broertje heeft groot gelijk en na deze onthulling verspeel je elke kans dat het ooit nog goed komt.
Het wordt tussen aanhalingstekens een verhouding genoemd, een verhouding maak je niet openbaar, een relatie wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:38 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef, maar ik hier haalde ik geen liefdesrelatie uit, juist door de aanhalingstekens.
Hopelijk komt ze nog eens terug om dit toe te lichten, maar daar reken ik maar niet op.
Stel dat ze wel een relatie heeft met die jongen, dan kan ik nog snappen dat dat in het geheim moet gezien de sociale omgeving maar ik snap niet dat je dat dan niet gewoon 'vertellen over onze liefde' noemt ofzo. Een verhouding hebben, betekent in mijn boekje eigenlijk hetzelfde als een affaire hebben. Een tweede relatie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt tussen aanhalingstekens een verhouding genoemd, een verhouding maak je niet openbaar, een relatie wel.
TS is een zwakbegaafde religekkie en zal waarschijnlijk gewoon blijven bloggen en het zo alleen maar erger makenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:30 schreef Kyubey het volgende:
TS heeft echt een bord voor haar kop. Je vraagt hier om advies, maar vervolgens negeer je alle stopborden om gewoon verder die blog te schrijven?
Zoals de ongeveer 110 andere posts zeggen: Laat je broertje alsjeblieft met rust, net als je blog-idee. De kans is groot dat dit topic, anoniem nota bene, al wordt verspreid in je omgeving.
Wacht tot je broertje contact maakt, al is het over 10 jaar. Ik zou hem niets kwalijk nemen als hij je nooit meer wil zien.
Wil je dat het ooit goed met hem komt? Dat hij je ooit nog wil zien? Hou contact dan anoniem en verspreid het niet over het wereldwijde web.
Niet schelden, dan dringt de waarheid niet tot haar door.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:39 schreef brambus het volgende:
[..]
TS is een zwakbegaafde religekkie en zal waarschijnlijk gewoon blijven bloggen en het zo alleen maar erger maken
Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervindenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef Remqo het volgende:
TS heeft gewoon fout gehandeld en moet nu de consequenties ondervinden.
Dat staat idd even beter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervinden
Door als een volslagen debiel alles te geloven wat eeuwen geleden ooit eens iemand onder invloed van LSD of een andere drug in een boek geschreven heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef droppus het volgende:
Hoe kun je het over je hart verkrijgen om dan je eigen kind te verstoten??
dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Kan. Niet.
Bij nader inzien; dat is het ook niet. Goede poging, dat wel.
Viel me ook al op en zou hier wel meer over willen weten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo'n zus als jij kan ie missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien heb jij ook nog een hoop te leren over het internet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:25 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Samen met de televisie gekomen bovendien is het nodig voor school.
Onze ouders weten nog net wat een televisie is probeer ze maar eens internet uit te leggen ze denken dat het puur studiegerelateerd wordt gebruikt![]()
.
Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:32 schreef Scorpie het volgende:
TS heeft echt een enkeltje hel te pakken
Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
Kolere zeg. Je ouders zijn echt een paar wanstaltige lui, dat het feit dat hun zoon hun zoon is (Dat kunnen ze niet ongedaan maken) nu een punt van discussie is![]()
![]()
Ongelofelijk dat dit soort mensen bestaan. Als God alles en iedereen gemaakt heeft dan heeft God ook homoseksualiteit geschapen, en alle mensen zijn toch kinderen Gods? Maar blijkbaar alleen als het in de ogen van de aanhangers hen beter uitkomt, in plaats van onvoorwaardelijk.
Om nog maar niet te beginnen over jou TS. Je hebt in het begin al een gigantische foute aanpak gehanteerd, en nu met je blog wil je het nog fouter doen?
Wat de fuck heb ik net gelezen![]()
Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.
Wat bijzonder dat half Fok hier zo verbaast om is. Dit is de bible belt. Christelijk gereformeerden of hersteld hervormde mensen. En dat zijn er nog steeds heel erg veel. Dit meisje is slechts een van de weinigen die een post maakt op Fok, maar echt, heel Veenendaal, Rijssen, Urk, Staphorst en vele andere plaatsen stikt van mensen met deze denkwijzen hoor. Om nog maar te zwijgen van de conservatief Christenen in de "gewone" steden/dorpen in rest van Nederland Je herkent ze aan de gezinnen met veel kinderen (meisjes met rokken) die zich niet gedragen naar hun leeftijd.
Ja klopt, daar is niet heel, maar half Fok verbaasd om, maar het past prima in het plaatje van conservatief opgegroeide kinderen. Naïef, en niet lerend om zelf goed (kritisch) na te denken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef Floxen het volgende:
[..]
Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.
Doe dit gewoon niet. Als hij dit later intikt wordt hij weer geconfronteerd met dit verhaal. Hij was boos omdat je het aan je ouders vertelde. Hij was boos omdat je dit aan je vriend vertelde. Dus hij wordt helemaal woest als hij ziet dat je het aan het internet vertelt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, dit is wel echt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Een groot deel van mijn ooms en tantes zijn ook zwaar Christelijk. Als een van hun acht naïeve geïndoctrineerde kinderen homo bleek te zijn zouden de rapen ook flink gaar zijn. Die worden het huis uitgeslagen om nooit meer terug te komen tot ze zijn "genezen".quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:01 schreef Nemephis het volgende:
Dit moet wel een troll zijn, toch?
Zelfs voor streng christelijke standaarden is dit zo verknipt dat het haast niet waar kan zijn.
Maar mocht het wel waar zijn dan zou ik TS en d'r ouders willen vragen even dit lijstje in te vullen om zo eventueel wat balken in het oog te kunnen constateren voor ze verder gaan met klagen over de splinter bij een ander:
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar je spoort niet. Eerst maak je een stinkende wond in je familie en achteraf wil je er nog in gaan porren door er een blog over te schrijven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:26 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Zoektocht01 het volgende:
Mijn broertje en ik wonen samen met de rest van een relatief groot gezin in een kleine gemeenschap.
Waarom ophouden bij het verzieken van het leven van je broer en je ouders? Er is vast nog wel iets sappigs te vinden bij een andere zus of broer. Een beetje aandachtshoer verzint zelf wel iets als er niks te vinden is.quote:Elke tip is welkom!
Verbeterdquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gefeliciteerd, TS! Je hebt je broertje van zijn enge familie met hun absurde denkwijzen afgeholpen. Blijf nu ook zelf bij hem uit de buurt!
Als je echt wilt dat het contact zich ooit zal herstellen is het noodzaak dat je alles wat er gebeurd is en gaat gebeuren van een heel andere kant gaat zien; namelijk die van je broertje. Daarbij moet je dan je eigen gevoelens en verlangens volledig buitenspel zetten. Geen 'Maar' of 'Ik bedoelde het goed'.. Het moet dan niet meer om jou gaan, op geen enkele wijze.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Zoektocht01 het volgende:
Ik ben bang dat deze situatie zo zal blijven voortduren. Wij trokken zeer vaak samen op met veel gedeelde vrienden. Dat is nu bijna weg, en jammer ondanks dat ik in een andere stad zit en binnenkort in een ander land, dat is toch jammer.Heeft iemand een idee hoe ik dit het best kan benaderen? Is mijn angst gerechtvaardigd dat deze situatie misschien nog heel veel langer gaat duren? Zal het ooit worden zoals vanouds of is dat lastig?Elke tip is welkom!
Insert postbus51 'het houdt niet op, niet vanzelf' reclame.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:48 schreef Tayu het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n "familie". Dit soort mensen gaan voor eeuwig door, en komen nooit tot inzicht. Dat hoeft ook niet, want ze dragen geen enkele verantwoordelijkheid voor het eigen gedrag. Alle zonden zijn hen immers bij voorbaat al "vergeven", als je maar genoeg in sprookjes gelooft.
Dan kun je letterlijk levens van anderen ruïneren, tot in volgende generaties aan toe.
Het is inderdaad een vorm van mishandeling.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Insert postbus51 'het houdt niet op, niet vanzelf' reclame.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Niet dat zij geen schuld heeft, maar als individu besta je niet in dat soort gezinnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:56 schreef Droopie het volgende:
Bah bah bah
Ja, het kan zelfs nóg hypocrieter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Reli's die anti homo zijn, kan het nog hypocrieter?
90% van de voorgangers in de kerk doen 'het' het liefst met jonge knulletjes, zolang niemand het weet of ziet hebben ze er totaal geen moeite mee, maar vooral doorgaan met stigmatiseren van mensen die gewoon openlijk homo durven zijn.
Walgelijk.
Dat is mooi kut voor je, maar bij mij was ie er niet zo makkelijk mee weg gekomen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, het kan zelfs nóg hypocrieter.
Ik werd in een dergelijk gezin verkracht als minderjarige, door mijn zwager. Denk maar niet dat er ooit een familielid voor mij heeft gestreden. Ik moest daar mijn mond over dichthouden en alles maar "vergeten en vergeven". En vooral mocht ik niet boos zijn. De kinderen van mijn zus mochten het nooit weten, en het huwelijk was en is "heilig". Het was mijn probleem, zoek het er maar lekker mee uit verder.
Zoveel leugens zijn er vervolgens verteld binnen de "familie". En toen mijn (autistische) dochter oud genoeg was om zich ook op het internet te begeven, werd ze meteen geïndoctrineerd door mijn zus die het geen bal kon schelen dat haar man haar zusje verkrachtte, maar wel veel wrok voelde toen diezelfde vent van haar ging scheiden zodra het verjaart was. Ze heeft mijn dochter via internet overladen met leugens en een wig tussen ons gedreven.
Families die op dit soort leugens en sprookjes teren, deinzen nergens voor terug. Als hun eigen eer maar in tact blijft. De eer van ieder ander, ook als is het je eigen bloedeigen broer of zus, doet niet ter zake. Alles draait om wat de rest van de wereld van je zal denken, en dat plaatje overeind te houden.
Er is weinig werkelijk religieus aan, al met al.
In die tijd, kon dat niet als minderjarige.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mooi kut voor je, maar bij mij was ie er niet zo makkelijk mee weg gekomen.
Dan zou ik vol voor mijn eigen eer en geweten gaan.
Alles kan, als je maar wil en er gek genoeg voor bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
In die tijd, kon dat niet als minderjarige.
Het punt is dat jij heel graag iets wil graag genezen. De connectie met jou en je broertje moet tenslotte goed komen toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Destijds kon je als minderjarige geen aangifte doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kan, als je maar wil en er gek genoeg voor bent.
Desnoods met de botte bijl als het niet anders kan.
Ik heb het ook niet over aangifte doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Destijds kon je als minderjarige geen aangifte doen.
Waarover heb je het dan wel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over aangifte doen.
Over het feit dat ik zelf nog niet klaar met die zwager van jou geweest zou zijn als ik in jouw schoenen had gestaan. Die zou een groter probleem hebben dan ie zelf voor mogelijk had gehouden.quote:
Klinkt stoer. Maar de praktijk is meestal anders.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over het feit dat ik zelf nog niet klaar met die zwager van jou geweest zou zijn als ik in jouw schoenen had gestaan. Die zou een groter probleem hebben dan ie zelf voor mogelijk had gehouden.
Ach, details zijn niet nodig, maar neem van mij aan dat ik zulke dingen niet zou pikken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Klinkt stoer. Maar de praktijk is meestal anders.
Maar jij bent dan ook nog nooit in je leven een minderjarig meisje geweest. Dus je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, details zijn niet nodig, maar neem van mij aan dat ik zulke dingen niet zou pikken.
En het is niet stoer, wel noodzakelijk, om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallen.
Dat klopt, maar wel ooit een minderjarig jongetje, en ik heb veel geduld, een mens blijft niet eeuwig minderjarig, niet dat dat iets uit zou maken, kleine meisjes en jongetjes worden uiteindelijk ook groot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog nooit in je leven een minderjarig meisje geweest. Dus je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je hebt waarschijnlijk niet eens ervaring met geweld door je ouders als kind...quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel ooit een minderjarig jongetje, en ik heb veel geduld, een mens blijft niet eeuwig minderjarig, niet dat dat iets uit zou maken, kleine meisjes en jongetjes worden uiteindelijk ook groot.
Ik vind het iig wel rot voor je dat je zulke nare ervaringen hebt.
Maar ik heb geen ervaring met het opgroeien in een reli-gezin, dat geef ik eerlijk toe.
Gelukkig niet, ik had het geluk 'normale' ouders te hebben. Dat is geen verdienste van mezelf maar gewoon geluk. Het enige dat ik zelf gedaan heb is een goede vader zijn voor mijn eigen inmiddels volwassen kinderen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet eens ervaring met geweld door je ouders als kind...
Dan kun je ook niet oordelen hoe je gehandeld zou hebben in Tayu's schoenen. Ik zou denken dat je dan een compleet ander persoon zou zijn geweest, enfin dit gaat wel wat offtopic zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik had het geluk 'normale' ouders te hebben. Dat is geen verdienste van mezelf maar gewoon geluk. Het enige dat ik zelf gedaan heb is een goede vader zijn voor mijn eigen inmiddels volwassen kinderen.
On topic vind ik dat TS als ze al met iemand over haar 'vondst' m.b.t. haar broertje had willen praten, ze alleen met hem had moeten praten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet oordelen hoe je gehandeld zou hebben in Tayu's schoenen. Ik zou denken dat je dan een compleet ander persoon zou zijn geweest, enfin dit gaat wel wat offtopic zo.
Oh my. Advies geven is nu ook al cyberpesten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
GC / Vriendin & Boze Broer
De tering.
Dat ligt eraan hoe lang de tenen zijn. Zijn ze nogal lang, dan ja, en zijn ze kort, dan nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh my. Advies geven is nu ook al cyberpesten?
Dat is een understatement, dit is wat mij betreft het topic van het jaar.quote:
Het kan nog erger zelfs...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Nee, zijn naam en allerlei privéverhalen terugvinden op internet, daar gaat hij blij van worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Drie keer het woord 'ik', één keer het woord 'hij'. Drie keer raden om wie dit topic dus echt gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Potjandorie, geen sappige details?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Het kan nog erger zelfs...
In het dorp waar in ben opgegroeid woonde een vrouw en een man die waren jehova getuigen,
ze hadden 3 zoons, zaten alle 3 bij mij op school, niet in dezelfde klas,ééntje wel, ze kwamen
en gingen altijd met zijn drieën, dus ze liepen samen naar school en ook weer terug naar huis,
alle drie elke dag met stropdasje om, ze gingen verder met niemand om, praatte met niemand
en je zag ze verder ook nooit buitenshuis, alleen samen met hun ouders op weg naar de kerk.
Géén idee wat zich daar thuis afspeelde, maar ik vond het een eng gezin.
Stropdasjes, dan weet je het welquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potjandorie, geen sappige details?
Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potjandorie, geen sappige details?
Wat is je probleem?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neenooit verder contact gehad met ze, ook niet met die jongen die in mijn klas zat,
vreemd genoeg werden ze wel met rust gelaten, in de luchpauze gingen ze naar huis, en in ''het
speelkwartier'' zochten ze elkaar op...
Ja, daar moeten ze nog even over nadenken. Als het kind niet hun kind blijkt te zijn, dan moet mams dus zijn vreemdgegaan. Maar dat is blijkbaar geen enkel probleemquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:46 schreef Voszje het volgende:
Wat eng... In beraad gaan of je eigen kind je kind nog wel kan/mag zijn.
Ik heb geen probleem, iemand zei dat dit nooit kon zo'n gezin en toen zei ik dat het wél kon en gafquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze nog even over nadenken. Als het kind niet hun kind blijkt te zijn, dan moet mams dus zijn vreemdgegaan. Maar dat is blijkbaar geen enkel probleem
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, iemand zei dat dit nooit kon zo'n gezin en toen zei ik dat het wél kon en gaf
ik een voorbeeld van een gezin dat ik ''kende'', that's all...
Mij lijkt het anders een enorme kwelling als je als jochie op de basisschool (zoals dat tegenwoordig heet) elke dag met een stropdasje om moet lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.
Dat is maar net wat je gewend bent. Het was ook geen kwelling om iedere dag een t-shirt te dragen, toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij lijkt het anders een enorme kwelling als je als jochie op de basisschool (zoals dat tegenwoordig heet) elke dag met een stropdasje om moet lopen.
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]dat zei ik toch niet... ga nou meer on topic...
Nope, hoezo? Lekker luchtig....quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je gewend bent. Het was ook geen kwelling om iedere dag een t-shirt te dragen, toch?
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.
Dat heb je met die conservatieve gristenhonden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef disasterbutton het volgende:
Je ouders zijn achterlijke mensen en jij bent een enorme eikel dat je niet vanaf het begin 100% achter je broertje staat.
Ohja... niet zoveel vriendjes hebben is ook heel eng.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.
Dat klopt, maar Tayu leest alleen dat wat ze wil lezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.
Oh ja, dat staat er ook alleen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohja... niet zoveel vriendjes hebben is ook heel eng.
Ja, ook dat stond er alleen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze gingen ook naar de kerk, die enge kinderen met stropdasjes.
Kan het nog enger dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze gingen ook naar de kerk, die enge kinderen met stropdasjes.
Ja, het kan nog veel enger. Stropdasjes en de kerk zijn op zichzelf helemaal niet eng. Het is net zo eng als een t-shirt en de supermarkt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan het nog enger dan?
Ik vind dat alleen al eng genoeg.
Geen enkel kind zou gedwongen moeten worden om samen met hun ouders kerken te bezoeken.
In de Appie worden kinderen meestal niet met onzin zoals uit de OP geïndoctrineerd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:
Kleding is niet eng, en het bezoeken van een kerk of de Albert Heijn is dat ook niet.
Nee, reclame heeft geen enkele invloed op kinderen en volwassenenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:08 schreef Syntos het volgende:
[..]
In de Appie worden kinderen meestal niet met onzin zoals uit de OP geïndoctrineerd.
Lees het nog één keer oké? Als je het dan nog niet snapt, dan weet ik het niet meer..quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Het kan nog erger zelfs...
In het dorp waar in ben opgegroeid woonde een vrouw en een man die waren jehova getuigen,
ze hadden 3 zoons, zaten alle 3 bij mij op school, niet in dezelfde klas,ééntje wel, ze kwamen
en gingen altijd met zijn drieën, dus ze liepen samen naar school en ook weer terug naar huis,
alle drie elke dag met stropdasje om, ze gingen verder met niemand om, praatte met niemand
en je zag ze verder ook nooit buitenshuis, alleen samen met hun ouders op weg naar de kerk.
Géén idee wat zich daar thuis afspeelde, maar ik vond het een eng gezin.
Daarin verschillen wij dus duidelijk van mening, en dat vind ik best eng.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, het kan nog veel enger. Stropdasjes en de kerk zijn op zichzelf helemaal niet eng. Het is net zo eng als een t-shirt en de supermarkt.
Wat eng kan zijn is gedrag. Kleding is niet eng, en het bezoeken van een kerk of de Albert Heijn is dat ook niet.
oh my........quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En zo hoort dat!
Luister niet naar de mensen hier die zeggen dat je een slecht persoon bent.
Homo's zijn een fout van god, en dat kan opgelost worden.
Laat hem genezen. Je bent meer schuldig als je hem nu ziek rond laat lopen.
Ik snap dat het moeilijk is, maar wij deden hetzelfde.
1 van mijn neven was homo en die is ook de familie uitgegooit omdat het niet hoort.
Succes en god bless
En daarom kom ik al decennia lang niet meer in een kerk, maar wel wekelijks in de AHquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij dus duidelijk van mening, en dat vind ik best eng.
Ik weet niet of jij het weet, maar bij een wekelijks bezoekje aan de kerk wordt bepaald gedrag van je verwacht, bij een bezoekje aan de AH niet.
Duidelijk gevalletje van zelfoverschatting.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
En daarom kom ik al decennia lang niet meer in een kerk, maar wel wekelijks in de AH![]()
Juist, omdat ik dat heel goed weet.
Geen troll, ik geef gewoon mijn mening over homo's.quote:
Joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen troll, ik geef gewoon mijn mening over homo's.
Je zal er zelf ook wel 1 zijn met zulke opmerkingen.
Van jouw kant?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van zelfoverschatting.
Jij hebt het licht gezien, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En zo hoort dat!
Luister niet naar de mensen hier die zeggen dat je een slecht persoon bent.
Homo's zijn een fout van god, en dat kan opgelost worden.
Laat hem genezen. Je bent meer schuldig als je hem nu ziek rond laat lopen.
Ik snap dat het moeilijk is, maar wij deden hetzelfde.
1 van mijn neven was homo en die is ook de familie uitgegooit omdat het niet hoort.
Succes en god bless
Je bent een dromertje, dat zie je wel vaker bij reli's.quote:
Klopt. Daarom ben ik ook een atheïst. Ik doe niet aan dromerijen zoals jij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een dromertje, dat zie je wel vaker bij reli's.
De reli-opvoeding van je ouders zit bij jou nog veel te diep erin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik ook een atheïst. Ik doe niet aan dromerijen zoals jij.
Helemaal niet. Het is zelfs de reden waarom ik nergens in geloof.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De reli-opvoeding van je ouders zit bij jou nog veel te diep erin.
Sorry dat ik het zeg, maar ik bespeur bij jou toch echt dat je aan je opvoeding een of andere rare kronkel in je kop hebt overgehouden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is zelfs de reden waarom ik nergens in geloof.
Het interesseert me geen mallemoer of jij een "grotere" ahtheïst bent dan wie dan ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik bespeur bij jou toch echt dat je aan je opvoeding een of andere rare kronkel in je kop hebt overgehouden.
Voor de goede orde, ik heb nog nooit in welke God dan ook geloofd , ik betwijfel dan ook zeer dat jij een grotere atheïst kan zijn dan ik.
Het punt dat raar is, is dat er geen sociale omgang was. Daarom zijn ze raar. En alle drie met een stropdas maakt het het er niet minder eng om.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het interesseert me geen mallemoer of jij een "grotere" ahtheïst bent dan wie dan ook.
Rare kronkel heb jij in je koppie
Spijker op zijn kop. Thnx.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het punt dat raar is, is dat er geen sociale omgang was. Daarom zijn ze raar. En alle drie met een stropdas maakt het het er niet minder eng om.
Dus alle autistische kindertjes die niet zo goed zijn in sociaal contact (met of zonder stropdasje) zijn heel eng?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het punt dat raar is, is dat er geen sociale omgang was. Daarom zijn ze raar. En alle drie met een stropdas maakt het het er niet minder eng om.
Als dat hetzelfde is bij het hele gezin. En je weet dat niet, is dat een vreemd gezin ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus alle autistische kindertjes die niet zo goed zijn in sociaal contact (met of zonder stropdasje) zijn heel eng?
doe dat niet. Dan vind iedereen die hem zoekt dus gelijk dat hij homosexuel is. Laat dat aan hem zelf over, je hebt al aan veel teveel mensen verteld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Aaaah fuck trollquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Underdoggy het volgende:
TS: stap 1 is beseffen dat je iets gedaan hebt wat heel erg fout is. Niks goede intenties, gewoon heel erg fout. Zo lang je dat niet snapt gaat het nooit goed komen.
Bah wat ziek.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, het kan zelfs nóg hypocrieter.
Ik werd in een dergelijk gezin verkracht als minderjarige, door mijn zwager. Denk maar niet dat er ooit een familielid voor mij heeft gestreden. Ik moest daar mijn mond over dichthouden en alles maar "vergeten en vergeven". En vooral mocht ik niet boos zijn. De kinderen van mijn zus mochten het nooit weten, en het huwelijk was en is "heilig". Het was mijn probleem, zoek het er maar lekker mee uit verder.
Zoveel leugens zijn er vervolgens verteld binnen de "familie". En toen mijn (autistische) dochter oud genoeg was om zich ook op het internet te begeven, werd ze meteen geïndoctrineerd door mijn zus die het geen bal kon schelen dat haar man haar zusje verkrachtte, maar wel veel wrok voelde toen diezelfde vent van haar ging scheiden zodra het verjaart was. Ze heeft mijn dochter via internet overladen met leugens en een wig tussen ons gedreven.
Families die op dit soort leugens en sprookjes teren, deinzen nergens voor terug. Als hun eigen eer maar in tact blijft. De eer van ieder ander, ook als is het je eigen bloedeigen broer of zus, doet niet ter zake. Alles draait om wat de rest van de wereld van je zal denken, en dat plaatje overeind te houden.
Er is weinig werkelijk religieus aan, al met al.
Wat heeft autisme te maken met contactgestoordheid?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus alle autistische kindertjes die niet zo goed zijn in sociaal contact (met of zonder stropdasje) zijn heel eng?
Best veel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat heeft autisme te maken met contactgestoordheid?
Oh ik dacht uit dat andere topic te begrijpen dat ze hem wel al hadden gepost.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet geschreven toch?
Geen idee, maar TS is, denk ik, heel vaak bij haar vriend(de beste vriend van haar broer). Ook zij heeft nu heel veel problemen geforceerd door haar ouders in te lichten over seksattributen van haar broer(homoboekjes, homosites en etc). Ik kan me echt voorstellen dat haar broer wel erg kwaad is op zijn zus wat zij heleboel schade heeft aangericht met haar familie. Dus ik geef haar broer groot gelijk wat hij met zijn gevoelens voor mannen heeft, is heel erg gewoon. In die familie van hem mag dat niet volgens de religie en de bijbel(geloof) van hun ouders, is gewoon gek en achterhaald.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar geen contact meer met mijn zus. Het contact met mijn dochter verloopt via haar mentor. Mijn dochter woont begeleid. Ook daar heeft mijn zus zich in willen wringen, maar omdat de mentor de situatie kent schermt ze dat zoveel mogelijk af.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Bah wat ziek.Hoe is het contact met je dochter en zus nu?
Hopelijk worden zulke praktijken in de toekomst wat meer openbaar. Met name het indoctrineren van driejarige kinderen en met name ze vertellen over de hel lijkt mij iets wat vroeg of laat nog wel voor flink wat opstand in de media gaat zorgen.
Hoop van niet nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Uit dat andere topic begreep ik dat t wel al geschreven is.quote:
Denk dat ie niet vaak genoeg herhaald kan worden. Herhaling schijnt een drijvende kracht achter opvoeden te zijn, en wie weet is dit net die extra keer die voldoende is om door het aanwezige bord voor de kop te komen. We can only hope pray...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Leandra het volgende:
Was in dit topic al vaak en duidelijk genoeg gezegd dat alles wat op internet staat ook rond blijft zweven?
Deze mag ook nog wel eens herhaald worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:31 schreef nietzman het volgende:
The road to hell is paved with good intentions.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats het vooral met zijn naam, zodat iedereen erachter komt wie jij bent! Doe maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit 250 thuisbezorgd bestellingen op een avond op je adres gehad? Voor alles een eerste keer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn (goedbedoelde) advies: Doe het vooral als je een leerzame en pijnlijke tijd tegemoet wilt gaan, maar gezien je geestelijke gesteldheid in dit topic ter discussie staat, vraag eerst professioneel advies. Je keuzes tot nu toe bleken niet echt goed, dus denk goed na over je volgende stap.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:06 schreef psymeuk het volgende:
Stop met aandacht vragen hier. Maak dat blog! Please!
Ooit is gezien hoe 'het internet' of 'de online community' omgaat met mensen die een ander zijn/haar leven vernietigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats het vooral met zijn naam, zodat iedereen erachter komt wie jij bent! Doe maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit 250 thuisbezorgd bestellingen op een avond op je adres gehad? Voor alles een eerste keer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn (goedbedoelde) advies: Doe het vooral als je een leerzame en pijnlijke tijd tegemoet wilt gaan, maar gezien je geestelijke gesteldheid in dit topic ter discussie staat, vraag eerst professioneel advies. Je keuzes tot nu toe bleken niet echt goed, dus denk goed na over je volgende stap.![]()
![]()
Gelukkig maar dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar geen contact meer met mijn zus. Het contact met mijn dochter verloopt via haar mentor. Mijn dochter woont begeleid. Ook daar heeft mijn zus zich in willen wringen, maar omdat de mentor de situatie kent schermt ze dat zoveel mogelijk af.Dat je zus er niet tussenkomt iig. Al moet de situatie met je dochter wel erg lastig zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik vind het moeilijk dat ik haar zo lang al niet meer fysiek zie. Ik mis haar enorm. Maar ik weet dat het goed met haar gaat, en via haar mentor heb ik iedere maand een goed en lang gesprek. En dan komen ook alle kleine dingetjes voorbij, die in eerste instantie niet belangrijk lijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan.Dat je zus er niet tussenkomt iig. Al moet de situatie met je dochter wel erg lastig zijn.
Mijn dochter is meerderjarig. Een gesprek voeren is moeilijk voor haar, met wie dan ook. Maar ze wil zelf heel graag dat ik van alles op de hoogte blijf (want anders, gezien haar leeftijd, zou ik helemaal niets hoeven horen). De dingen die haar mentor mij verteld, moeten ook eerst haar instemming hebben. Ik vind dat prima. Ik wil alleen maar dat het goed met haar gaat, en als niet dan sta ik meteen in de startblokken om dat op te lossen.
Hoe dat met mijn zus zit in het afgelopen jaar, weet ik niet echt. Ik heb aangegeven dat ik daar enorm van van streek raak, dus ik kan me voorstellen dat als er sprake is geweest van contact, dat ze me dat niet meer vertellen,![]()
Nog heel veel sterkte met alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk dat ik haar zo lang al niet meer fysiek zie. Ik mis haar enorm. Maar ik weet dat het goed met haar gaat, en via haar mentor heb ik iedere maand een goed en lang gesprek. En dan komen ook alle kleine dingetjes voorbij, die in eerste instantie niet belangrijk lijken.
Mijn dochter is meerderjarig. Een gesprek voeren is moeilijk voor haar, met wie dan ook. Maar ze wil zelf heel graag dat ik van alles op de hoogte blijf (want anders, gezien haar leeftijd, zou ik helemaal niets hoeven horen). De dingen die haar mentor mij verteld, moeten ook eerst haar instemming hebben. Ik vind dat prima. Ik wil alleen maar dat het goed met haar gaat, en als niet dan sta ik meteen in de startblokken om dat op te lossen.
Hoe dat met mijn zus zit in het afgelopen jaar, weet ik niet echt. Ik heb aangegeven dat ik daar enorm van van streek raak, dus ik kan me voorstellen dat als er sprake is geweest van contact, dat ze me dat niet meer vertellen,Humor, serieus en vrolijk!![]()
Oké, dat ligt er dus aan of zij je zus zelf wilt zien. Nou ja, zo lang het verder maar goed gaat met je dochter toch? Veel sterkte met alles in elk geval!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk dat ik haar zo lang al niet meer fysiek zie. Ik mis haar enorm. Maar ik weet dat het goed met haar gaat, en via haar mentor heb ik iedere maand een goed en lang gesprek. En dan komen ook alle kleine dingetjes voorbij, die in eerste instantie niet belangrijk lijken.
Hoe dat met mijn zus zit in het afgelopen jaar, weet ik niet echt. Ik heb aangegeven dat ik daar enorm van van streek raak, dus ik kan me voorstellen dat als er sprake is geweest van contact, dat ze me dat niet meer vertellen,Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ja, ze is volwassen en ze mag haar eigen keuzes maken. Ook, als ik die keuzes niet zo tof zou vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oké, dat ligt er dus aan of zij je zus zelf wilt zien. Nou ja, zo lang het verder maar goed gaat met je dochter toch? Veel sterkte met alles in elk geval!
Dank je!![]()
Mooi verhaal, 8/10, nog werken aan geloofwaardigheid.lolquote:Vervolgens trok mijn broertje al zijn kleren uit en tegen de meubels op te rijdenFylax is op televisie geweest![]()
Welk topic?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Uit dat andere topic begreep ik dat t wel al geschreven is.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
DIG / Blog startenquote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dan kan je 7 / 8 van de wereld wel in de gevangenis stoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is jammer dat zulke ouders niet in de cel gezet mogen worden.
Je kinderen zo indoctrineren, aka hersenspoelen want dat is het gewoon, zou streng bestraft moeten worden.![]()
Dus eerst naai je je broetje (nopun) dan wil je zijn naam ook nog op het internet gaan zetten?
Leuk voor een toekomstige baas die zijn naam opzoekt, of een toekomstige liefde die hem wil opzoeken. Worden ze gelijk bekogeld door posts van zijn idiote zus over zijn leven.. Lekker dan![]()
Dit dus. Verderfelijk dat je dat als zus je broertje aan doet... het is zijn ding, laat hem het oplossen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:56 schreef Droopie het volgende:
Bah bah bah
Ook nog vertellen zelfs aan zijn maatjeecht denk na zeg!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik keek even of je OP uit het jaar 1200 was, ZULKE STRENGE RELIGIE__________ !!11
Alle jezus... you fucked up pretty bad. Als ik meer tijd heb zal ik kijken of ik een wat inhoudelijkere reactie kan maken maar dit is m'n eerste idee, ik moet dit verhaal nog even verwerken.Lambo of Rekt![]()
Even wat reacties nog gelezen maar is dit niet gewoon weer zo'n gefrustreerde columnschrijfster die materiaal nodig heeft en eventueel een boek gaat schrijven?Zou niet de eerste keer zijn....
man man man wat kan je verkeerd overal op reagerenen dan ook nog met een blog idee komen enzo
![]()
1e 2 pagina's gelezen en ALLE reacties die zij plaatst op anderen begint met 'onzin' en 'flauwekul'![]()
man man man man man
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik was van plan hier niet meer te komen maar ik denk dat enige verduidelijking en afronding nog nodig is. Ook om te voorkomen dat bepaalde zaken uit hun context worden getrokken.
Gisteren werd ik benaderd door de vriendin van mijn broertje (waar hij nu dus logeert). Ze waren gecontacteerd door iemand, van dit forum, die het verhaal had herkend. Mijn broertje was erg geschrokken door mijn wanhopige zoektocht naar contact. Hij is nog niet in staat direct contact met mij te hebben maar zei dat hij dit op de lange termijn wel gaat proberen. Ook zei hij de relatie te accepteren, hij houdt van me en wenst mij al het geluk toe in de wereld, maar vindt de directe confrontatie met de pijnlijke situaties recent te hebben meegemaakt nog te lastig.
Ik was erg blij om van hem te horen. Ook al was het niet direct dit biedt mij perspectief en hoop. Op basis van deze nieuwe wending heb ik ook het idee om die blog te starten achter me gelaten. In wanhoop kan men rare dingen doen zoals ieder van jullie begrijpt.
Verder worden hier heel veel zaken over Religieuze gezinnen beschreven. Zoals eerder gesteld ben ik Conservatief in bepaalde opvattingen en voel ik me daarbij heel prettig. Ik houd er echter altijd rekening mee dat ik die ideeën alleen op mezelf betrek. Ik heb er altijd heel veel moeite mee als mensen voor andere mensen gaan bepalen hoe ze moeten leven en denken. Dat is niet wat God bedoelt in mijn ogen. Religies worden in de loop van de Geschiedenis vaak misbruikt, maar wie doen dat, mensen. Net als ze elk ander systeem willen misbruiken dat macht en invloed bevat. Het zijn mensen die andere mensen iets willen opleggen. Macht krijgen ze vervolgens door andere mensen weer uit te sluiten bijvoorbeeld homoseksuelen dus. Mijn ouders komen uit een bijna totaal andere tijd en zijn heel anders opgevoed dan mijn broertje en ik, nog veel strenger, hun keuzes accepteer ik zolang ze iemand anders maar niet schaden. Dat doen ze nu wel bij mijn broertje. Toch blijven het mijn ouders en ik wil niemand kwijtraken om dit.
Kortom, dat sommige mensen het graag hebben over het falen van Religie is niets anders dan het hebben over het falen van mensen. Is dat ook niet iets wat altijd in de Religieuze leer wordt gepredikt? Als je dit falen van mensen erkent, mooi maar leer er dan ook van, ik ben misschien niet degene die deze les zou moeten uitdragen maar dit gedoe staat verder los van al het mooie dat Geloof biedt. Een onderscheid dat ik graag nou wil benoemen.
Verder wil ik mijn excuses aanbieden voor het gedrag van mijn vriend. Hij dacht voor mij op te komen en mij te beschermen. Verder heeft hij vooral enkele onbehoorlijke dingen over mijn broertje gezegd. Alsof het zijn eigen schuld was. Ik werd daar erg misselijk van en we hebben een stevig gesprek gehad. Uiteindelijk kwam naar voren dat mijn vriend nog steeds last heeft van zijn eigen problemen. Een tijd terug had hij ook vergelijkbare gevoelens maar hij heeft ze overwonnen, althans dat claimt hij, deze ontwikkeling was geheel nieuw voor me. Ik zet nu zelf ernstige vraagtekens bij onze relatie en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt, net als ik hem heb duidelijk gemaakt er voor hem te zijn, heftig maar belangrijk. Hij moet eerst in ieder geval er zelf achter komen wat hij wilt, en als dat dezelfde kant op is als mijn broertje, dan respecteer ik hem net zo en kunnen we prima vrienden blijven.
Ik denk hierover eerst met zijn ouders te praten die nog van niets weten (dat is een grapje excuus voor hen die zich beledigd voelen). Ik heb hem nog gevraagd of er nog andere zaken tussen hem en mijn broertje waren voorgevallen, dat er een reden was dat mijn broertje gevoelens voor hem had, of hij misschien al wist dat mijn broertje homoseksuele gevoelens heeft. Maar op die vragen heb ik verder nog weinig bevestigende antwoorden gehad. Misschien is dat eigenlijk al een bevestiging op zichzelf te noemen.
Ten slotte, iedereen die zich schuldig voelt mijn excuses, nogmaals. Ik heb in mijn wanhoop misschien mensen beledigt en dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Met jullie toestemming zou ik graag in de toekomst hier weer wat posts willen maken, misschien de ontwikkelingen beschrijven, maar ook op andere onderwerpen reageren. Als jullie mij liever hier niet meer willen zien dan begrijp ik dat ook. In ieder geval dank voor iedereen die mij heeft proberen te steunen en voorzien heeft van advies en het komt allemaal in orde dat wil ik even gezegd hebben.Zeik![]()
Ze zegt er achteraan dat dat een grapje is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:46 schreef Leandra het volgende:
Ja joh, ga zijn ouders ook vast inlichten, dat was de vorige keer ook zo'n succes
Nou ben benieuwd......denk dat er nog iemand in de kast zit.Life is a highway...let's ride it!![]()
Misschien moet ze dan eens gebruik gaan maken van leestekens, zodat het eea ook fatsoenlijk leesbaar is....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ze zegt er achteraan dat dat een grapje is.
Nou ben benieuwd......denk dat er nog iemand in de kast zit.![]()
Je mag hier wel blijven posten op FOK, maar ik begrijp je volkomen hoe dit lastig voor jou is en is ook wel erg verwarrend voor je eigenlijk wat jouw broer en jouw ouders betreft. Nog heel veel sterkte, meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Zoektocht01 het volgende:
Ik was van plan hier niet meer te komen maar ik denk dat enige verduidelijking en afronding nog nodig is. Ook om te voorkomen dat bepaalde zaken uit hun context worden getrokken.
Gisteren werd ik benaderd door de vriendin van mijn broertje (waar hij nu dus logeert). Ze waren gecontacteerd door iemand, van dit forum, die het verhaal had herkend. Mijn broertje was erg geschrokken door mijn wanhopige zoektocht naar contact. Hij is nog niet in staat direct contact met mij te hebben maar zei dat hij dit op de lange termijn wel gaat proberen. Ook zei hij de relatie te accepteren, hij houdt van me en wenst mij al het geluk toe in de wereld, maar vindt de directe confrontatie met de pijnlijke situaties recent te hebben meegemaakt nog te lastig.
Ik was erg blij om van hem te horen. Ook al was het niet direct dit biedt mij perspectief en hoop. Op basis van deze nieuwe wending heb ik ook het idee om die blog te starten achter me gelaten. In wanhoop kan men rare dingen doen zoals ieder van jullie begrijpt.
Verder worden hier heel veel zaken over Religieuze gezinnen beschreven. Zoals eerder gesteld ben ik Conservatief in bepaalde opvattingen en voel ik me daarbij heel prettig. Ik houd er echter altijd rekening mee dat ik die ideeën alleen op mezelf betrek. Ik heb er altijd heel veel moeite mee als mensen voor andere mensen gaan bepalen hoe ze moeten leven en denken. Dat is niet wat God bedoelt in mijn ogen. Religies worden in de loop van de Geschiedenis vaak misbruikt, maar wie doen dat, mensen. Net als ze elk ander systeem willen misbruiken dat macht en invloed bevat. Het zijn mensen die andere mensen iets willen opleggen. Macht krijgen ze vervolgens door andere mensen weer uit te sluiten bijvoorbeeld homoseksuelen dus. Mijn ouders komen uit een bijna totaal andere tijd en zijn heel anders opgevoed dan mijn broertje en ik, nog veel strenger, hun keuzes accepteer ik zolang ze iemand anders maar niet schaden. Dat doen ze nu wel bij mijn broertje. Toch blijven het mijn ouders en ik wil niemand kwijtraken om dit.
Kortom, dat sommige mensen het graag hebben over het falen van Religie is niets anders dan het hebben over het falen van mensen. Is dat ook niet iets wat altijd in de Religieuze leer wordt gepredikt? Als je dit falen van mensen erkent, mooi maar leer er dan ook van, ik ben misschien niet degene die deze les zou moeten uitdragen maar dit gedoe staat verder los van al het mooie dat Geloof biedt. Een onderscheid dat ik graag nou wil benoemen.
Verder wil ik mijn excuses aanbieden voor het gedrag van mijn vriend. Hij dacht voor mij op te komen en mij te beschermen. Verder heeft hij vooral enkele onbehoorlijke dingen over mijn broertje gezegd. Alsof het zijn eigen schuld was. Ik werd daar erg misselijk van en we hebben een stevig gesprek gehad. Uiteindelijk kwam naar voren dat mijn vriend nog steeds last heeft van zijn eigen problemen. Een tijd terug had hij ook vergelijkbare gevoelens maar hij heeft ze overwonnen, althans dat claimt hij, deze ontwikkeling was geheel nieuw voor me. Ik zet nu zelf ernstige vraagtekens bij onze relatie en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt, net als ik hem heb duidelijk gemaakt er voor hem te zijn, heftig maar belangrijk. Hij moet eerst in ieder geval er zelf achter komen wat hij wilt, en als dat dezelfde kant op is als mijn broertje, dan respecteer ik hem net zo en kunnen we prima vrienden blijven.
Ik denk hierover eerst met zijn ouders te praten die nog van niets weten (dat is een grapje excuus voor hen die zich beledigd voelen). Ik heb hem nog gevraagd of er nog andere zaken tussen hem en mijn broertje waren voorgevallen, dat er een reden was dat mijn broertje gevoelens voor hem had, of hij misschien al wist dat mijn broertje homoseksuele gevoelens heeft. Maar op die vragen heb ik verder nog weinig bevestigende antwoorden gehad. Misschien is dat eigenlijk al een bevestiging op zichzelf te noemen.
Ten slotte, iedereen die zich schuldig voelt mijn excuses, nogmaals. Ik heb in mijn wanhoop misschien mensen beledigt en dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Met jullie toestemming zou ik graag in de toekomst hier weer wat posts willen maken, misschien de ontwikkelingen beschrijven, maar ook op andere onderwerpen reageren. Als jullie mij liever hier niet meer willen zien dan begrijp ik dat ook. In ieder geval dank voor iedereen die mij heeft proberen te steunen en voorzien heeft van advies en het komt allemaal in orde dat wil ik even gezegd hebben.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Wazig einde met een klein cliffhangertje in de vorm van het worstelen met gevoelens van je vriendje. Benieuwd naar deel twee! Woehoe!Ik ga naar huis.![]()
Dit is wel een perfecte troll dit.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
En misschien is dat, ondanks compleet onhaalbaar, nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan kan je 7 / 8 van de wereld wel in de gevangenis stoppen.![]()
Uiteindelijk blijken de gevoelens van broer waarschijnlijk gebaseerd op hints van vriendje, dus als het vriendje TS zat is kan hij zo overstappen op de broer... blijft in de familie hè.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef nietzman het volgende:
Wazig einde met een klein cliffhangertje in de vorm van het worstelen met gevoelens van je vriendje. Benieuwd naar deel twee! Woehoe!![]()
Mijn oma kijkt niet meer naar de Bold and the beautiful, meestal kreeg ik een update elke week over het drama bij de Foresters.quote:
Gelukkig heb ik deze topic nu, het hangt net op het randje van troll of geen troll, als het afkoelt word het weer een beetje aangewakkerd. Perfect dit![]()
![]()
Dit moet een opzet zijn voor een boek ofzo.
Nu weer met de mogelijkheid dat je vriend homo is en mss dat er wel iets is voorgevallen tussen je broertje en hem."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
<doe normaal>
[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 25-08-2015 21:12:50 ]It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik probeer het je zo netjes mogelijk te zeggen :
Wat een ongelooflijke trut ben jij zeg. Je broer, die in een gigantische tweestrijd zit met zichzelf. Enerzijds de manier van hoe hij is opgevoed vs. de gevoelens die hij heeft ontwikkeld.
Dat jij, zonder er ook maar één woord over hebt gewisseld met hem, dit vertelt aan zijn beste vriend en het vervolgens nog aankaart bij je ouders, waarvan jij weet hoe ze er in staan, gaat voor mij alle verstand te boven.
Als je mijn zus was, bestond je niet meer voor me. Hoe heb je dit in godsnaam kunnen doen?
Echt, en dan hier nog om tips komen vragen.
You messed up big time lady.![]()
Het is wel klaar.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?Broertje wil voorlopig even geen contact na grote ruzie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: