Ik heb hem al zoveel persoonlijke brieven gestuurd, en SMS'jes, en Mails, van alles om hem proberen te bereiken, geprobeerd te bellen maar alles gaat via via en dat is zo enorm frustrerend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je hem wat belangrijks te vertellen hebt, dan stuur je hem maar een persoonlijke brief met je excuses.
Maar je gaat hem niet tentoonstellen op internet.
Wat de neuk denk je zelf man, achterlijke gladiool? Zodat een potentiële werkgever er tijdens een Googleronde achterkomt hoeveel spijt jij wel hebt dat je je broertje zover hebt gekregen dat 'ie naakt tegen meubels aan loopt te rijden en z'n kop kaal scheert?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
Laat hem lekker met rust dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:29 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Ik heb hem al zoveel persoonlijke brieven gestuurd, en SMS'jes, en Mails, van alles om hem proberen te bereiken, geprobeerd te bellen maar alles gaat via via en dat is zo enorm frustrerend.
Als je echt om hem geeft, ga je dat blog niet maken, biedt je heel nederig je excuses aan voor het verwoesten van zijn leven, en ga je op je blote knietjes bidden dat hij je ooit in de verre toekomst kan vergeven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
The road to hell is paved with good intentions.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Ah ja en misschien Googled Petrus inmiddels ook tegenwoordig zodat je niet dik de Sjaak bent zodra je voor de Hemelpoort staat vanwege je giftige acties.quote:Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Denk dat het contact nooit meer goed gaat worden, maar je blij mag zijn met een dikke voldoende.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Lees nog eens een paar reacties jouw idee om een weblog te beginnen en hem met naam en toenaam te noemen.
Als je zelf niet kunt bedenken waarom het geen goed idee is, zou je daar mss een paar aanwijzingen kunnen vinden.
Je gaat vast over je eigen ervaringen schrijven, maar heb je een 'OK' van je broertje? Nee hè?quote:Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Ben je gek geworden? Met wiens toestemming wil jij zijn naam en verhaal in je blog vermelden? Denk je dan helemaal niet aan je broertje? Laat hem toch met rust!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?
Jij hebt echt een heel rare kronkel in je hoofd.
Vraag het eens aan je pastoor morgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Heb jij wel enig idee waar je mee bezig bent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Wat is jou echte naam ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Ondersteuning waarvoor? Jij bent hier niet het slachtoffer, dat is je broer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Niemand zal je steunen om het leven van je broertje nog verder te vernielen dan je al hebt gedaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Ja hoi, mijn naam is Kutje Bemoeizuchtig en mijn broertje is homo. Ik vertel zijn naam niet hoor, maar ik geef wel mijn eigen naam en ik vertel jullie allemaal over mijn leefomgeving, maar ik zeg zijn naam niet hoor, haha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Onzin omdat het niet in jouw straatje past?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Is een pastoor niet katholiek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je pastoor morgen
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |