abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155438460
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Zoveel reacties in korte tijd had ik in ieder geval niet verwacht.
Dank in ieder geval.
Ik snap dat mijn acties dom en fout waren maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Dat dit anders uitpakte had ik misschien moeten en kunnen weten maar het is nu eenmaal anders gelopen. Ik heb er veel Spijt van.

Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.

Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Vrees niet ik zal geen namen op deze site noemen.
Jij wilt dus anoniem op het internet (volgens jullie religie een poel des verderf) je verhaal doen.
je broertje is verstoten uit de gemeenschap, wordt met de nek aangekeken op school en jij gaat een verhaaltje schrijven.

Beter laat je je broertje dit topic lezen, ziet hij hoeveel spijt je hebt en ziet die gelijk onze liefde voor hem (nohomo ;)) en dat hij niet gek is, maar jullie normen en waarden
Hell To The Liars
pi_155438466
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Blijdoener het volgende:
Raar verhaal dit.
Vind je? In Nederland is dit schaars tegenwoordig, maar elders op de wereld komt het overal voor
pi_155438477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Ah helemaal leuk voor hem. Zal hij zeker waarderen.
Mss ook een keer op een SGP congres flyeren met zijn naam en foto en hele verhaal.. Mss kan hij het zo ook vinden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_155438497
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Mss ook een keer op een SGP congres flyeren met zijn naam en foto en hele verhaal.. Mss kan hij het zo ook vinden.
_O-
pi_155438509
Wow, laat je broer lekker gelukkig worden zonder jullie freaks in de buurt.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_155438513
Je broertje zal vast ook heel erg blij zijn dat dit verhaal terug te vinden is op internet :Y

De mods vinden het niet fijn, maar aangezien jij toch duidelijk niet weet hoe te hendelen zou ik de op toch maar in een spoiler zetten... Maarja
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155438518
quote:

[..]

Sarcastisch?
Stom Idee?
Zeik
pi_155438540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:21 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Sarcastisch?
Stom Idee?
Waarom mogen jullie geen tv, maar wel internet zonder filter?
Hell To The Liars
pi_155438543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:21 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Sarcastisch?
Stom Idee?
Lijkt me niet heel slim nee.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_155438548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:

Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Vrees niet ik zal geen namen op deze site noemen.
Want je vindt dat je nog niet genoeg schade hebt aangericht?

Besef jij wel dat je broertje die nog een heel volwassen leven voor de boeg heeft gewoon recht heeft om gelukkig te mogen zijn?

Je bent echt hartstikke knettergek om over je broertje te gaan webloggen met zijn echte naam nog wel. Net zo goed als hij zijn naam ooit zal googlen, zo zullen toekomstige werkgevers en collegae dat ook doen.

Als jij lekker de vuile was wil buitenhangen, dan blog je maar over jezelf en met je irl naam. Zodat iedereen jouw naam kan googlen.

Je vraagt je af of je broertje ooit nog contact wil? Serieus?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:23:01 #36
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_155438556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Dus het is niet voldoende dat je z'n relaties met z'n familie, vrienden, kennissen en mede-scholieren verwoest hebt door zijn geheim naar buiten te brengen; de rest van de wereld moet het ook nog weten via jou ipv door hemzelf?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_155438588
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jij wilt dus anoniem op het internet (volgens jullie religie een poel des verderf) je verhaal doen.
je broertje is verstoten uit de gemeenschap, wordt met de nek aangekeken op school en jij gaat een verhaaltje schrijven.

Beter laat je je broertje dit topic lezen, ziet hij hoeveel spijt je hebt en ziet die gelijk onze liefde voor hem (nohomo ;)) en dat hij niet gek is, maar jullie normen en waarden
Onze Ouders gaan dus niet met de tijd mee maar ik heb geen foute ideeën over Homoseksualiteit bijvoorbeeld. Zoals in de OP gesteld, Homoseksualiteit is eveneens door God geschapen en als de Aardse Wereld van Augustinus ons iets leert dan is het dat we Haat moeten wantrouwen, er zijn Slechte dingen maar bijvoorbeeld Homoseksualiteit is er niet één van want Homo's hebben heel veel Goede dingen gedaan, wanneer je bijvoorbeeld eens kijkt naar de Goddelijke Wereld van Augustinus dan zie je vooral Liefde, ongeacht de geaardheid, zo zie ik het in ieder geval.
Zeik
pi_155438607
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waarom mogen jullie geen tv, maar wel internet zonder filter?
Samen met de televisie gekomen bovendien is het nodig voor school.
Onze ouders weten nog net wat een televisie is probeer ze maar eens internet uit te leggen ze denken dat het puur studiegerelateerd wordt gebruikt :P :).
Zeik
pi_155438609
Maar je hebt de situatie wel een beetje heel erg verkeerd aangepakt.

Denk wijs het er even op.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155438612
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel slim nee.
Omdat?
Zeik
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:25:50 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155438622
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:25 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Omdat?
Denk even na :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:25:53 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_155438623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:24 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Onze Ouders gaan dus niet met de tijd mee maar ik heb geen foute ideeën over Homoseksualiteit bijvoorbeeld. Zoals in de OP gesteld, Homoseksualiteit is eveneens door God geschapen en als de Aardse Wereld van Augustinus ons iets leert dan is het dat we Haat moeten wantrouwen, er zijn Slechte dingen maar bijvoorbeeld Homoseksualiteit is er niet één van want Homo's hebben heel veel Goede dingen gedaan, wanneer je bijvoorbeeld eens kijkt naar de Goddelijke Wereld van Augustinus dan zie je vooral Liefde, ongeacht de geaardheid, zo zie ik het in ieder geval.
Proest
pi_155438628
Godverdetering zeg, ik ben midden in het verhaal en ik word al enorm woest om wat je allemaal hebt gedaan. :{.

Wat een naaier ben je.
pi_155438631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:22 schreef Tayu het volgende:

[..]

Want je vindt dat je nog niet genoeg schade hebt aangericht?

Besef jij wel dat je broertje die nog een heel volwassen leven voor de boeg heeft gewoon recht heeft om gelukkig te mogen zijn?

Je bent echt hartstikke knettergek om over je broertje te gaan webloggen met zijn echte naam nog wel. Net zo goed als hij zijn naam ooit zal googlen, zo zullen toekomstige werkgevers en collegae dat ook doen.

Als jij lekker de vuile was wil buitenhangen, dan blog je maar over jezelf en met je irl naam. Zodat iedereen jouw naam kan googlen.

Je vraagt je af of je broertje ooit nog contact wil? Serieus?
Maar ik zeg toch geen slechte dingen over hem verder? Puur van mijn kant, interpretatie, een zeer persoonlijk verhaal en mijn naam staat er ook in ieder geval!
Zeik
pi_155438655
Denk eens niet de hele tijd aan jezelf en hoe jij je erbij voelt, denk ook eens aan je broer die nu in de put zit DANKZIJ JOU!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:27:31 #46
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_155438656
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:26 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Maar ik zeg toch geen slechte dingen over hem verder? Puur van mijn kant, interpretatie, een zeer persoonlijk verhaal en mijn naam staat er ook in ieder geval!
Als je echt je broertje haat en wilt dat hij nooit meer contact met je wil, zou ik zeker doorgaan met het blog.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_155438660
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:26 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Als je hem wat belangrijks te vertellen hebt, dan stuur je hem maar een persoonlijke brief met je excuses.

Maar je gaat hem niet tentoonstellen op internet.
pi_155438677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:25 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Omdat?
Lees nog eens een paar reacties jouw idee om een weblog te beginnen en hem met naam en toenaam te noemen.
Als je zelf niet kunt bedenken waarom het geen goed idee is, zou je daar mss een paar aanwijzingen kunnen vinden.
pi_155438683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:27 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Als je echt je broertje haat en wilt dat hij nooit meer contact met je wil, zou ik zeker doorgaan met het blog.
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
Zeik
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:28:41 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_155438684
quote:
_O- _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')