Je gaat vast over je eigen ervaringen schrijven, maar heb je een 'OK' van je broertje? Nee hè?quote:Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Ben je gek geworden? Met wiens toestemming wil jij zijn naam en verhaal in je blog vermelden? Denk je dan helemaal niet aan je broertje? Laat hem toch met rust!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?
Jij hebt echt een heel rare kronkel in je hoofd.
Vraag het eens aan je pastoor morgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Heb jij wel enig idee waar je mee bezig bent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Wat is jou echte naam ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Ondersteuning waarvoor? Jij bent hier niet het slachtoffer, dat is je broer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Niemand zal je steunen om het leven van je broertje nog verder te vernielen dan je al hebt gedaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Ja hoi, mijn naam is Kutje Bemoeizuchtig en mijn broertje is homo. Ik vertel zijn naam niet hoor, maar ik geef wel mijn eigen naam en ik vertel jullie allemaal over mijn leefomgeving, maar ik zeg zijn naam niet hoor, haha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Onzin omdat het niet in jouw straatje past?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Is een pastoor niet katholiek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je pastoor morgen
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.
Denk je nou echt dat het dan ook echt weg is omdat jij het verwijderd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Zo werkt het internet niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Wat enorm triest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
hij heeft mij net zo nodig als ik hem
Ik denk dat hij je nu even kan missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Dom, ding dom.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Als je zo doet heeft niemand je nodig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Geef hem tijd en laat hem toenadering zoeken tot jou. Laat hem alles verwerken. Als hij jou nodig heeft, maakt hij dat vroeg of laat wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS, ik geef je broertje groot gelijk dat 'ie even helemaal genoeg van jou heeft. Als dit geen troll is tenminste
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.
Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |