abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155438791
Helemaal gelezen, blijf gewoon even weg bij je broertje, wil je. Je bent te bemoeizuchtig en te onverstandig; je richt alleen maar schade aan.

quote:
Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Je gaat vast over je eigen ervaringen schrijven, maar heb je een 'OK' van je broertje? Nee hè?

Heel handig van je joh, eerst vertel je het aan een vriend, daarna aan je ouders, nu op deze website en straks op de rest van het internet...

Laat hem gewoon met rust.
pi_155438794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?

Jij hebt echt een heel rare kronkel in je hoofd.
pi_155438799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Ben je gek geworden? Met wiens toestemming wil jij zijn naam en verhaal in je blog vermelden? Denk je dan helemaal niet aan je broertje? Laat hem toch met rust!
pi_155438812
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Tayu het volgende:

[..]

Waarom zou je dat uberhaupt willen doen?

Jij hebt echt een heel rare kronkel in je hoofd.
Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Zeik
pi_155438824
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:33 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Integendeel, ik heb het al uitgelegd waarom, ik word moe van die reacties ik had wat meer ondersteuning verwacht.
Vraag het eens aan je pastoor morgen
Hell To The Liars
pi_155438830
quote:

[..]

Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.
pi_155438834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Heb jij wel enig idee waar je mee bezig bent? :{.

Weer zo'n actie waar je de gevolgen totaal niet van wil inzien.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 16:35:15 ]
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:35:03 #68
92279 N.icka
Windforce 11
pi_155438841
quote:

[..]

Wat is jou echte naam ?
pi_155438849
quote:

[..]

Ondersteuning waarvoor? Jij bent hier niet het slachtoffer, dat is je broer.
pi_155438863
quote:

[..]

Niemand zal je steunen om het leven van je broertje nog verder te vernielen dan je al hebt gedaan :N
pi_155438883
quote:
En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Ja hoi, mijn naam is Kutje Bemoeizuchtig en mijn broertje is homo. Ik vertel zijn naam niet hoor, maar ik geef wel mijn eigen naam en ik vertel jullie allemaal over mijn leefomgeving, maar ik zeg zijn naam niet hoor, haha.

De tering.
pi_155438889
quote:

[..]

Onzin omdat het niet in jouw straatje past?
Onder jouw naam posten en het vervolgens over je broertje hebben? Ja dat is veel beter.
Je moet gewoon een dagboek schrijven als het gaat om jouw gevoel. Je doet het puur voor jezelf. Laat je broer gewoon met rust.

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je broer beter af zonder contact met jou.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:37:38 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_155438899
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Vraag het eens aan je pastoor morgen
Is een pastoor niet katholiek?
Volgens mij heeft ze een dominee nodig. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_155438994
Topic in DIG. :').

De TS verdient echt een mep. :{.
pi_155439002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:34 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als jij met naam en toenaam over jouw broer schrijft, is het alsnog niet anoniem. Sowieso moet je niet familieproblemen die zo persoonlijk en gevoelig zijn op internet gooien, dat kan echt alleen anoniem en zelfs dan is het af te raden. Als je ooit spijt krijgt, of de relatie straks weer goed is en je broer komt er dán pas achter wat er allemaal over hem/jullie op internet staat zijn de rapen gaar, gewoon niet aan beginnen.
Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Zeik
pi_155439021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Denk je nou echt dat het dan ook echt weg is omdat jij het verwijderd?
Doe nou maar gewoon niet. o|O
pi_155439031
quote:

[..]

Zo werkt het internet niet.

Je hebt je openingspost verwijderd, maar de openingspost is nog steeds te vinden.

Eenmaal op het internet, altijd op het internet.
pi_155439063
quote:

[..]

Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
pi_155439084
quote:

[..]

Wat enorm triest.
pi_155439138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:45 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Zeik
pi_155439145
Jammer dat er nog steeds mensen zijn met zulke debiele geloofsovertuigingen. Laat je broertje lekker met rust en vergeet maar dat hij bestaat, dat doen je ouders ook zo te horen. Alles wat je nu doet verergert de situatie alleen maar.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_155439151
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

hij heeft mij net zo nodig als ik hem
:').
pi_155439160
quote:

[..]

Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Ik denk dat hij je nu even kan missen als kiespijn.
pi_155439167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
'Ik wil, ik, ik ik'

Samenvatting van alle reacties van TS. :{
pi_155439172
quote:

[..]

Dom, ding dom.
pi_155439186
quote:

[..]

Als je zo doet heeft niemand je nodig.
Lachen joh.
pi_155439193
quote:

[..]

Geef hem tijd en laat hem toenadering zoeken tot jou. Laat hem alles verwerken. Als hij jou nodig heeft, maakt hij dat vroeg of laat wel duidelijk.
pi_155439284
de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, ik geef je broertje groot gelijk dat 'ie even helemaal genoeg van jou heeft. Als dit geen troll is tenminste
pi_155439372
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.

Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
pi_155439451
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.

Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')