abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155439021
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:42 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Denk je nou echt dat het dan ook echt weg is omdat jij het verwijderd?
Doe nou maar gewoon niet. o|O
pi_155439031
quote:

[..]

Flauwekul. Dan verwijder ik de blog weer en heb al heel veel positieve reacties, ga het binnenkort eerst laten zien even aan die vriendin van hem, als zij het waardeert kan ze het hem laten zien.
Zo werkt het internet niet.

Je hebt je openingspost verwijderd, maar de openingspost is nog steeds te vinden.

Eenmaal op het internet, altijd op het internet.
pi_155439063
quote:

[..]

Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
pi_155439084
quote:

[..]

Wat enorm triest.
pi_155439138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:45 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Denk je ook aan de privacy van je eigen broer. Misschien wil hij helemaal niet dat dit op internet komt te staan, maar wil hij gewoon verder gaan met zijn leven.
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Zeik
pi_155439145
Jammer dat er nog steeds mensen zijn met zulke debiele geloofsovertuigingen. Laat je broertje lekker met rust en vergeet maar dat hij bestaat, dat doen je ouders ook zo te horen. Alles wat je nu doet verergert de situatie alleen maar.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_155439151
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

hij heeft mij net zo nodig als ik hem
:').
pi_155439160
quote:

[..]

Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Ik denk dat hij je nu even kan missen als kiespijn.
pi_155439167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
'Ik wil, ik, ik ik'

Samenvatting van alle reacties van TS. :{
pi_155439172
quote:

[..]

Dom, ding dom.
pi_155439186
quote:

[..]

Als je zo doet heeft niemand je nodig.
Lachen joh.
pi_155439193
quote:

[..]

Geef hem tijd en laat hem toenadering zoeken tot jou. Laat hem alles verwerken. Als hij jou nodig heeft, maakt hij dat vroeg of laat wel duidelijk.
pi_155439284
de OP:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, ik geef je broertje groot gelijk dat 'ie even helemaal genoeg van jou heeft. Als dit geen troll is tenminste
pi_155439372
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.

Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
pi_155439451
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:
Ik snap dat je naar je ouders bent gegaan maar dat was niet zo slim. Ik zit ook een beetje met dezelfde situatie. Ik weet dat mijn broer homo is, maar hij weet niet dat ik het weet en mijn ouders weten het ook niet van hem. Mijn ouders zullen het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden want mijn ouders zijn ook best wel streng gelovig. Maar ik denk dat het beter is als hij het zelf vertelt. Maar bij jou is het daar nu te laat voor.

Als ik jou was zou ik een persoonlijke brief sturen naar hem en hem daarna met rust laten. Wanneer hij weer contact met jou wil hebben, zal hij dat wel laten merken. En je moet stoppen met bloggen want daar red je de situatie niet mee.
^O^
pi_155439478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:00 schreef laurax1414 het volgende:

Misschien kunnen we even mailen over onze situaties ik denk dat jij het beter begrijpt dan veel andere posters hier.
Zeik
pi_155439495
als dit geen troll is, dan moet jij snel opgenomen worden en hoop ik dat je broertje nooit maar dan ook nooit van zn leven meer contact met jou opneemt. :r
br@m
pi_155439716
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:07 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

<edit>
Ze weet zelf ook wel dat ze fout zit. Ze vraagt alleen wat ze moet doen om haar broer duidelijk te maken dat ze het wel goed bedoelde.

[ Bericht 22% gewijzigd door Copycat op 22-08-2015 18:51:23 ]
pi_155439736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Zoveel reacties in korte tijd had ik in ieder geval niet verwacht.
Dank in ieder geval.
Ik snap dat mijn acties dom en fout waren maar dat was niet de intentie want ik wilde hem echt helpen en behoeden van problemen die hij misschien zou krijgen.
Dat dit anders uitpakte had ik misschien moeten en kunnen weten maar het is nu eenmaal anders gelopen. Ik heb er veel Spijt van.

Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.

Het idee is om op internet over dit onderwerp te schrijven.
Ik ben bezig met een webblog waarin ik bijvoorbeeld dit soort verhalen (alleen dan wat uitgebreider dus) maar ook andere verhalen ga schrijven. En natuurlijk speelt mijn broertje een rol in die verhalen. Mijn doel is als mijn broertje eens zijn eigen naam op Google indrukt op die site uitkomt en al die verhalen ziet, mijn ware intenties en dat ik hem graag terug zou willen, dat zou mooi zijn.
Vrees niet ik zal geen namen op deze site noemen.
Wacht ff je wil nu contact met je broertje om hem ook nog in te wrijven dat jij en die vriend een verhouding hebben?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:22:12 #95
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_155439837
Ik hoop dat dit een troll is want anders ben je wel echt typisch voor een hele hoop streng gelovige. :')

Je denkt helemaal niet aan het geloof en aan god, je denkt aan jezelf en je eigen reputatie bij anderen. Typisch voor 'dit soort volk' met de tv'tjes achter een gesloten kast en alsnog verkondigen dat je geen TV kijkt enzo.

Laat je broertje lekker met rust, al je 'goed bedoelde pogingen' hebben z'n leven verpest. Maak het nou niet erger.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:23:20 #96
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_155439862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:17 schreef marsan het volgende:

Wacht ff je wil nu contact met je broertje om hem ook nog in te wrijven dat jij en die vriend een verhouding hebben?
Die vriend waar dat broertje verliefd op was?

[ Bericht 5% gewijzigd door Copycat op 22-08-2015 18:52:00 ]
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_155439938
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:

Die vriend waar dat broertje verliefd op was?
Als ik t zo lees wel diezelfde vriend idd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 22-08-2015 18:52:10 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_155439951
Laat hem met rust TS, wie denk je wel niet dat je bent? Waarom moet je broertje naar jouw pijpen dansen, omdat jij je kut voelt over wat je hebt gedaan? Dat je het goed bedoelde is natuurlijk onzin, je stak je neus in andermans zaken terwijl je wíst hoe je ouders zouden reageren.

Ik kan hem heel goed begrijpen. Wat je gedaan hebt is echt heel, heel laag. En dan ook nog eens beweren dat je broertje erbij hoort te zijn wanneer jij je relatie bekend gaat maken, waar haal je die wijsheid vandaan?

Ik hoop oprecht dat je een troll bent en dat dit niet echt is. Want je geeft geen fluit om je broertje, je wil alleen maar dat je je zelf niet meer rot voelt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Copycat op 22-08-2015 18:52:24 ]
pi_155440970
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Zoektocht01 het volgende:
Laat Maar
Mooi topic man

Wat ik je als advies kan geven: lekker laten gaan. Het is maar familie. Waar maak je je druk om?
pi_155441326
Scheer je hoofd ook kaal om hem te bewijzen dat je echt spijt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')