abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155438916
Beste allemaal,

Ik ben een 20-jarige vrouw en heb weinig verstand van sites bouwen.
Hoe dan ook ben ik via Wordpress bezig met een site.
Mijn doel is dat één specifiek persoon die site hopelijk in de toekomst gaat vinden.
Is het mogelijk dat alleen zijn computer een dergelijke site kan openen?

Het enige probleem is dat ik de blog al heb gemaakt met enkele verhalen. Dus momenteel is deze voor iedereen toegankelijk en heb ik ook al verschillende reacties gekregen. Alleen niet van de persoon dus van wie ik graag wil dat hij de site leest.

Ik heb al iets gelezen over een IP-adres dus bijvoorbeeld, als ik het IP-adres van die persoon weet, dat alleen hij die site kan openen?

Of nog beter bepaalde termen op die site kan lezen?

Ik hoop dat dit duidelijk is en anders beantwoord ik graag de vragen.

Dank En Groet,

Zoektocht01
Zeik
pi_155438939
De TT is foutief, had starter moeten zijn, ivm ik een beginneling ben.
Zeik
pi_155438984
Doe nou niet, je hebt al genoeg schade aangericht en je maakt het hier alleen maar erger mee.

Laat je broertje met rust; hij komt wel naar je toe als hij dat wil. Zo niet, is dat zijn keuze en moet jij dat maar accepteren.
pi_155438988
Zoek hulp. Maar niet dit soort hulp. En laat je broertje met rust. Psycho.
Ik ga naar huis.
pi_155439010
Het was trouwens wel een goed verhaal voor de eerste 30 minuten voor een thriller/horror film.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155439024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:41 schreef zarGon het volgende:
Doe nou niet, je hebt al genoeg schade aangericht en je maakt het hier alleen maar erger mee.

Laat je broertje met rust; hij komt wel naar je toe als hij dat wil. Zo niet, is dat zijn keuze en moet jij dat maar accepteren.
Jij moet echt ophouden, alleen negatief commentaar, heb je enig idee wat dit voor mij allemaal betekent.
Zeik
pi_155439041
_O-
pi_155439043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:43 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Jij moet echt ophouden, alleen negatief commentaar, heb je enig idee wat dit voor mij allemaal betekent.
Heb je enig idee wat dit voor je broer betekent?
Kap gewoon.
pi_155439045
quote:
Het gaat niet om jou.
Ik ga naar huis.
pi_155439053
quote:

[..]

Doe nou maar niet alsof jij het slachtoffer bent, jij hebt alles zelf aangericht; het echte slachtoffer is je broertje en het wordt tijd dat je aan zijn welzijn denkt in plaats van (alleen aan) je eigen welzijn. :{.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 16:45:04 ]
pi_155439442
Whats the story here?
pi_155439567
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:03 schreef Zolder het volgende:
Whats the story here?
TS verklapt aan streng religieuze ouders dat broertje homo is, broertje boos, TS snapt niet waarom, wil er een blog over openen 8)7

R&P / Broertje wil voorlopig even geen contact na grote ruzie
pi_155439696
Gebruik de naam van je broertje ook in de afbeeldingsnamen, dan worden deze ook op Google images gevonden.

Verder is het misschien handig om namen van mensen in zijn omgeving te gebruiken, waarmee je de kans vergroot dat deze hem wijzen op een halve gare met een weblog welke constant over hem loopt te bloggen.

Waarom zou je het leven kapot maken van een ander TS?
In tegenstelling tot god is het internet vrij toegankelijk en informatie welke hier opstaat zal altijd vindbaar blijven.

Niet alleen voor jouw broertje, maar voor iedereen waarmee deze in aanraking komt. Jij brengt hem met jouw domme ideeën straks dus constant in verlegenheid.
pi_155440285
Wow.. Zieke geest he.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:18:32 #15
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_155441006
Laten we dit maar niet doen nee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')