quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.
Dat is maar net wat je gewend bent. Het was ook geen kwelling om iedere dag een t-shirt te dragen, toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij lijkt het anders een enorme kwelling als je als jochie op de basisschool (zoals dat tegenwoordig heet) elke dag met een stropdasje om moet lopen.
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]dat zei ik toch niet... ga nou meer on topic...
Nope, hoezo? Lekker luchtig....quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je gewend bent. Het was ook geen kwelling om iedere dag een t-shirt te dragen, toch?
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.
Dat heb je met die conservatieve gristenhonden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef disasterbutton het volgende:
Je ouders zijn achterlijke mensen en jij bent een enorme eikel dat je niet vanaf het begin 100% achter je broertje staat.
Ohja... niet zoveel vriendjes hebben is ook heel eng.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.
Dat klopt, maar Tayu leest alleen dat wat ze wil lezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij las ik wel wat meer redenen.
Oh ja, dat staat er ook alleen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohja... niet zoveel vriendjes hebben is ook heel eng.
Ja, ook dat stond er alleen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze gingen ook naar de kerk, die enge kinderen met stropdasjes.
Kan het nog enger dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze gingen ook naar de kerk, die enge kinderen met stropdasjes.
Ja, het kan nog veel enger. Stropdasjes en de kerk zijn op zichzelf helemaal niet eng. Het is net zo eng als een t-shirt en de supermarkt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan het nog enger dan?
Ik vind dat alleen al eng genoeg.
Geen enkel kind zou gedwongen moeten worden om samen met hun ouders kerken te bezoeken.
In de Appie worden kinderen meestal niet met onzin zoals uit de OP geïndoctrineerd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:
Kleding is niet eng, en het bezoeken van een kerk of de Albert Heijn is dat ook niet.
Nee, reclame heeft geen enkele invloed op kinderen en volwassenenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:08 schreef Syntos het volgende:
[..]
In de Appie worden kinderen meestal niet met onzin zoals uit de OP geïndoctrineerd.
Lees het nog één keer oké? Als je het dan nog niet snapt, dan weet ik het niet meer..quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij vond je schoolgenootjes met stropdasjes eng. Om geen enkele andere reden dan het stropdasje.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Kan. Niet.
Bij nader inzien; dat is het ook niet. Goede poging, dat wel.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Het kan nog erger zelfs...
In het dorp waar in ben opgegroeid woonde een vrouw en een man die waren jehova getuigen,
ze hadden 3 zoons, zaten alle 3 bij mij op school, niet in dezelfde klas,ééntje wel, ze kwamen
en gingen altijd met zijn drieën, dus ze liepen samen naar school en ook weer terug naar huis,
alle drie elke dag met stropdasje om, ze gingen verder met niemand om, praatte met niemand
en je zag ze verder ook nooit buitenshuis, alleen samen met hun ouders op weg naar de kerk.
Géén idee wat zich daar thuis afspeelde, maar ik vond het een eng gezin.
Daarin verschillen wij dus duidelijk van mening, en dat vind ik best eng.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, het kan nog veel enger. Stropdasjes en de kerk zijn op zichzelf helemaal niet eng. Het is net zo eng als een t-shirt en de supermarkt.
Wat eng kan zijn is gedrag. Kleding is niet eng, en het bezoeken van een kerk of de Albert Heijn is dat ook niet.
oh my........quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En zo hoort dat!
Luister niet naar de mensen hier die zeggen dat je een slecht persoon bent.
Homo's zijn een fout van god, en dat kan opgelost worden.
Laat hem genezen. Je bent meer schuldig als je hem nu ziek rond laat lopen.
Ik snap dat het moeilijk is, maar wij deden hetzelfde.
1 van mijn neven was homo en die is ook de familie uitgegooit omdat het niet hoort.
Succes en god bless
En daarom kom ik al decennia lang niet meer in een kerk, maar wel wekelijks in de AHquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij dus duidelijk van mening, en dat vind ik best eng.
Ik weet niet of jij het weet, maar bij een wekelijks bezoekje aan de kerk wordt bepaald gedrag van je verwacht, bij een bezoekje aan de AH niet.
Duidelijk gevalletje van zelfoverschatting.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
En daarom kom ik al decennia lang niet meer in een kerk, maar wel wekelijks in de AH![]()
Juist, omdat ik dat heel goed weet.
Geen troll, ik geef gewoon mijn mening over homo's.quote:
Joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen troll, ik geef gewoon mijn mening over homo's.
Je zal er zelf ook wel 1 zijn met zulke opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |